Gå til innhold

Tips til bra ullundertøy?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg starter i ny jobb som innebærer mye uteaktivitet, og jeg trenger derfor anbefalinger til bra ull undertøy (mtp det er minusgrader nå). Jeg har sett at f.ek.s Devold er veldig populært og skal varme godt, men jeg lurte på om det finnes tilsvarende bra produkter til en (litt) lavere pris? Er ikke så merkefiksert, så lenge det er bra kvalitet. 

Setter pris på alle anbefalinger

Anonymkode: 08a63...4d7

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Janus om du vil ha kvalitet uten å betale dyrt, ellers er også Ulvang veldig bra. 

Skrevet

Liker Stormberg jeg. Noe av ullundertøyet deres nupper litt lett, men det har jo ikke noe å si på varmen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er skikkelig kaldt er Janus for tynt. Sjekk salget hos Lanulva

Anonymkode: 01b67...2c9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Lanulva er fantastisk godt. I tillegg ser det bra ut og god kvalitet.

Anonymkode: efe51...a8e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Janus

Anonymkode: 108d1...bf4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Devold har MYE bedre kvalitet enn Janus. 
Har Duo active på femte året som er like fint, Janus får jeg små hull i ganske fort. 

Kjøper på salg. 

Anonymkode: b343f...bc0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Catalina Culès said:

Janus om du vil ha kvalitet uten å betale dyrt, ellers er også Ulvang veldig bra. 

Takk for tipset!

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, jukkapalme said:

Liker Stormberg jeg. Noe av ullundertøyet deres nupper litt lett, men det har jo ikke noe å si på varmen. 

Takk for tipset!

AnonymBruker
Skrevet

Janus er veldig bra, holder i flere år med jevnlig ullvask i vaskemaskin. Har trøyer og stillongs på 5. året nå, og jeg omtrent bor i dem hele vinteren. 

Anonymkode: 48583...45e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis det er skikkelig kaldt er Janus for tynt. Sjekk salget hos Lanulva

Anonymkode: 01b67...2c9

Takk for tipset, skal ha det på bakhodet :)

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk sportoutlet, jeg har kjøpt Kari traa blant annet der til mye lavere pris enn i en vanlig butikk. Like Johaug ulla også, men det er ganske dyrt🤭

Anonymkode: 177e4...850

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker både Janus og Devold og er godt fornøyd med begge deler, det finnes flere tykkelser hos begge produsentene. Hvis du skal ha noe litt tykkere anbefales ullfrotteen til Janus, den er superdeilig!

Anonymkode: 14d6c...e03

AnonymBruker
Skrevet

Janus har jo tøy i mange ulike tykkelser, så blir feil å si at det er for tynt.

Anonymkode: ac469...213

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Cubus har ullundertøy til en billigere penge sammenlignet med mange andre merker. Ikke prøvd det selv, men hørt at det skal være bra.

Anonymkode: b3355...038

AnonymBruker
Skrevet

Janus får fort små huller i seg, men er likevel helt grei og noe er over snittet, kommer an på hva. Kjøpte nettopp noen ullhansker og de er veldig gode og varme.( Janus)

Er ute i minusgrader hver dag, og kan anbefale Pierre Robert ullundertøy og stilongs, myk behagelig ull som fungerer som et beskyttende lag mot stikkende kulde, beste på markedet.

Anonymkode: 38c03...424

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber mye ute og har prøvd mange forskjellige merker. Min erfaring er at Devold absolutt varmer best. I tillegg holder plaggene seg like fine år etter år. Janus blir fort hullete, og varmer ikke like godt.

Anonymkode: 0c0fc...df4

AnonymBruker
Skrevet

Liker veldig godt Kari traa sitt... fint å se på, behagelig og varmt 🤩 

Anonymkode: 2a14d...b64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker devold, aclima, brynje. Janus har gode ullbukser som er litt tykkelse på. 

Av billigere merker syns jeg Cubus og pierre robert er ok. Bruker de på jobb og hjemme, men ikke på helgeturer og i sterk kulde.

Anonymkode: 5a254...fad

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går litt mot strømmen her. Min erfaring med Devold er at det blir fort stygt. 
Jeg bruker en del Janus, både det tynne og litt tykkere. De tynne blir det lett hull i (som flere andre nevner). 
Favoritten er Kari Traa.

Hilsen frysepinnen. 

Anonymkode: 3e908...ad1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...