AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #1 Del Skrevet 2. januar 2021 Hva har du på deg når du trener inne? Jeg er så usikker på hva slags treningstøy jeg skal kjøpe. Har tøy til jogging ute, men jeg har ingenting til innebruk. Har aldri trent inne før. Anonymkode: 0b413...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #2 Del Skrevet 2. januar 2021 Inne hjemme eller inne på senter? Forøvrig antar jeg at man bruker det samme som alle andre vektkategorier Anonymkode: 92aae...4ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #3 Del Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Inne hjemme eller inne på senter? Forøvrig antar jeg at man bruker det samme som alle andre vektkategorier Anonymkode: 92aae...4ae Gjør man? Jeg mener virkelig ikke å si noe nedsettende eller generalisere, men jeg er ute etter tøy som føles godt, holder ting på plass. og kanskje gir litt mer støtte f.eks. til mage. Mine slankere venninner som trener mye, er ute etter stramt, ettersittende tøy som ser lekkert ut. Og det som ser bra ut på de ser ikke helt bra ut på meg, synes jeg. Inne hjemme i første omgang. Er bare ett senter her, og det er alltid fullt av ungdommer som henger der. Jeg er ikke komfortabel med akkurat det. Anonymkode: 0b413...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #4 Del Skrevet 2. januar 2021 Jeg brukte det jeg fikk på meg, og som dekket såpass at jeg var noenlunde anstendig Da jeg hadde gått ned i vekt, ble kriteriene for "passe" plutselig helt annerledes. Anonymkode: 0598c...d7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 2. januar 2021 #5 Del Skrevet 2. januar 2021 Først må du definere lubben. En del feite folk definerer seg selv som litt lubben. Litt lubne jenter kan som oftest bruke tettsittende tøy og komme godt ut av det. Spesielt når de ekstra kiloene er strategisk plassert på rumpa, hoftene og brystene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nocco Skrevet 2. januar 2021 #6 Del Skrevet 2. januar 2021 Brunello skrev (4 minutter siden): Først må du definere lubben. En del feite folk definerer seg selv som litt lubben. Litt lubne jenter kan som oftest bruke tettsittende tøy og komme godt ut av det. Spesielt når de ekstra kiloene er strategisk plassert på rumpa, hoftene og brystene. Jeg er slik lubben som kommentaren beskriver. Bruker tettsittende tøy, men alltid langermet😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #7 Del Skrevet 2. januar 2021 Jeg har vært feit (BMI over 30), med skikkelig epleform og jeg har alltid brukt tights, t-skjorte i passe str og stram god sports-BH. Synes alle damer på treningssenteret bruker det, uavhengig av hvor store de er. De som er store har bare litt større str. og kanskje litt løsere passform. Siden jeg er epleform likte jeg godt de t-skjortene med strikk nederst. Fant mye billig og greit på HM. Du kamn også sjekke her: https://www.sportypluss.no Anonymkode: d4f79...cae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #8 Del Skrevet 2. januar 2021 Om du ser på hm sine nettsider, er det mange lubne modeller i treningsklær (som ser smashing ut)😊 Kle deg i vanlig treningstøy du! Jeg er slank men med litt mage, og liker tights med litt løsere t-skjorter til. Anonymkode: c246e...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 2. januar 2021 #9 Del Skrevet 2. januar 2021 Jeg har bmi på 32 trener (eller trente før korona kom og stengte ned sentrene) 2-3 ganger i uka på treningssenter. Bruker mye treningstøy fra hm, se på modellene der synes jeg var lurt. Normal "trang' tights, men toppen liker jeg at er løsere, gjerne med strikk nede og har tskjorte ermer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #10 Del Skrevet 2. januar 2021 Takk for mange svar. Jeg er ikke feit, men ca 10-15 kg over matchvekta. Lubben eller litt overvektig om du vil. Hovedsakelig sitter kiloene rundt magen, så jeg trives ikke i noen form for klær egentlig. Her snakker vi muffintop uansett hva jeg har på meg, så jeg er skeptisk til tights og veldig kroppsnære plagg. Skal igang med trening og sakte innføre en livsstilsendring nå, og trenger da treningstøy. Topper som har strikk nede og t-skjorteermer høres perfekt ut. Jeg skal kikke på forslagene jeg har fått, tusen takk skal dere ha Anonymkode: 0b413...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #11 Del Skrevet 3. januar 2021 Tights og tskjorte. Anonymkode: 20158...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 3. januar 2021 #12 Del Skrevet 3. januar 2021 Treningstights og singlet eller t-skjorte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #13 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Takk for mange svar. Jeg er ikke feit, men ca 10-15 kg over matchvekta. Lubben eller litt overvektig om du vil. Hovedsakelig sitter kiloene rundt magen, så jeg trives ikke i noen form for klær egentlig. Her snakker vi muffintop uansett hva jeg har på meg, så jeg er skeptisk til tights og veldig kroppsnære plagg. Skal igang med trening og sakte innføre en livsstilsendring nå, og trenger da treningstøy. Topper som har strikk nede og t-skjorteermer høres perfekt ut. Jeg skal kikke på forslagene jeg har fått, tusen takk skal dere ha Anonymkode: 0b413...de4 Løsningen jeg benytter, er tights med høyt liv, det holder magen på plass under trening. Så har jeg heller en litt løsere, og kanskje lengre, topp over. Det er komfortabelt og funksjonelt. Kommer neppe noen gang til å bli så tynn at jeg går tilbake til tights eller bukser med lavt liv, da det gir en stygg kant over buksa som jeg ikke ønsker. Anonymkode: ee40e...6d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 3. januar 2021 #14 Del Skrevet 3. januar 2021 Har hatt bmi på 36 og 24 og har brukt akkurat den samme type klær. Treningstights og t-skjorte 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå