Gå til innhold

Kvinner og diverse krav

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (12 minutter siden):

Det er jo bare spørre-tråder! Ikke sånne påstands-tråder som jeg snakket om. "Dere kvinner" er sånn og sånn.

De du linker til er alle fra kvinner som lurer på hva menn synes om ting, de påstår ikke ting om menn.

Når ikke TS er oppegående nok til å skjønne denne forskjellen før han leitet fram alle disse «eksemplene» sine, tenker jeg han heller ikke har så stor validitet i sin «knusende» analyse av kvinner versus menn😂.

Anonymkode: 0e67d...2e8

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når ikke TS er oppegående nok til å skjønne denne forskjellen før han leitet fram alle disse «eksemplene» sine, tenker jeg han heller ikke har så stor validitet i sin «knusende» analyse av kvinner versus menn😂.

Rettelse. Ser at det ikke var TS, men en annen artigkar. Beklager, TS (Men HI var fortsatt bare teit).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

En ting jeg har merket med dere kvinner, er at dere krever en haug av oss under både bli kjent fasen og når man er sammen, men så kjapt vi menn begynner å kreve litt av dere, da backer dere kjapt ut. Det er i hvert fall min erfaring. Er dette typisk kvinne natur og mangle på forståelse, eller har jeg hatt maks uflaks?

Når jeg mener krav som vi kan stille til dere kvinner, så tenker jeg på små ting som når på dagen man har sex, hvor mørkt det skal være, frekvens på sms når man ikke har har mye tid sammen osv. osv. Altså ikke særlig store krav, men ting man personlig hadde tilpasset seg for å gjøre sin partner fornøyd!

Anonymkode: 80c39...5ef

Du har nok hatt uflaks. Jeg HATER å få mas på tlf om jeg og typen er fra hverandre med hver våres venner :P henger ikke med venninner for å sitte for meg selv å svare på kliss på typen 😂 

Anonymkode: b4c5f...937

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Million said:

Det er jo bare spørre-tråder! Ikke sånne påstands-tråder som jeg snakket om. "Dere kvinner" er sånn og sånn.

De du linker til er alle fra kvinner som lurer på hva menn synes om ting, de påstår ikke ting om menn.

Dette er og blir et mannehatende forum er mange tråder har et generaliserende utgangspunkt om at alle er sånn og sånn. Mange "keyboard-warriors" som er store i munnen å skriver noe helt annet enn de ville uttrykkt i utenfor forumet. 

Anonymkode: 4d6f4...206

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dette er og blir et mannehatende forum er mange tråder har et generaliserende utgangspunkt om at alle er sånn og sånn. Mange "keyboard-warriors" som er store i munnen å skriver noe helt annet enn de ville uttrykkt i utenfor forumet. 

Mange bra tråder her, men mye grums! 

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke krav er det kvinner stiller i datingfase? Det vanligste er vel at folk ikke har noen forventninger, registrerer den andres handlinger og enten liker handlinger eller misliker handlinger og mister interessen. 

Jeg hadde forøvrig aldri giddet en mann som bare kunne ha sex på spesielle tider på døgnet, i et visst lys og som skal bestemme kontaktfrekvensen. Det høres totalt pedantisk ut. 

Anonymkode: 2a8ee...ec1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (På 1.1.2021 den 1.12):

Jeg kan virkelig ikke fordra disse innleggene på Kvinneguiden som begynner med, eller inneholder, frasen "dere kvinner...."

Som om vi var en eneste, stor homogen gruppe, uten individuelle forskjeller, smak, intelligens, behov, synspunkter overhodet.

Dere menn er bra dumme som tror det :fnise:

Ironisk ment eller ubetenksom ?🙃

Anonymkode: 15d38...611

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ironisk ment eller ubetenksom ?🙃

Anonymkode: 15d38...611

VELDIG humoristisk og ironisk ment, derav småflire-smileyen til slutt 😉 Ser det er et par stk som ikke oppfattet det sånn.

Skrevet

Jeg har enormt mange krav og forventninger til min kjære ja, men han har også enormt mange krav og forventninger til meg, og det er faktisk helt normalt. Et forhold fungerer best på at det er krav og forventninger begge veier. Annet er å ikke bry seg særlig om hverandre. Likegyldighet. 

Problemet er ofte at alle anser egne krav og forventninger som små og normale, mens partners krav og forventninger krever omtanke og innsats, og selv om de er like små og normale, egentlig, må man da gi noe, ikke bare få og kreve, og det er plutselig vanskelig. 

Umodenhet! Et forhold krever ALLTID å både ta og gi, om det skal fungere. Å bare kreve, eller bare gi det man selv synes er greit, da ender man som singel. 

Krav om sex til spesielle tider på døgnet er forøvrig ikke noe man kan kreve. Sex kan og skal ikke skje uten lyst på sex. 

Man kan imidlertid ønske det, og være smart i å lokke, trigge og legge tilrette for det. Flørte og kåte opp sin partner. Da blir det gjerne sex på den tiden man ønsker. Å kreve det går bare ikke. Det blir et fullstendig tåpelig krav. 

"Vi SKAL ha sex hver morgen, for da er JEG kåt..." 🥴

Jeg er glad for at jeg har en smartere mann enn som så! Som vet at kroppen min ikke har timer på når jeg kan innstille den på å være kåt, men som også vet at den har "påknapper", som han har lært seg å bruke godt. 

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet (endret)

Altså, de tingene du lister opp som eksempler på krav menn har er temmelig merkelige. Så det er greit å kreve at man skal ha sex kun etter klokken 18 for eksempel? Jeg trodde man hadde sex når man var kåt og ikke på et visst tidspunkt på dagen. Synes ikke at sex er noe man kan kreve sånn sett. Det er noe som dreper sexlysten, så der er det nok heller viktigere å finne noen man passer sammen med. 

Hvor mørkt det skal være høres også litt merkelig ut å ha som krav. Frekvensen på kontakt er kanskje greit nok, men kravene som er listet opp høres egentlig ut som de kunne vært unngått om man var litt mer nøye med hvem man innledet et forhold til. Alle er ikke like på de tingene så det å skrive "dere kvinner" blir egentlig feil. 

I en datingfase så tenker jeg at slike krav er idiotisk. En datingfase er noe man skal bruke for å bli kjent og finne ut om det er en person man ønsker å satse på. Da kan man finne ut om vedkommende er noen man kan se for seg et forhold med og ikke komme år etterpå å kreve ditt og datt som man kunne brukt datingfasen til å finne ut om. 

Endret av TheCatLady
AnonymBruker
Skrevet

Du bruker ordene "krav", og "sex", i samme setning....

Så nei, du har ikke uflaks. Du har bare en ekstremt feil oppfatning av hvordan dette med sex fungerer i et forhold. Som gjør at enhver oppegående kvinne løper i motsatt retning. Jeg fikk frysninger bare av å lese hvordan du formulerer deg i HI. 

Anonymkode: 02d3e...2bd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...