AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #21 Skrevet 6. januar 2021 Kan aldri se for meg at slike forhold fungerer i lengden med mindre et av kjønnene er undertrykte som i f.eks Amiske samfunn der kvinnene blir sett på som kveg og har nada de skulle ha sagt. Det blir jo selvsagt mye sjalusi og faenskap i slike forhold. Anonymkode: 27ae7...91b
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #22 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Seriøst? Har de opplevd noe utfordringer ift. det? Vi har begge barn på hver vår kant, og vi er redde for å bli oppdaget, fordi vi ikke vet konsekvensene av det.. Anonymkode: ab181...08c Ingen utfordringer det jeg vet. Anonymkode: 360b6...92b
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #23 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lov og lov.. Å gifte seg med flere, er fortsatt ikke lov. Men du kan jo være i ett forhold med hvem du vil. HVIS du ikke har barn da, da er det plutselig litt kinkig. Da kan jeg tenke meg at bv kan bli kontaktet av noen som har hørt at du lever i et polyamorøst forhold, og ikke synes at det er til barnets beste.. Jeg har selv vært i et slikt forhold i snart syv år, og pga frykten for bv, må jeg holde forholdet mitt hemmelig og barnet har ingenting med kjæresten min å gjøre. Det tærer på, fordi vi ikke får lov til å utvikle oss på lik linje med andre. Vi ønsker også å få barn sammen og kunne leve som alle andre, med tre voksne og alle våre barn. Hvis folk ønsker å leve slik, synes jeg det burde vært lov. På lik linje som alle andre "uvanlige familieformer", med homofile, transeksuelle el. Det er bare kjærlighet, og det kommer i mange former❤ Anonymkode: ab181...08c Bv bryr seg neppe om det, så lenge barnet har det godt, og har trygge omsorgspersoner rundt seg. Husk at mange bv-barn har både mor, far, steforeldre og fosterforeldre. Trygge voksne er alltid et pluss. Anonymkode: 0493a...140 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #24 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 6.1.2021 den 18.42): Bv bryr seg neppe om det, så lenge barnet har det godt, og har trygge omsorgspersoner rundt seg. Husk at mange bv-barn har både mor, far, steforeldre og fosterforeldre. Trygge voksne er alltid et pluss. Anonymkode: 0493a...140 Men man hører så lite om slike forhold, at man vet ikke godt nok hva reaksjonen kan bli på det.. Anonymkode: ab181...08c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå