AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #21 Del Skrevet 6. januar 2021 Føler meg litt rar som aldri har opplevd dette. Hvor stor penis er det snakk om? Min mann har 17 cm Anonymkode: 8930b...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #22 Del Skrevet 6. januar 2021 For min del er det stort sett deilig (men jeg har aldri hørt om livmorhalsorgasme??), men området blir veldig ømt litt før mensen, og da er det kvalmende ubehagelig. Anonymkode: 23664...0db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #23 Del Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Føler meg litt rar som aldri har opplevd dette. Hvor stor penis er det snakk om? Min mann har 17 cm Anonymkode: 8930b...8ed Min mann har også 17, og han når lett til bunns. Anonymkode: 23664...0db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #24 Del Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Min mann har også 17, og han når lett til bunns. Anonymkode: 23664...0db Noen kvinner er skapt for 17 cm, andre kvinner ikke. Noen kvinner er skapt for de små. En for stor hånd er et større problem, når en kjøper hansker, enn en som er litt for liten. Godt det finnes noe for en hver. Anonymkode: 835f3...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #25 Del Skrevet 6. januar 2021 Ja, det kan være veldig smertefullt, og jeg får også blødninger etterpå. Derfor er det mange kvinner som IKKE ønsker seg størst mulig pikk, fordi det som regel bare gir smerter i stedet for nytelse. Anonymkode: 3a6fd...ff4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 6. januar 2021 #26 Del Skrevet 6. januar 2021 Har du rundt snittlengde kan du bare kjøre på. I enkelte stillinger så treffer den bunnen ja, men ikke værre enn at hun faktisk liker det. Jeg synes damer er mere ivrige på tykkelsen og ikke minst bøyen enn på lengden selv om noen her inne mener den lengste er best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 6. januar 2021 #27 Del Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Gjør det vondt? Anonymkode: bc61a...7b2 Lite inngrep det. Kutt av noen centimeter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 6. januar 2021 #28 Del Skrevet 6. januar 2021 Hr. Aktiv skrev (6 minutter siden): Har du rundt snittlengde kan du bare kjøre på. I enkelte stillinger så treffer den bunnen ja, men ikke værre enn at hun faktisk liker det. Jeg synes damer er mere ivrige på tykkelsen og ikke minst bøyen enn på lengden selv om noen her inne mener den lengste er best. Feil det gjør dritvondt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #29 Del Skrevet 6. januar 2021 Trodde jeg kunne det meste om sex, men livmorhalsorgasme var nytt for meg. Jeg synes det er digg å bli bunnet. Men fikk noen altfor lange fingre altfor hardt opp der en gang og da hoppet jeg til og ropte au. Å ta celleprøve (skrape en Q-tips på livmorhalsen) synes jeg også er noe av det mest ubehagelige som finnes. Men liker altså når penis støter mot. Kanskje jeg hadde blitt kvalm om man bare bunnet for harde livet hele akten, men å stoppe opp og ta noen skikkelig dype støt som treffer helt der det er litt vondt synes jeg er kjempedigg. Anonymkode: 6a418...283 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 6. januar 2021 #30 Del Skrevet 6. januar 2021 Bente1234 skrev (1 minutt siden): Feil det gjør dritvondt Nei har ikke opplevd det. De det gjelder snakker om at det kiler litt da den akkurat er borti og på ingen måte driver å trykker etter. Trykker den etter kan jeg forstå gjør vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #31 Del Skrevet 6. januar 2021 Stimuler brystene, livmorhals og klitoris samtidig, så kan plutselig båten begynne å vugge. Dette er ikke 🐃..., men rein fysiologi. The White 🐔 Anonymkode: 835f3...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #32 Del Skrevet 6. januar 2021 Det er forskjell på kvinners anatomi her også. Noen blir lettere bunnet, andre blir ikke det. Jeg kjenner flere med partner som har gjennomsnittspenis som har store problemer i enkelte stillinger. Det er også forskjell på hvordan de føles - noen syns det er utrolig vondt, noen syns det er vondt/ubehagelig og noen syns det er deilig. Jeg syns bunning er veldig deilig, som regel, men det hender at han kjører på litt for fort i feks doggy og jeg spretter opp av smerte. Er for øvrig enig i at tykkelse og vinkel som regel er viktigere enn lengde - men for meg som liker bunning er litt lengde også en fordel Anonymkode: 6c1db...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #33 Del Skrevet 6. januar 2021 Ja, det gjør vondt uansett hvor i syklus jeg er. Og jeg blør etterpå hvis jeg blir bunnet. Anonymkode: 4413e...7f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #34 Del Skrevet 6. januar 2021 Det er vondt ja, men innimellom godt vondt.. 🙈 Problemet er at jeg alltid blør etterpå.. Skjer "dessverre" nesten hver gang, heldigvis er vi begge blitt vant til at det bare er sånn det er.. Mannen er forøvrig også rundt 18 cm. Anonymkode: 77866...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #35 Del Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Min mann har også 17, og han når lett til bunns. Anonymkode: 23664...0db Da er jeg sikkert bunnløs 😅 Anonymkode: 8930b...8ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #36 Del Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Må være en dama for å skjønne dette. Visste ikke at eggløsning og mensen hadde sammenheng med følsomhet der. Men lærer nytt 😮 Anonymkode: bc61a...7b2 Jo det har det og det kan være sinnsykt smertefullt og ikke en prikk opphissende med sånne smerter. Da er det bedre å beherske seg og heller ta hensyn. Anonymkode: e0dc7...367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #37 Del Skrevet 6. januar 2021 Jeg synes ikke det er vondt. Synes det er fantastisk digg. 🤤 Anonymkode: 30286...3c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #38 Del Skrevet 6. januar 2021 Hr. Aktiv skrev (10 timer siden): Nei har ikke opplevd det. De det gjelder snakker om at det kiler litt da den akkurat er borti og på ingen måte driver å trykker etter. Trykker den etter kan jeg forstå gjør vondt. Hvor mange livmorhalser har så du??? Det kan gjøre utrolig vondt å bli truffet der i ‘kampens hete’! Anonymkode: e1222...72c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #39 Del Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det plutselig hvite ansiktet, redselen, smerten, at hun rygger bakover i senga, gjør at en forstår at disse 20cm+ ikke er normalen. En forstår at en må ta en annen tilnærming til sex, enn å tro at en kan med iver og lyst nå målet om å gi nytelse. 30 år senere kan en se tilbake på seg selv og smile for seg selv. Klokere går en videre i livet og finner andre veier. Veier som har gledet mange budeier. Livmorhalsen tåler best at kvinnen selv styrer under full penetrering. Min elskede liker det best når hun har eggløsning. Da ønsker hun maks ut av min litt for store. Det er i de dager hun knuller som en aggresiv h.... Så stor kan være en gave eller en katastrofe. Den må eies av en gud som har det mer enn i ordet. Men best av alt er kjærlighetens kommunikasjon. Den løser det meste. Den gjør oss til vårt beste. Anonymkode: 835f3...d3f Ja der kom det et dikt også ja Anonymkode: e0dc7...367 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #40 Del Skrevet 6. januar 2021 Jeg blir akutt kvalm og kaster gjerne opp. Ikke spesielt sexy. Anonymkode: 61909...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå