AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #201 Del Skrevet 31. januar 2021 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Dette har jeg ikke fulgt med på, men kunne godt det om jeg hadde kanalen...så hvilken kanal sender? Du kan se det på YouTube! Anonymkode: 3ef94...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #202 Del Skrevet 31. januar 2021 Jeg må innrømme at jeg hadde mine tvil. Det hørtes jo ut som han, og alle hintene stemte jo, men synes det var *noe* med stemmen alikevel som gjorde at jeg var usikker men det kan rett og slett bare være hans alderdom som har satt noen spor. Anonymkode: ef811...95a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #203 Del Skrevet 31. januar 2021 Malika skrev (9 timer siden): Synes ikke den kommentaren var morsom. Måtte bare si det. Sånne folk som tror de er superior og ikke er i stand til å undre seg og være i bevegelse mentalt. Kjedelig. Han er supersexy. Mannen er 60 år ca. Han er rar også. Med integritet. Jeg er ikke brukeren du svarer, men det var vel en spøk. Og vedkommende føler seg nødvendigvis ikke overlegen osv bare for å komme med en spøk. Måtte bare si det. Anonymkode: 65594...7c8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 31. januar 2021 #204 Del Skrevet 31. januar 2021 Jeg trodde forresten panelet i norske Maskorama gjettet dårlig, men de britiske gjettet at dette var Bear Grylls og Louis Theroux. Det må jo ha vært tull 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #205 Del Skrevet 31. januar 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Dette var gøy. Innlysende, men gøy. Så en video med hint i går, der han sa at dette ikke var den eneste rustningen han bar el noe i den dur. Hva siktet han til? 🤔 Anonymkode: 4f7c3...5d3 Han er ridder Anonymkode: 0776b...af5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #206 Del Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han er ridder Anonymkode: 0776b...af5 Åja, selvfølgelig! Anonymkode: 4f7c3...5d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #207 Del Skrevet 31. januar 2021 Jeg synes det var litt komisk at han ble så brydd da Rita Ora sa at han ser fantastisk ut. Han må jo være vant til det og ha fått høre det hele livet Anonymkode: 8f1ba...089 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #208 Del Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes det var litt komisk at han ble så brydd da Rita Ora sa at han ser fantastisk ut. Han må jo være vant til det og ha fått høre det hele livet Anonymkode: 8f1ba...089 Ja Jeg tror han er litt grunnleggende usikker på seg selv, egentlig, og at han ikke vet hva han skal svare på komplimenter. Desto mer respekt for det livsprosjektet i musikken som han valgte da han var ung. Hardt arbeid og dedikasjon fører langt. Anonymkode: 69879...fcb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #209 Del Skrevet 31. januar 2021 37 minutter siden, AnonymBruker said: Ja Jeg tror han er litt grunnleggende usikker på seg selv, egentlig, og at han ikke vet hva han skal svare på komplimenter. Desto mer respekt for det livsprosjektet i musikken som han valgte da han var ung. Hardt arbeid og dedikasjon fører langt. Anonymkode: 69879...fcb Ja, det tror jeg også. Han har jo blitt mobbet som barn og har sagt at de årene med mobbing har påvirket ham mere enn flere tiår som superstjerne. Jeg synes han er skjønn 😍 Anonymkode: fdeb2...988 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 31. januar 2021 #210 Del Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): selv med skjegg? 😉 Nei men joda, han er lik seg. Men i kveld synes jeg først og fremst han hadde et veldig varmt og godt smil! Skikkelig lun liksom. Anonymkode: 69879...fcb La merke til det samme. Har sett han et par ganger før, og da var han ganske "filosofisk og utilgjengelig" syns jeg. Han så ordentlig happy ut her 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #211 Del Skrevet 31. januar 2021 Jeg synes både han og Magne er utrolig kjekke enda, til tross for alderen. Anonymkode: d9942...31e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #212 Del Skrevet 31. januar 2021 Dette så jeg virkelig ikke komme 😆 Anonymkode: 73153...2d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #213 Del Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg synes det var litt komisk at han ble så brydd da Rita Ora sa at han ser fantastisk ut. Han må jo være vant til det og ha fått høre det hele livet Anonymkode: 8f1ba...089 Han svarte «I don’t know what to say», tenkte at det var sitat fra Take on me selv om det kanskje ikke var helt ordrett 😍 Anonymkode: b6e16...2a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 1. februar 2021 #214 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 31.1.2021 den 10.43): Jeg er ikke brukeren du svarer, men det var vel en spøk. Og vedkommende føler seg nødvendigvis ikke overlegen osv bare for å komme med en spøk. Måtte bare si det. Anonymkode: 65594...7c8 Skjønte det var en spøk. Er bare litt lei av folk som ikke kan samtale og diskutere og undre seg, men liksom være litt overlegne og flire av folk som gjør akkurat det motsatte. Men legger ikke all verdens følelser i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 1. februar 2021 #215 Del Skrevet 1. februar 2021 Linny111 skrev (På 31.1.2021 den 11.56): Jeg trodde forresten panelet i norske Maskorama gjettet dårlig, men de britiske gjettet at dette var Bear Grylls og Louis Theroux. Det må jo ha vært tull 😂 Hele opplegget er vel slik at at de skal gjette, men ikke gjette på ordentlig for å bevare spenningen. for publikum. Tror nok alle dommerne skjønte at det var Morten Harket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #216 Del Skrevet 1. februar 2021 Malika skrev (2 minutter siden): Skjønte det var en spøk. Er bare litt lei av folk som ikke kan samtale og diskutere og undre seg, men liksom være litt overlegne og flire av folk som gjør akkurat det motsatte. Men legger ikke all verdens følelser i det. Et tips her inne; Ignorer. Det er troll, det er folk som bare provoserer, det er idioter.... Ikke mat dem. Bare hopp videre, til et innlegg som gir deg noe. Jeg tror på at du ikke bryr deg. Men jo mer næring vi gir idiotene, jo ivrigere blir de, det ser man bare på alle trolletrådene som florerer om dagen. Null svar = mister interessen. Anonymkode: 469af...636 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 1. februar 2021 #217 Del Skrevet 1. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Et tips her inne; Ignorer. Det er troll, det er folk som bare provoserer, det er idioter.... Ikke mat dem. Bare hopp videre, til et innlegg som gir deg noe. Jeg tror på at du ikke bryr deg. Men jo mer næring vi gir idiotene, jo ivrigere blir de, det ser man bare på alle trolletrådene som florerer om dagen. Null svar = mister interessen. Anonymkode: 469af...636 Godt sagt. Men noen ganger så klør det i tastefingrene... Og jeg har vært her av og på siden 2005 så bør vite bedre. Men trollene/idiotene har blitt flere med årene. Takk! Endret 1. februar 2021 av Malika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #218 Del Skrevet 2. februar 2021 For en fin versjon av Take on me. Han synger helt nydelig, kunne hørt på han hele dagen🥰 Anonymkode: f4297...518 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 2. februar 2021 #219 Del Skrevet 2. februar 2021 Skjønner ikke hvorfor dommerene ikke tippet han, selv om jeg selv var i tvil, ikke fordi stemmen ikke var lik, det var den jo, men han sang jo litt falsk på noen av sangene, men mest pga at det var for åpenbart. Du er nødt å tenke på Morten, så hvorfor kom aldri navnet opp? Til og med dommerene må jo ha lest kommentarfelt, aviser og snakket med folk - og ALLE tippet Morten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #220 Del Skrevet 2. februar 2021 Lawyam skrev (4 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor dommerene ikke tippet han, selv om jeg selv var i tvil, ikke fordi stemmen ikke var lik, det var den jo, men han sang jo litt falsk på noen av sangene, men mest pga at det var for åpenbart. Du er nødt å tenke på Morten, så hvorfor kom aldri navnet opp? Til og med dommerene må jo ha lest kommentarfelt, aviser og snakket med folk - og ALLE tippet Morten. Det ble spilt inn i September. Mye bedre ordning enn i Norge der dommerne på et tidspunkt like så godt kunne lest høyt fra kommentarfelt på nett. Anonymkode: 469af...636 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå