Gå til innhold

Billy - Benno cd-søyle


Dru

Anbefalte innlegg

Disse cd-søylene som passer i Billy-serien på Ikea. Benno heter de visst. Går det an å få kjøpt løse hylleplater til de? Flyttet nettopp, og her stod det en sånn søyle, men det er ingen hyller i den...

Sjekket på Ikea sine nettsider, men stod ikke så mye om det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De kan sikkert gi deg råd på kundeinformasjonen til Ikea, og kan sikkert hjelpe deg med hylleplater. Har selv en slik i brunsvart, og skal kjøpe flere etterhvert, de er jo så praktiske. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt. Det er jo synd å måtte kaste søylen fordi det ikke går an å få tak i plater...

Er ikke så veldig viktig egentlig, for jeg skal male hele greia, og da kan jeg like godt lage hyller mens jeg er i gang. Det gjør jeg altså ikke hvis Ikea har. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går sikkert an å sende en forespørsel til ikea via nett også. Har slike søyler jeg også. Har de integrert i helt hyllesystem i stua,, har jo så mye bøker :)

De er jo knall til dvd også siden man kan sette hyllene der man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Hvis du ikke får på IKEA (noe jeg regner med at du får kjøpt hvis du spør i bytte, retur, informasjon eller hva det nå heter), så kan du få et par-tre av meg (eikfolie). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke får på IKEA (noe jeg regner med at du får kjøpt hvis du spør i bytte, retur, informasjon eller hva det nå heter), så kan du få et par-tre av meg (eikfolie). 

Du kan få noen av meg også..har 5-6 til overs etter at jeg gjorde to søyler om fra cd-stativ til dvd-stativ. ;)

Endret av Titta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...