Gå til innhold

Leie kompostkvern?


liljemor

Anbefalte innlegg

Er det noen som aner om det går an å leie kompostkvern noen steder?

Har så mye grener liggende som må bort, hadde vi kunnet kvernet det opp så er det mye lettere å bli kvitt det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhh... Det er jo litt ekstra.

Ingen snille venner, foreldre som låner bort mot et bedere måltid eller en flaske vin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men lån/lei en henger å kjør det på søppelfyllinga. Det er ihvertfall gratis å levere der :)

Hos oss koster det faktisk 70 kr å levere hageavfall på fyllinga...

Hør med Byggmakker eller noe sånt, de leier jo ut verktøy i alle fall.. Men jeg tviler vel på at du får leid kompostkvern... Ingen naboer som har da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert forskjellig praksis da. Onkel leverer ihvertfall på et av Vesar sine gratis (vestfold), men det må være kun hageavfall da. Er det ikke sortert så koster det.

Da jeg tok kvister og store busker fylte jeg 15 søplesekker (som man får gratis her ihvertfall). Så henta de det inn ved neste hageavfallsinnhenting. Veldig enkelt og greit + minimalt med jobb.

MEn skriv leie og kompostkver i google du + fylket du bor i. Kom opp masse der til forskjellige priser. Fra 20,- dagen (men det er et prosjekt i Trømsø).

Det er flere hagelag som har. Kontakt nærmeste og spør om de har å låne bort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar, skal prøve det! :)

Har ikke noe familie her, og tror ingen av vennener våre har slepekrok. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg jobba på hagesenter leide vi ut en del større utstyr, så du kan jo ta en ringerunde til hagesenter i nærheten. Byggemarkeder leier også ut utstyr, mest byggeutstyr, men du kan jo være heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet iallfall et sted de leier ut, til 300 kroner døgnet. Var litt langt unna oss, men da vil jeg tro at det finnes litt nermere også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...