AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #101 Del Skrevet 11. januar 2021 On 1/9/2021 at 4:21 PM, NordicViking said: Tomine Harket - Mortens datter - er 100% sikker på at det er hennes far som er Vikingen. (NRK) Burde ikke hun visst det om faren var i England? Eller spilles det ikke inn der? Anonymkode: 0372b...f34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 12. januar 2021 #102 Del Skrevet 12. januar 2021 Når er neste episode med Vikingen? Er det nå til helgen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #103 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 11.1.2021 den 18.42): Burde ikke hun visst det om faren var i England? Eller spilles det ikke inn der? Anonymkode: 0372b...f34 Jeg tror de spiller inn alt i en bolk. Er ikke live som her Anonymkode: f5266...c98 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #104 Del Skrevet 16. januar 2021 Overbevist om at det er Morten Harket. I kveld sang han Watermelon sugar! Anonymkode: 0a360...c40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moho Skrevet 17. januar 2021 #105 Del Skrevet 17. januar 2021 Og da han nå sang Seal sin Crazy er jeg helt overbevist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #106 Del Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Overbevist om at det er Morten Harket. I kveld sang han Watermelon sugar! Anonymkode: 0a360...c40 moho skrev (9 timer siden): Og da han nå sang Seal sin Crazy er jeg helt overbevist. Dere mener dere ikke var overbeviste fra før av? Like lett som å skjønne at Ulrikke var trollet i Norge. Men snart kommer det vel snart en gjeng som mener Vikingen i England er Kristian Valen. Anonymkode: 4a020...786 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #107 Del Skrevet 17. januar 2021 Jeg har ikke sett på , men dersom det faktisk er Morten Harket er det innmari kult!🙂 Anonymkode: 5974a...239 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 17. januar 2021 #108 Del Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Overbevist om at det er Morten Harket. I kveld sang han Watermelon sugar! Anonymkode: 0a360...c40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 17. januar 2021 #109 Del Skrevet 17. januar 2021 moho skrev (13 timer siden): Og da han nå sang Seal sin Crazy er jeg helt overbevist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 17. januar 2021 #110 Del Skrevet 17. januar 2021 Her er hele 4. episode. --- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 17. januar 2021 #111 Del Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke sett på , men dersom det faktisk er Morten Harket er det innmari kult!🙂 Anonymkode: 5974a...239 Nye hint: - Link to America - Viking has left great footprints in countries outside of his own. - “Doing my own thing underlies everything I do, including breaking the rules.” - “Vikings are not bound by any chains and sometimes success can be found when I break something.” “Two lies and one truth” clues: - “I am the proud owner of a Blue Peter badge.” (Link 1) (Link 2) - “My first hit dialled M for Murder.” - “My early career relied on brotherly love.” Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 17. januar 2021 #112 Del Skrevet 17. januar 2021 Det er Morten Harket. Ingen tvil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 17. januar 2021 #113 Del Skrevet 17. januar 2021 NordicViking skrev (9 minutter siden): - “Vikings are not bound by any chains and sometimes success can be found when I break something.” Sitat: One clue is that Viking broke a world record and Morten, who shot to fame in the early 80s, did. In 2000 Morten broke the world record for the man who could hold the longest single note in a song, holding a note for 20.2 seconds in his song 'Summer Moved On'. (Link) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #114 Del Skrevet 17. januar 2021 Det er Morten Harket, men jeg syns ikke han sang bra i det hele tatt på "Crazy". Anonymkode: b4def...c2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #115 Del Skrevet 17. januar 2021 Tarese skrev (På 7.1.2021 den 23.03): Morten synger ikke surt. Var på konsert med han ifjor og han har kanskje den peneste stemmen jeg noensinne har hørt live. Når det er sagt, hører jeg tydelig at det er han som er Vikingen. Tror kostymet gjør det litt vanskeligere å synge, evt så vil han ikke avsløre seg helt med å synge så perfekt som han pleier. Det er min teori:) Åjoda, det gjør han. Det er ikke noe som har kommet med alderen heller, slik noen påstår tidligere. Den kommentaren jeg siterte tidligere i tråden, om at ingen kan synge surt så fint som Morten Harket, er maaaange år gammel. Han har en fantastisk stemme, men i blant bommer han. Anonymkode: 8597e...2bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #116 Del Skrevet 17. januar 2021 Har dommerne i programmet der gjettet på / vært innom Morten? Anonymkode: 0432d...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 17. januar 2021 #117 Del Skrevet 17. januar 2021 Skal vel si at jeg ikke har en eneste ide om andre dette minner om enn Morten, mye likt, men han sang da urimelig mye falskt og hakkete på den siste sangen jeg hørte? Og Morten hae vel aldri hatt en eneste feil tone noengang jeg har sett opptredener av ham. Jeg kan bare ikke se for meg at han ikke er perfeksjonist til fingerspissene fortsatt, hvorfor starte nå? Har ingen andre ideer selv da, og når til og med dattera tror det så må en vel bare tro det, men jeg sliter hvertfall med fremføringen hans. Høres mer som en amatør, selv om klangen er lik, uttaler også. Blir spennende dette her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #118 Del Skrevet 17. januar 2021 Lawyam skrev (4 timer siden): Skal vel si at jeg ikke har en eneste ide om andre dette minner om enn Morten, mye likt, men han sang da urimelig mye falskt og hakkete på den siste sangen jeg hørte? Og Morten hae vel aldri hatt en eneste feil tone noengang jeg har sett opptredener av ham. Jeg kan bare ikke se for meg at han ikke er perfeksjonist til fingerspissene fortsatt, hvorfor starte nå? Har ingen andre ideer selv da, og når til og med dattera tror det så må en vel bare tro det, men jeg sliter hvertfall med fremføringen hans. Høres mer som en amatør, selv om klangen er lik, uttaler også. Blir spennende dette her. Kanskje han synger falskt med vilje? Sånn at de ska bli forvirret? Anonymkode: 0a360...c40 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #119 Del Skrevet 17. januar 2021 4 hours ago, Lawyam said: Skal vel si at jeg ikke har en eneste ide om andre dette minner om enn Morten, mye likt, men han sang da urimelig mye falskt og hakkete på den siste sangen jeg hørte? Og Morten hae vel aldri hatt en eneste feil tone noengang jeg har sett opptredener av ham. Jeg kan bare ikke se for meg at han ikke er perfeksjonist til fingerspissene fortsatt, hvorfor starte nå? Har ingen andre ideer selv da, og når til og med dattera tror det så må en vel bare tro det, men jeg sliter hvertfall med fremføringen hans. Høres mer som en amatør, selv om klangen er lik, uttaler også. Blir spennende dette her. Har du sett ham live? Han kan synge rimelig surt. Anonymkode: 8f1ba...089 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 17. januar 2021 #120 Del Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du sett ham live? Han kan synge rimelig surt. Anonymkode: 8f1ba...089 Nei, bare på tv. Så han KAN det, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå