Line1 Skrevet 3. januar 2021 #41 Del Skrevet 3. januar 2021 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Den fineste er den jeg ikke har sett😉 jeg synes den flotteste synet er når jeg ser konturene av ho skjult bak ei enkel truse. Akkurat dette tenner meg som dame også. At mannen ser og kjenner på meg utenpå trusa. Det er pirrende og spennende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #42 Del Skrevet 3. januar 2021 strynejenta skrev (15 timer siden): ihvertfall uten hår hvor alt det gode ligger. men hår ellers? Anonymkode: a2a02...ac1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #43 Del Skrevet 3. januar 2021 Renslig, glattbarbert. Det beste er om hu vokser den, så slipper hu å få nupper og todagerssjegget der nede stikker som f. Fetta skal også ha vanlig lukt, små kjønnsøepper som ikke er brune. Vært borti flere kjøttkaker med lange brune kjønnslepper, gjerne de som har født barn. Mellomting med bollemus og vanlig, rosa inni æ best. Anonymkode: 01409...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 3. januar 2021 #44 Del Skrevet 3. januar 2021 Kan ikke fitta få være slik den er. Akkurat her er det alt rundt som teller. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 3. januar 2021 #45 Del Skrevet 3. januar 2021 Frekkulf skrev (På 2.1.2021 den 9.06): Vi blir jo bedømt på kuken hele tida. Vel, jeg har levd i over femti år, har ikke akkurat vært særlig prippen innimellom. Ikke mine venninner heller. Men, har fortsatt til gode å bedømme en gutt/mann etter hvordan kuken hans er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #46 Del Skrevet 3. januar 2021 Ingen menn bryr seg om hvordan fitta ser ut, vi liker den uansett om den har korte lange lepper osv. Det er spesielt interesserte som bryr seg om hvordan kjønnsorganet ser ut. Det er min konklusjon etter mine år som mann med erfaring i virkelighet og på nettet og diskusjonsforum. Vi menn diskutere heller ikke useendet på kjønnsorganet, bryster osv. Vi sier bare om dama har f.eks "digg rumpe" eller "digg tits". Eller fine former. Det mest vanlige er " hun er fin å se på" , noe i den dur Har aldri diskutert i detalj om hvordan dama ser naken ut med andre menn. Anonymkode: 57a6d...a25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 3. januar 2021 #47 Del Skrevet 3. januar 2021 Uten hår og den friske musa som sitter på dama jeg er sammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dubidu Skrevet 3. januar 2021 #48 Del Skrevet 3. januar 2021 Line1 skrev (12 timer siden): Akkurat dette tenner meg som dame også. At mannen ser og kjenner på meg utenpå trusa. Det er pirrende og spennende. ...og kanskje aner en dott innenfor. Aaaahh😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #49 Del Skrevet 3. januar 2021 Hipp som effings happ. Anonymkode: fff4d...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #50 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 1.1.2021 den 11.20): Fitte som står litt ut - bollemus? Som går inn som i et søkk mellom hoftene? Som er bred, eller smal? Med eller uten hår? Jeg snes alle former kan være fine, men litt hår hører med. Anonymkode: a2a02...ac1 Må jo få se på varer først da. Anonymkode: 9d3b2...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #51 Del Skrevet 3. januar 2021 Fitta ditta fitta ditta sitta fast i 🧠🤔 Anonymkode: 9d3b2...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #52 Del Skrevet 3. januar 2021 Villig fitte Anonymkode: ac5a7...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #53 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 1.1.2021 den 13.41): Glatt våt fitte med små indre og ytre kjønnslepper har dama mi. Syns den er nydelig. Hun har ikke bollemus, men mellomting. Den passer min over snittet store penis perfekt. Hun er akkurat passe trang for min penis og jeg kan få inn hele penisen i de fleste stillinger. Vært med damer tidligere som bare kunne ta litt over halve penisen min, og følte jeg savnet noe da.🙂 Anonymkode: 9ad47...ecb «De som skryter mest av pikken sin, er ofte de som har komplekser for den lille de egentlig har» Anonymkode: 52f53...7a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #54 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 4.1.2021 den 0.42): «De som skryter mest av pikken sin, er ofte de som har komplekser for den lille de egentlig har» Anonymkode: 52f53...7a2 Er ikke mye å skryte av å ikke få inn hele penis i ei dame. Det er bare frustrerende egentlig. Anonymkode: 9ad47...ecb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #55 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 1.1.2021 den 11.47): Muppetfitte Anonymkode: c19d0...f66 Hva er det? Anonymkode: f0a3d...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #56 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva er det? Anonymkode: f0a3d...a39 Tror det er sånne uten indre kjønnslepper, de fittene som bare er en slik sprekk som munnene til muppetdukkene. Anonymkode: 07e69...e04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 5. januar 2021 #57 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 1.1.2021 den 11.47): Muppetfitte Anonymkode: c19d0...f66 Noe ala denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #58 Del Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tror det er sånne uten indre kjønnslepper, de fittene som bare er en slik sprekk som munnene til muppetdukkene. Anonymkode: 07e69...e04 Jeg har slik. Har indre, men de er gjemt vekk og små Anonymkode: f0a3d...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #59 Del Skrevet 5. januar 2021 Tuppeluri skrev (5 minutter siden): Noe ala denne? 🤣🤣😂😂 Anonymkode: c3770...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #60 Del Skrevet 5. januar 2021 små pupper, hengepupper, små brystvorter, store brystvorter, strekkmerker, rynker, grevinnearmer, flat rompe, henge rompe, for stor rompe...av alle ting det går an å bekymre seg over, så er fitta det minste problemet. Så lenge den er frisk og fungere er den ok. Det er tussen ting med menneske kroppen som kan sexifiseres før fitta sin tur. Anonymkode: c622f...73c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå