AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #21 Del Skrevet 7. januar 2021 Just now, AnonymBruker said: Skikkelig kult blir det ikke før de trener uten hijaben, og frigjør seg fra dette kvinnediskriminerende plagget. Anonymkode: 510d0...1e3 Voksne mennesker bestemmer selv hva de har på seg, og det er ikke opp til deg. Anonymkode: 59d01...fca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #22 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi det er en arena som kan bli sett på som eksponerende i forhold til å "vise frem kroppen". Jeg syns det er kult med alle damer som trener styrke, men syns det er modig gjort å begi seg ut på det når det er såpass få som gjør det. Noen må være de første til å trene i hijab, og dersom det normaliserer dette for både muslimer og nordmenn er det bare positivt. Anonymkode: 59d01...fca Du snakker om deg selv, ikke sant? Anonymkode: a5c44...524 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #23 Del Skrevet 7. januar 2021 Just now, AnonymBruker said: Du snakker om deg selv, ikke sant? Anonymkode: a5c44...524 Nei, jeg har aldri brukt hijab. Men jeg har muslimske venner Anonymkode: 59d01...fca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #24 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg har aldri brukt hijab. Men jeg har muslimske venner Anonymkode: 59d01...fca Folk er jo ikke dumme her.... Anonymkode: a5c44...524 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #25 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Voksne mennesker bestemmer selv hva de har på seg, og det er ikke opp til deg. Anonymkode: 59d01...fca "Bestemmer selv", vel... Anonymkode: 510d0...1e3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaug Olsen Skrevet 7. januar 2021 #26 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har bitt meg merke i at det er proppfullt av utenlandske menn på treningssentrene, gjerne i massive gjenger. Ser meg rundt og det er ingen jenter/damer. Hvor er disse? Anonymkode: 6b18c...9d4 Vil du heller at de skal være i moskeen? Er de på treningssenteret? Hva er feil med dette? Hallo? Logikk ønskes!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 7. januar 2021 #27 Del Skrevet 7. januar 2021 Hvordan vet du at de er utenlandske? 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 7. januar 2021 #28 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Folk er jo ikke dumme her.... Anonymkode: a5c44...524 Det kan diskuteres... Jeg kjenner flere som trener på treningssentre men de går gjerne på de litt mer "lokale" enn Sats eller hva det nå heter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #29 Del Skrevet 7. januar 2021 Olaug Olsen skrev (31 minutter siden): Vil du heller at de skal være i moskeen? Er de på treningssenteret? Hva er feil med dette? Hallo? Logikk ønskes!!! SKjønte du virkelig ikke poenget med innlegget..? TS sier ikke at det er noe galt i dette. Vedkommende spør hvorfor h*n ser nesten bare utenlandske menn og ikke noe særlig utenlandske kvinner, og spør hvorfor det er slik at utenlandske kvinner ikke er å se på treningssentre. Anonymkode: 5db47...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingeline Skrevet 7. januar 2021 #30 Del Skrevet 7. januar 2021 Eg lurer på ein ting, eg. Eg driv med kampsport, og vi har jo mykje kroppskontakt. Er det ok for muslimske jenter å trene med kroppskontakt med menn? Dette er sikkert fordomsfullt, men eg lurer verkeleg. Det blir jo ein del knuffing, og vi tek jo på kvarandre. Det er ikkje akkurat direkte tafsing, eg har aldri blitt tafsa på (eg har til saman halde på i fem år), men det har jo hendt at hender har møtt ein pupp i kampens hete, og eg har jo også av og til satt frå meg ei hand i skrittet på nokon. Men herregud så mange gonger eg har ligge under nokon, delvis under nokon, hatt nokon mellom beina, sitte fast mellom beina på nokon eller ligge på nokon. Er det innafor for ei muslimsk kvinne? Vil gjerne ha seriøse svar, og eg lurer som sagt. Eg trur vel at dette ikkje er ok, men det kan berre vere eg som ikkje veit betre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaug Olsen Skrevet 7. januar 2021 #31 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): SKjønte du virkelig ikke poenget med innlegget..? TS sier ikke at det er noe galt i dette. Vedkommende spør hvorfor h*n ser nesten bare utenlandske menn og ikke noe særlig utenlandske kvinner, og spør hvorfor det er slik at utenlandske kvinner ikke er å se på treningssentre. Anonymkode: 5db47...231 TS er ute etter svar som rakker ned på utenlandske menn. De er matter out of place uansett hvor de går. Dette er rasisme! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #32 Del Skrevet 8. januar 2021 Olaug Olsen skrev (På 7.1.2021 den 10.22): TS er ute etter svar som rakker ned på utenlandske menn. De er matter out of place uansett hvor de går. Dette er rasisme! Slapp av du, da?! Er så utrolig unødvendig å få rasisme kortet slengt etter seg bare man stiller et spørsmål. Tør snart ikke være norsk mer i mitt eget land. Anonymkode: 6b18c...9d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #33 Del Skrevet 8. januar 2021 Tragisk at det blitt sånn at kvinner må trene på separate avdelinger eller bruke burka for å få være i fred. Anonymkode: e1c0b...b30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #34 Del Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 6.1.2021 den 12.07): Har bitt meg merke i at det er proppfullt av utenlandske menn på treningssentrene, gjerne i massive gjenger. Ser meg rundt og det er ingen jenter/damer. Hvor er disse? Anonymkode: 6b18c...9d4 Akkurat det samme her...( ikke oslo) Anonymkode: 10f1a...294 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #35 Del Skrevet 9. januar 2021 Jeg trente på senter frem til jeg fikk to barn, nå løper jeg ute da det er mer effektivt ref. tidsklemma. Er veldig mange kvinner som trener på mitt gamle senter, men mange velger å benytte seg av gruppetimer. Anonymkode: 04f01...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå