AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #1 Del Skrevet 2. januar 2021 Hvordan kan jeg servere en lasagne som er i fryseren? Den skal serveres imorgen, er hjemmelaget men jeg lagde stor porsjon og fryste det ned, Så burde den ligge i kjøleskapet over natten idag? Og eventuelt varme den i micro og så kanskje litt i ovnen imorgen? Eller? Anonymkode: b7f3c...80f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 2. januar 2021 #2 Del Skrevet 2. januar 2021 Sett den i kjøleskapet nå, men ta den ut på benken i morgen for den vil ikke tines kun over natta i kjøleskap. Så ville jeg lagt folie over og hatt i oven på 150 grader i 50 minutter eller noe, ellers blir den tørr (om du skal ha høyere temperatur og ingenting over). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 2. januar 2021 #3 Del Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan kan jeg servere en lasagne som er i fryseren? Den skal serveres imorgen, er hjemmelaget men jeg lagde stor porsjon og fryste det ned, Så burde den ligge i kjøleskapet over natten idag? Og eventuelt varme den i micro og så kanskje litt i ovnen imorgen? Eller? Anonymkode: b7f3c...80f Den bør være tint før oppvarming. Varmes helst i mikroen i boks med lokk, i ovnen blir den nok fort tørr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. januar 2021 #4 Del Skrevet 2. januar 2021 Microbølgeovner pleier å ha en defrost innstilling, som er beregnet på å tine opp frossen mat. Prøvd den, eller bruk svak varme over lang tid til å tine lasagnen. Ellers så kan du sette den frosne lasagnen i stekeovnen med aluminiumsfolie over på ca 180 grader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #5 Del Skrevet 2. januar 2021 visp skrev (2 minutter siden): Sett den i kjøleskapet nå, men ta den ut på benken i morgen for den vil ikke tines kun over natta i kjøleskap. Så ville jeg lagt folie over og hatt i oven på 150 grader i 50 minutter eller noe, ellers blir den tørr (om du skal ha høyere temperatur og ingenting over). Ok takk 😊👍da skal jeg følge det og med folie over i ovnen? Anonymkode: b7f3c...80f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 2. januar 2021 #6 Del Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok takk 😊👍da skal jeg følge det og med folie over i ovnen? Anonymkode: b7f3c...80f Jeg regner med at lasagnen er stekt før du frøs den ned, ikke sant? Ja, jeg tenker at det er greit nok sånn, men ville kjent om den var gjennomvarm da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå