AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Del Skrevet 6. januar 2021 Har bitt meg merke i at det er proppfullt av utenlandske menn på treningssentrene, gjerne i massive gjenger. Ser meg rundt og det er ingen jenter/damer. Hvor er disse? Anonymkode: 6b18c...9d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #2 Del Skrevet 6. januar 2021 😂😂 hjemme og vasker hus, og tar seg av barn! 🙈 Anonymkode: c6ba3...cb2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #3 Del Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har bitt meg merke i at det er proppfullt av utenlandske menn på treningssentrene, gjerne i massive gjenger. Ser meg rundt og det er ingen jenter/damer. Hvor er disse? Anonymkode: 6b18c...9d4 Hva tror du er grunnen, da? 🤔🤔🤔🤔 Svært mysteriøst. Anonymkode: 9578a...2a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #4 Del Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 😂😂 hjemme og vasker hus, og tar seg av barn! 🙈 Anonymkode: c6ba3...cb2 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva tror du er grunnen, da? 🤔🤔🤔🤔 Svært mysteriøst. Anonymkode: 9578a...2a6 Det er ikke bare middelaldrende menn det er snakk om, men menn fra ca. 20-30 år + Anonymkode: 6b18c...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #5 Del Skrevet 6. januar 2021 Ingen gidder å gå til steder de blir konstant seksuelt trakassert. Men det er ikke noe man kan snakke høyt om for det er rasistisk. Anonymkode: cdd24...f93 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #6 Del Skrevet 6. januar 2021 Det er vel nettopp derfor. Hilsen treningsjente som ikke liker massive gjenger av utenlandske menn som kan spre coronasmitte. Anonymkode: 4f09a...68a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #7 Del Skrevet 6. januar 2021 Det er «utenlandske» jenter på mitt treningssenter. Anonymkode: fe86e...a11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #8 Del Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er ikke bare middelaldrende menn det er snakk om, men menn fra ca. 20-30 år + Anonymkode: 6b18c...9d4 Ja- unge menn med middelaldersk kultur. Anonymkode: c6ba3...cb2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #9 Del Skrevet 6. januar 2021 Uff, da må du finne deg et annet treningssenter. Anonymkode: bda19...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #10 Del Skrevet 6. januar 2021 Fordi mange jenter som feks dekker seg med hijab, synes det er vanskelig med trening hvor det er både menn og kvinner. Husker jeg ble så glad da jeg fant et treningssenter som hadde rom kun for jenter 😊 ellers vet jeg mange har treningsapparater hjemme eller holder seg i form på andre steder. Anonymkode: 02b29...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #11 Del Skrevet 6. januar 2021 Er dette treningssenteret i Oslo, TS? Anonymkode: ad9a5...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #12 Del Skrevet 6. januar 2021 Det er jenteavdeling på treningssenteret der jeg trener, der trener de utenlandske jentene. Anonymkode: 0a075...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #13 Del Skrevet 7. januar 2021 Det er utenlandske jenter som trener med joggedress (ikke tights) og hijab på mitt treningssenter. Jeg syns det er dritkult! Anonymkode: 59d01...fca 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #14 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har bitt meg merke i at det er proppfullt av utenlandske menn på treningssentrene, gjerne i massive gjenger. Ser meg rundt og det er ingen jenter/damer. Hvor er disse? Anonymkode: 6b18c...9d4 Hva slags sted er det du bor på? I byen jeg bor i er sentrene stappfulle av alle kjønn, i ulike fasonger og fra alle slags land. Anonymkode: 4f49d...90b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #15 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): 😂😂 hjemme og vasker hus, og tar seg av barn! 🙈 Anonymkode: c6ba3...cb2 Men altså...mange går heller seg lang tur ute, eller trener hjemme istedenfor å bruke penger på treningsenter...mange unngår også nå enda mer steder hvor mange folk har vært... Anonymkode: 4f49d...90b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #16 Del Skrevet 7. januar 2021 Er ingen utenlandske på mitt senter... Anonymkode: 08531...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #17 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er utenlandske jenter som trener med joggedress (ikke tights) og hijab på mitt treningssenter. Jeg syns det er dritkult! Anonymkode: 59d01...fca Hva er kult med det? Anonymkode: 510d0...1e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Collan Skrevet 7. januar 2021 #18 Del Skrevet 7. januar 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Hva tror du er grunnen, da? 🤔🤔🤔🤔 Svært mysteriøst. Anonymkode: 9578a...2a6 Beklager å være litt utenfor tema her, men det heter da mystisk på norsk. Mysteriøst er en fornorsking at det engelske ordet mysterious, men her har vi et veletablert norsk ord. Til temaet: Mine fordommer tilsier at sosiale kontrollmekanismer i innvandrermiljøet gjør at de enten ikke tør begi seg til treningssenteret, eller bokstavelig talt må være hjemme og ta seg av barna. Der jeg trente inntil mars 2020 så jeg da flere kvinner som ikke var etnisk norske eller hva man skal kalle det, men de var av den yngre generasjonen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #19 Del Skrevet 7. januar 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er kult med det? Anonymkode: 510d0...1e3 Fordi det er en arena som kan bli sett på som eksponerende i forhold til å "vise frem kroppen". Jeg syns det er kult med alle damer som trener styrke, men syns det er modig gjort å begi seg ut på det når det er såpass få som gjør det. Noen må være de første til å trene i hijab, og dersom det normaliserer dette for både muslimer og nordmenn er det bare positivt. Anonymkode: 59d01...fca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #20 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi det er en arena som kan bli sett på som eksponerende i forhold til å "vise frem kroppen". Jeg syns det er kult med alle damer som trener styrke, men syns det er modig gjort å begi seg ut på det når det er såpass få som gjør det. Noen må være de første til å trene i hijab, og dersom det normaliserer dette for både muslimer og nordmenn er det bare positivt. Anonymkode: 59d01...fca Skikkelig kult blir det ikke før de trener uten hijaben, og frigjør seg fra dette kvinnediskriminerende plagget. Anonymkode: 510d0...1e3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå