AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #21 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg bruker jo det og jo det er vanskelig . Har du to dyre høreapperater trang nestegang pga den har vært knust og dårlig syn. Det er faen men ikke lett. Da holder jeg meg heller helt alene hjemme . Og blir deprimert av å ikke se noen. For jeg vil jo ikke være ansvarlig for noe. Ikke at jeg har stor skjangse for å smitte noen 2 meter avstand har jeg fra før og null sosial liv. Anonymkode: af048...8ba Det er det de sier at man skal. Så du gjør det rette. Anonymkode: 49233...260
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #22 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun spør faktisk bare om råd til å gjøre det enklere å bruke munnbind, hun sier at hun bruker det selv om det er utfordrende. Jeg syns du gjør deg lite forståelsesfull og også ute av stand til å lese innlegg slik de er skrevet. Anonymkode: 20835...c5d Takk. Anonymkode: af048...8ba
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #23 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 1 jeg har briller ser ikke uten og med munnbind dugger det 2 jeg har høreapperater vanskelig å få på munnbind rett og bra på uten å miste ha eller ødelegge de 3 trange neseveier . Det er slitsomt å puste jeg får helt Klaus. 4 jeg hører ikke hva andre sier med munnbind på. Jeg munnavleser. Så har noen tips til meg for å gjøre det lettere . Vill jo være flink og gjøre det rette Anonymkode: af048...8ba Velg ett munnbind du må knyte. Da minsker dugg, og slipper problem med høreapparat. Anonymkode: fe986...9c5
Gjest Albbas Skrevet 5. januar 2021 #24 Skrevet 5. januar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Da er det jo ikke munnbindet som gjør det dugger..... Anonymkode: e7dac...ddb 1 hour ago, AnonymBruker said: Når det er kaldt og du går ut og inn dugger det på ALLE briller uavhengig om det er munnbind på eller ikke... Anonymkode: e7dac...ddb Problemet med munnbind er at det dugger når du er ute, før du går inn. Og når du går inn slutter det ikke å dugge. Uten munnbind slutter det å dugge etter noen minutter. I går gikk jeg av på feil holdeplass fordi jeg ikke så noe gjennom dugget. 😂 Det er IKKE et problem uten munnbind, tro meg. Med munnbind dugger det for hvert utpust.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #25 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hun spør faktisk bare om råd til å gjøre det enklere å bruke munnbind, hun sier at hun bruker det selv om det er utfordrende. Jeg syns du gjør deg lite forståelsesfull og også ute av stand til å lese innlegg slik de er skrevet. Anonymkode: 20835...c5d ts gjør seg jo vanskelig når det finnes tusenvis av tips på nett ang dette.. Er bare å bruke tape, ha brillene annerledes, evnt bruke linser, puste med munnen og ikke nesa Anonymkode: 37e02...c46
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #26 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): ts gjør seg jo vanskelig når det finnes tusenvis av tips på nett ang dette.. Er bare å bruke tape, ha brillene annerledes, evnt bruke linser, puste med munnen og ikke nesa Anonymkode: 37e02...c46 Har måttet puste med munnen mange ganger pga folk stinker.. Man blir ganske svimmel av det, veit du d..?? Anonymkode: 6acc9...5e9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #27 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): ts gjør seg jo vanskelig når det finnes tusenvis av tips på nett ang dette.. Er bare å bruke tape, ha brillene annerledes, evnt bruke linser, puste med munnen og ikke nesa Anonymkode: 37e02...c46 Jaja, men så kunne du svart noe sånt i stedet for å si at TS gjør seg vanskelig da. Anonymkode: 20835...c5d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå