Gå til innhold

Hva slags fitte er finest?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fitte som står litt ut - bollemus?

Som går inn som i et søkk mellom hoftene?

Som er bred, eller smal?

Med eller uten hår?

Jeg snes alle former kan være fine, men litt hår hører med. 

Anonymkode: a2a02...ac1

Har ingen preferanser på utseende, men ingen eller lite hår er å foretrekke. Ellers så har jeg til gode å se en mus som ikke har vært attraktiv nok for meg, uansett hvordan dem har vært. 

Anonymkode: c7cba...07d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi menn bryr oss ikke om utseende til fitta, husk det! Mange damer er redde for å ikke være fine nok, vi som er overlykkelig over bare å slippe til!

Anonymkode: c3770...aa5

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Som er bred, eller smal?

Med eller uten hår?

Takk for fin post. 

Først må jeg si at det må være lov å bedømme damer på fitta. Vi blir jo bedømt på kuken hele tida. Jeg hører stadig at det er beste kuken de har hatt. 

Så til spørsmålet:

- Først og fremst skal den uansett alder og utseende være helt glattbarbert. Ikke noe stripe eller dusk over heller. Damer skal ikke ha hår under halsen. Punktum. 

- For at fitta skal være perfekt, må resten av jenta være slank. Man skal ikke måtte bla i hallene for å finne den våte sprekke. Det skal være gap mellom lårene når hun står med føttene inntil hverandre. 

- Kjønnsleppene bør henge litt utenfor, men ikke alt for mye. Fint om de ytre leppene svulmer og åpner seg litt når fitta er kåt. (De blir de automatisk rundt meg)

Så vil jeg avslutte med at jeg ikke har noe krav til at alle jenter skal være sånn. Det var spørsmål om hva slags fitte som var finest. 

Ei fitte kan alltids være ok om den ikke oppfyller alle kravene. Og om fitta er hårete og ekkel, kan dere jo heller få suge. 

Endret av Frekkulf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Frekkulf skrev (4 minutter siden):

(...) seg litt når fitta er kåt. (De blir de automatisk rundt meg)

Haha!

Anonymkode: fdc43...b1d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Glatt våt fitte med små indre og ytre kjønnslepper har dama mi. Syns den er nydelig. Hun har ikke bollemus, men mellomting. 

Akkurat slik nin mann sier jeg har. Små indre lepper, ikke hengetusser. ;)

Det er faktisk noen som gar så lange indre kjønnslepper at de omtrent ikke kan sykle. Kvinne 33

Anonymkode: db9e1...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frekkulf skrev (37 minutter siden):

Takk for fin post. 

Først må jeg si at det må være lov å bedømme damer på fitta. Vi blir jo bedømt på kuken hele tida. Jeg hører stadig at det er beste kuken de har hatt. 

Så til spørsmålet:

- Først og fremst skal den uansett alder og utseende være helt glattbarbert. Ikke noe stripe eller dusk over heller. Damer skal ikke ha hår under halsen. Punktum. 

- For at fitta skal være perfekt, må resten av jenta være slank. Man skal ikke måtte bla i hallene for å finne den våte sprekke. Det skal være gap mellom lårene når hun står med føttene inntil hverandre. 

- Kjønnsleppene bør henge litt utenfor, men ikke alt for mye. Fint om de ytre leppene svulmer og åpner seg litt når fitta er kåt. (De blir de automatisk rundt meg)

Så vil jeg avslutte med at jeg ikke har noe krav til at alle jenter skal være sånn. Det var spørsmål om hva slags fitte som var finest. 

Ei fitte kan alltids være ok om den ikke oppfyller alle kravene. Og om fitta er hårete og ekkel, kan dere jo heller få suge. 

Tror jeg oppfyller alle kravene dine. ❤️

Men jeg insisterer på å suge også selv om ikke fitta mi et ekkel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Frekkulf skrev (43 minutter siden):

Takk for fin post. 

Så til spørsmålet:

Æsj. Hva tror du at du er? 

Anonymkode: ffc06...024

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er faktisk noen som gar så lange indre kjønnslepper at de omtrent ikke kan sykle. Kvinne 33

Som din mann sier du har? Du vet vel selv hvordan den ser ut? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Og du ødelegger selvtilliten deres ved å være dust i huet. 

Den perfekte fitta sitter på ei dame som ikke håner andre damer og skryter av seg selv for å trykke andre ned. 

Anonymkode: 77bad...b61

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Den perfekte fitta sitter på ei dame som ikke håner andre damer og skryter av seg selv for å trykke andre ned. 

Men å håne menn med å si de er dust i hodet, det er greit?

Når noen spør hvordan den perfekt fitta ser ut, så er man jo ikke ærlig om man sier: Alle fitter er perfekte. Vær glad i den fitta du har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er det bedre å skrive føle ting til andre over nettet? 

Det jeg mener er at vi alle forskjellige. Også nedentil. Det er klart at flere har skavanker i underlivet som hemmer mye av hverdagen. Jeg er glad jeg ikke er en av dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har vel aldri tenkt over hvordan underlivet mitt  ser ut før jeg begynte å lese på kk. 
Og har ikke tenkt å starte med å få komplekser nå i en alder av 50 🤗 

Mitt  er perfekt for meg - og mannen klager ikke. Helt sykt at det skal være fokus på utseende på underlivet, samme med størrelsen på penis. Man er født som man er. Kan seriøst ikke huske at det var tema i min ungdom. Synes synd på ungdom i dag, med forbilder som bla opererer kjønnet sitt pga utseende! Helt sykt. 

Anonymkode: aced5...1c0

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Her er det vel like mange preferanser som personer. Selv foretrekker jeg «ryddige» fitter uten hår og med små indre og ytre kjønnslepper. (Er kvinne)

Anonymkode: a7476...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.1.2021 den 13.19):

Store kjønnslepper som omslutter, griper om min tjukke og lange.

Hårløs er best. Renslig og varm. Med en følsom klitoris.

Dama har ei flott mus.

Anonymkode: 0e240...666

Jeg synes både med og uten hår kan være fint. Men hvorfor tror du det er renslig uten hår? Hårene har en funksjon. Tar en de bort blir det mer fuktig og mer sopp. Det er ikke spesielt renslig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3lis3 skrev (8 timer siden):

Tror jeg oppfyller alle kravene dine. ❤️

Men jeg insisterer på å suge også selv om ikke fitta mi et ekkel. 

Jeg er også sånn han beskriver. Aldri fått noen klager🙂

Anonymkode: c3770...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 1.1.2021 den 11.47):

Muppetfitte

Anonymkode: c19d0...f66

hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker best mus som er åpen og stor. Store lepper og mye hår. Skal også smake litt! 

Anonymkode: b1519...5e4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.1.2021 den 11.20):

Som er bred, eller smal?

Med eller uten hår?

ihvertfall uten hår hvor alt det gode ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fineste er den jeg ikke har sett😉 jeg synes den flotteste synet er når jeg ser konturene av ho skjult bak ei enkel truse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...