Gå til innhold

Har dere ryddet bort jula?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Juletreet fjernet vi 29. desember, og resten av pynten den 31. desember. :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det i går :( 
Bare fordi de henter juletrær her i dag. Triste greier.

Anonymkode: 868bd...94b

• Liker 2
Skrevet

Tok verken opp juletreet eller nisser til jul, men pakka ned stjerna, dukene og staken den 2. Januar.

AnonymBruker
Skrevet

Jobber med saken. Pga kronisk sykdom orker jeg ikke å ta alt på en gang. Begynte i går, og regner med å være ferdig til 13. januar. Utelysene er det siste som blir tatt ned.

Anonymkode: 711f5...a08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ryddet bort på søndag. Eneste som er igjen er julestjernene i vinduene, for det er så trivelig med litt lys 😅 

Anonymkode: c5870...920

Skrevet

Vurderer å ta treet nå i dag, siden det er 13. dag jul. Alternativet blir å ta det til helgen. Den andre pynten går ut samtidig som juletreet. Blomstene får stå til de ikke lever lenger. Jeg har ingen julebelysning ute, men hvis jeg hadde hatt det, kan det nok hende den hadde fått henge litt lenger i den mørke tida. 

Jeg er egentlig ikke lei av julepynten. Synes jeg fikk det til spesielt fint i år, og siden jeg pyntet den 21. desember har den ikke stått SÅ lenge. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Utelysene får henge, men all annen julepynt er ryddet bort. Ble ryddet bort 2.nyttårsdag. For meg er jula over når nyttårsaften er over :) 

Anonymkode: ad7b9...030

Skrevet

Nope. Den skal ned tidligst 20. Dag jul. 
Men jeg pynter ikke til jul før lille julaften heller 😁

• Liker 1
Skrevet

Nei tok den aldri inn så slapp jeg det i år da. Digg. Var just ikke mye å feire jul for. Så glad hverdagen er tilbake🥰

Skrevet

Pleier alltid å ta det den helgen som er nærmest 13.dag jul, så det ryker nok på lørdag, tenker jeg. 
Her pynter vi uansett aldri til jul før 23.12, så det har jo kun stått oppe i to uker.
Har som mål å være i mål med oppspising av alle julekakene også til helgen, jobber hardt med saken i dag 😄

AnonymBruker
Skrevet

Her hiver vi alltid julen ut før nyttårsaften. Vil starte det nye året uten fjorårets julepynt. Ene ungen har også bursdag på nyttårsaften, så da er det bursdagspynt den dagen. I år ryddet vi ut 30.12, da hadde det vært jul siden begynnelsen av desember, og det er lenge nok. Utelysene får henge litt til.

Anonymkode: b2bec...ae7

Gjest Gagaen
Skrevet

Så lenge treet er like fint så får alt stå, gjerne til 1.februar. Kva er det som haster? Blir mørkt trist og utriveleg når treet ryker. 

Skrevet

Jeg tok den aldri frem. Så da slapp jeg å rydde den bort også🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...