AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Del Skrevet 4. januar 2021 Hei, jeg er en kvinne på snart 28 som flytter alene til Oslo i sommer. I den anledning ønsker jeg å bli kjent med folk. Finnes det ulike grupper, f.eks. med dans, tur eller matlaging hvor man også er sosiale sammen? Noen som har tips? mvh. singel i sin beste alder Anonymkode: eb1f3...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heatwave Skrevet 4. januar 2021 #2 Del Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei, jeg er en kvinne på snart 28 som flytter alene til Oslo i sommer. I den anledning ønsker jeg å bli kjent med folk. Finnes det ulike grupper, f.eks. med dans, tur eller matlaging hvor man også er sosiale sammen? Noen som har tips? mvh. singel i sin beste alder Anonymkode: eb1f3...d07 Helt umulig å si med tanke på dagens situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #3 Del Skrevet 4. januar 2021 Skal forresten stå Oslo* og ikke "Olso" i overskriften 😅 Er klar over at det kan være vanskelig å si i dagens situasjon, men hvis man tar utgangspunkt i en ordinær situasjon? ts Anonymkode: eb1f3...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå