Gå til innhold

Etter p-piller

Konemora

Anbefalte innlegg

Jeg blir gaaal av å vente på at mensen skal komme tilbake.... Hadde første dag av siste pillemens 29 juni, dvs at jeg er på dag 44 i dag...

Lurer egentlig på om noen kan fortelle hvor lang tid det tok for dem - og håper på at det har tatt så lang tid for noen andre også, da jeg synes de fleste er i 28 dagers syklus med en gang..?!!

Vil så gjerne være "i gang" snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde første dag av siste pillemens 30. juni, og fikk min første egne mens 29. juli, altså etter 29 dager. Men jeg har hørt om mange som har en "normal" sykluslengde på første syklus etter pillen, og som deretter får veldig ustabil syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk min første 33 dager etter pillemens, og den neste 32 dager etter det, og den tredje 78 dager etter der igjen (og det er bare 12 dager siden, så når neste blir vet jeg ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar:-)

Malama: har du testet med eggløsningstester?

Jeg lurer på om jeg kanskje skal vente med det til jeg har fått den første mensen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg fikk min siste pillemens 16 mai, og ordentlig mens 16 juni,16 juli og nå kommer den rundt gjørnet.

Har ca 31 dagers syklus.

Lykke til

Hilsen Lene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar:-)

Malama: har du testet med eggløsningstester?

Jeg lurer på om jeg kanskje skal vente med det til jeg har fått den første mensen...?

Nei, jeg temper. Måler altså tempen hver enste morgen. Jeg bruker nemlig Ladycomp som prevesjon.

I tillegg registrerer jeg temperaturene mine på fertilityfriend sammen med info om livmortappen og sekret (utflod) sånn at jeg får best mulig oversikt.

Jeg har ikke begynt med eggløsningsteser, bl.s fordi vi ikke prøver å bli gravid, så jeg orker ikke stresse med det. Jeg vil fortsatt ikke bli graivd, jeg har bare sluttet med p-piller for å slippe de ekle hormonene og bivirkningene av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare gi en oppdatering på tråden jeg startet i går..

I dag tidlig kom tr :) Da kan jeg begynne å telle for å se hvor lang syklus jeg har! Dette blir en god fredag.. jeg kjennner meg så lettet!!!

God helg alle sammen!

Endret av Konemora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mensen 48 dager ettert siste mens da jeg sluttet på pillen. Korteste syklus frem til jeg ble gravid var 38 dager. Snittet lå på 40,5 dag. Men så hadde jeg lange sykluser før jeg begynte på pillen så det var vel ikke annet å vente.

Gravid ble jeg nå ganske raskt likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...