Gjest Malika Skrevet 5. januar 2021 #21 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor har dere sett dette hen? Går det på norsk tv? Anonymkode: 0d732...be9 Ser på YT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 5. januar 2021 #22 Del Skrevet 5. januar 2021 Det er Kristian Valen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #23 Del Skrevet 5. januar 2021 Kågebruker skrev (2 minutter siden): Det er Kristian Valen. Tenkte jeg også. MH har dessuten bedre stemme enn dette/bedre kontroll på stemmen. Anonymkode: 045a9...6e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #24 Del Skrevet 5. januar 2021 Vedrørende armour-hintet: Morten er ridder, han! https://www.aftenposten.no/kultur/i/naMax/morten-harket-jeg-foeler-meg-stolt-men-kanskje-mest-forlegen Anonymkode: 8f1ba...089 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 5. januar 2021 #25 Del Skrevet 5. januar 2021 Kågebruker skrev (6 minutter siden): Det er Kristian Valen. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenkte jeg også. MH har dessuten bedre stemme enn dette/bedre kontroll på stemmen. Anonymkode: 045a9...6e4 Tviler på at det britiske publikum vet hvem Kristian Valen er. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vedrørende armour-hintet: Morten er ridder, han! https://www.aftenposten.no/kultur/i/naMax/morten-harket-jeg-foeler-meg-stolt-men-kanskje-mest-forlegen Anonymkode: 8f1ba...089 Oj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #26 Del Skrevet 5. januar 2021 Minner meg litt om han Martin Halla, men han er kanskje heller ikke kjent nok der borte? Anonymkode: e5f12...d3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. januar 2021 #27 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Minner meg litt om han Martin Halla, men han er kanskje heller ikke kjent nok der borte? Anonymkode: e5f12...d3b Hvem er det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #28 Del Skrevet 5. januar 2021 Malika skrev (4 minutter siden): Tviler på at det britiske publikum vet hvem Kristian Valen er. På den annen side: Morten Harket er da latterlig enkelt om det skulle stemme. Men jeg synes som sagt ikke det ligner helt på Harket, og kanskje Valen har gjort seg bemerket i UK? Anonymkode: 045a9...6e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 5. januar 2021 #29 Del Skrevet 5. januar 2021 Malika skrev (6 minutter siden): Tviler på at det britiske publikum vet hvem Kristian Valen er. Oj! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #30 Del Skrevet 5. januar 2021 Malika skrev (13 minutter siden): Men det var ikke det jeg spurte om... Mange her inne er knallgode i engelsk (TS også) Mener du dette er tilgjort aksent, eller kun aksent? Jeg hører tilgjort aksent OG aksent og lander på Morten Harket av den grunn Samt hintene som jeg ikke hadde satt meg inn i før jeg opprettet tråden. Med at jeg skriver non-native, så mener jeg at det kun er aksent Om man ikke har vokst opp med engelsk, så vil man alltid høre en viss aksent, uansett hvor mange år, og hvor mye trening, man har i et annet språk. Og om tiljgort aksent er en persons varemerke, er det vel det første man legger av seg i et slikt show? Anonymkode: 469af...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 5. januar 2021 #31 Del Skrevet 5. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Minner meg litt om han Martin Halla, men han er kanskje heller ikke kjent nok der borte? Anonymkode: e5f12...d3b Selvfølgelig er det ikke Martin Halla! Knapt noen her som vet hvem det er. Uansett. Forfriskende herlig å se denne UK-versjonen mens vi venter på en ny norsk sesong. US ble ikke den samme for meg, men med UK får vi alle fall herlig språk, humor og snert Endret 5. januar 2021 av Malika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 5. januar 2021 #32 Del Skrevet 5. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Med at jeg skriver non-native, så mener jeg at det kun er aksent Om man ikke har vokst opp med engelsk, så vil man alltid høre en viss aksent, uansett hvor mange år, og hvor mye trening, man har i et annet språk. Og om tiljgort aksent er en persons varemerke, er det vel det første man legger av seg i et slikt show? Anonymkode: 469af...636 Jeg krangler ikke med deg. Er bare nysgjerrig, samt er for å underholdes MH sitt varemerke er jo aksenten, samt det å være litt bakpå med pitchen. Og det er viking også. Spennende å se neste episode! Endret 5. januar 2021 av Malika Språk! Gramatikk :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #33 Del Skrevet 5. januar 2021 Jeg skjønner ikke hvordan det kan være andre enn Morten. Han sa at han «discovered answers» (hva sier man når man har funnet svaret? A ha, selvfølgelig ) og «is looking for a voice» ( han var mentor på The Voice). Anonymkode: 8f1ba...089 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #34 Del Skrevet 5. januar 2021 Men er det noen som forstår dette med hintet? "wear an armor"? Anonymkode: 469af...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 5. januar 2021 #35 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): På den annen side: Morten Harket er da latterlig enkelt om det skulle stemme. Men jeg synes som sagt ikke det ligner helt på Harket, og kanskje Valen har gjort seg bemerket i UK? Anonymkode: 045a9...6e4 For norske kanskje, men ikke i UK? Men Valen er det 100% ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #36 Del Skrevet 5. januar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men er det noen som forstår dette med hintet? "wear an armor"? Anonymkode: 469af...636 Jeg postet allerede link. Morten er slått til ridder. Anonymkode: 8f1ba...089 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #37 Del Skrevet 5. januar 2021 Malika skrev (7 minutter siden): Selvfølgelig er det ikke Martin Halla! Knapt noen her som vet hvem det er. Uansett. Forfriskende herlig å se denne UK-versjonen mens vi venter på en ny norsk sesong. US ble ikke den samme for meg, men med UK får vi alle fall herlig språk, humor og snert Neivel. Han har vunnet The Voice i Norge da, så der hintet passer vel. Anonymkode: e5f12...d3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 5. januar 2021 #38 Del Skrevet 5. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg postet allerede link. Morten er slått til ridder. Anonymkode: 8f1ba...089 Det gjorde du! Folk må følge med Endret 5. januar 2021 av Malika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #39 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg postet allerede link. Morten er slått til ridder. Anonymkode: 8f1ba...089 Man kan vel ikke si at man "wear an armor" for det. Anonymkode: 045a9...6e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 5. januar 2021 #40 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man kan vel ikke si at man "wear an armor" for det. Anonymkode: 045a9...6e4 Klart det. Du kjenner til konseptet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå