AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #1 Del Skrevet 1. januar 2021 Jeg pleier å løpe ca 30 min hver dag. For det meste rolig. Har gjort dette i 6-7 år. Har lite overskudd utenom trening, orker lite. Bør jeg ta en pause fra trening, eller er det noe annet jeg bør tenke på? Anonymkode: 341d2...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #2 Del Skrevet 2. januar 2021 Hvordan en kostholdet ditt? Nok søvn? Får du frisk luft utover de 30 minuttene? Anonymkode: 9d809...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #3 Del Skrevet 5. januar 2021 Nå er jeg ikke ekspert på trening, men har lest meg litt opp på fatigue og trening. Og det eneste de kjenner til som kan bidra til mindre symptomer ved fatigue er intervall 4x4, da dette øker energilagrene i cellene mest. Hvis du ikke allerede løper intervall, kanskje prøve det? Anonymkode: c8ce2...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå