AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Del Skrevet 5. januar 2021 Og da mener jeg kjefte. Med stor K. Hva om man ikke kan bruke munnbind pga sykdom? Det står jo ikke på panna! Hvorfor leker de "munnbindpoliti"? Søstera mi ble kjeftet på, så jævlig, at hun bare knakk sammen da hun gikk ut fra butikken. Hva er dette for noe? Får lyst til å sende klage til daglig leder. Anonymkode: 497d4...9aa 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 Populært innlegg #2 Del Skrevet 5. januar 2021 Jepp. Alle kan kjefte på deg. Du bryter et nasjonalt påbud og tenker kun på deg selv. Dersom du pga sykdom ikke kan bruke munnbind (🙄), så får du noen andre til å gjøre handlingen for deg inntil påbudet er opphevet. Alle som jobber med yrker som er sterkt påvirket av covid er DRITTLEI av amøber som deg som ikke kan følge enkle instrukser. Anonymkode: c7d34...b74 89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #3 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jepp. Alle kan kjefte på deg. Du bryter et nasjonalt påbud og tenker kun på deg selv. Dersom du pga sykdom ikke kan bruke munnbind (🙄), så får du noen andre til å gjøre handlingen for deg inntil påbudet er opphevet. Alle som jobber med yrker som er sterkt påvirket av covid er DRITTLEI av amøber som deg som ikke kan følge enkle instrukser. Anonymkode: c7d34...b74 Ikke MEG. Les innlegget. Anonymkode: 497d4...9aa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #4 Del Skrevet 5. januar 2021 Det tar ikke mange sekundene å ta på munnbind, og såpass bør en mellom ørene at en tar på seg det når en går inn i butikkene. Anonymkode: 34f5b...497 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #5 Del Skrevet 5. januar 2021 Hva slags sykdom gjør at du ikke kan bruke maske? Men ja, butikkene kan bestemme regler som de ønsker. Og jeg forstår jo at de som står i denne risikoen dag inn og dag ut nå blir hinsides lei av folk som bare gir f. Selv om jeg selvfølgelig mener det er veldig ufint å kjefte, uansett situasjon. De bør heller rolig be henne forlate butikken, så kan hun rolig fortelle hvorfor hun ikke kan bruke maske. Anonymkode: 34b05...7eb 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #6 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jepp. Alle kan kjefte på deg. Du bryter et nasjonalt påbud og tenker kun på deg selv. Dersom du pga sykdom ikke kan bruke munnbind (🙄), så får du noen andre til å gjøre handlingen for deg inntil påbudet er opphevet. Alle som jobber med yrker som er sterkt påvirket av covid er DRITTLEI av amøber som deg som ikke kan følge enkle instrukser. Anonymkode: c7d34...b74 Man kan si det på en hyggelig måte. Å kjefte, nei det går ikke Anonymkode: 497d4...9aa 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #7 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jepp. Alle kan kjefte på deg. Du bryter et nasjonalt påbud og tenker kun på deg selv. Dersom du pga sykdom ikke kan bruke munnbind (🙄), så får du noen andre til å gjøre handlingen for deg inntil påbudet er opphevet. Alle som jobber med yrker som er sterkt påvirket av covid er DRITTLEI av amøber som deg som ikke kan følge enkle instrukser. Anonymkode: c7d34...b74 Jeg er helt enig med deg, bortsett fra at det ikke er et nasjonalt påbud. Anonymkode: 57054...6d1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #8 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva slags sykdom gjør at du ikke kan bruke maske? Men ja, butikkene kan bestemme regler som de ønsker. Og jeg forstår jo at de som står i denne risikoen dag inn og dag ut nå blir hinsides lei av folk som bare gir f. Selv om jeg selvfølgelig mener det er veldig ufint å kjefte, uansett situasjon. De bør heller rolig be henne forlate butikken, så kan hun rolig fortelle hvorfor hun ikke kan bruke maske. Anonymkode: 34b05...7eb Riktig. Hun kunne be henne om å forlate butikken eller spørre om det er noen grunn til at hun ikke bruker munnbind, men hun gikk rett på og kjeftet. Jeg ble helt målløs Anonymkode: 497d4...9aa 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #9 Del Skrevet 5. januar 2021 Nei, de kan ikke det. Man bør gå ut i fra at de som ikke bruker munnbind har en grunn til det, og butikkansatte har ingenting med årsaken å gjøre, ei heller Ola Dunk. Skulle tatt seg ut om man kan kreve helseattest fra en handlende. De er ikke leger. Anonymkode: 198b4...9cc 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #10 Del Skrevet 5. januar 2021 Det er mange som går uten munnbind. Jeg sier ikke det er greit, men hvis butikkansatt ikke liker det, kan h*n tilkalle vekter eller sjefen. Kjerringa hadde tydeligvis en dårlig dag. KJEFTE!! Anonymkode: 497d4...9aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #11 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nei, de kan ikke det. Man bør gå ut i fra at de som ikke bruker munnbind har en grunn til det, og butikkansatte har ingenting med årsaken å gjøre, ei heller Ola Dunk. Skulle tatt seg ut om man kan kreve helseattest fra en handlende. De er ikke leger. Anonymkode: 198b4...9cc Skal vi ringe daglig leder i butikken? Anonymkode: 497d4...9aa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #12 Del Skrevet 5. januar 2021 Mest spent på hvilken sykdom som gjør at man ikke kan bruke munnbind jeg. Eller vent. Gale folk innbiller seg jo at de ikke kan bruke det. Anonymkode: 21363...f16 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #13 Del Skrevet 5. januar 2021 De kan gi beskjed om at i denne butikken er det ønsket/påbud med munnbind, og dersom kunden ikke tar på munnbind - be vedkommende om å forlate butikken. Det er unødvendig å kjefte for å formidle dette. Dersom din søster ikke kan bruke munnbind så burde hun av respekt for andre ikke gå inn i den butikken, eller oppsøke steder/situasjoner der det er behov for munnbind. Anonymkode: 55063...cbc 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 5. januar 2021 #14 Del Skrevet 5. januar 2021 En butikkansatt på Nille kjeftet på meg fordi jeg brukte munnbind. Hun mente at det økte risikoen for at jeg ikke overholdt 1 meter når jeg hadde på meg munnbind. Og spurte om jeg skjønte hvilke fare jeg satte henne og andre i butikken i ved å faktisk bruke munnbind. Selv hadde hun så klart ikke munnbind 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #15 Del Skrevet 5. januar 2021 Det er vel ikke påbudt, er det? Anonymkode: 4d8fa...61d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #16 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Mest spent på hvilken sykdom som gjør at man ikke kan bruke munnbind jeg. Eller vent. Gale folk innbiller seg jo at de ikke kan bruke det. Anonymkode: 21363...f16 Google it. Og vis hensyn til "gale" folk. Anonymkode: 497d4...9aa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #17 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er vel ikke påbudt, er det? Anonymkode: 4d8fa...61d Noen steder er det det Anonymkode: a461d...ab3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #18 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skal vi ringe daglig leder i butikken? Anonymkode: 497d4...9aa Det kan du sikkert gjøre, men daglig leder i en eller annen butikk har ikke krav på å vite folks helsetilstand. Anonymkode: 198b4...9cc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 5. januar 2021 #19 Del Skrevet 5. januar 2021 Om det er påbud ja Om det ikke er påbud nei 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #20 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er vel ikke påbudt, er det? Anonymkode: 4d8fa...61d Hun sa det. Hun sa "Skjønner du ikke? Hele landet er stengt! Du MÅ ha det på!" uten stopp... "Skjønner du? Skjønner du?". Hva FAEN er det, å kjefte på folk?? Anonymkode: 497d4...9aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg