AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 En ting jeg har merket med dere kvinner, er at dere krever en haug av oss under både bli kjent fasen og når man er sammen, men så kjapt vi menn begynner å kreve litt av dere, da backer dere kjapt ut. Det er i hvert fall min erfaring. Er dette typisk kvinne natur og mangle på forståelse, eller har jeg hatt maks uflaks? Når jeg mener krav som vi kan stille til dere kvinner, så tenker jeg på små ting som når på dagen man har sex, hvor mørkt det skal være, frekvens på sms når man ikke har har mye tid sammen osv. osv. Altså ikke særlig store krav, men ting man personlig hadde tilpasset seg for å gjøre sin partner fornøyd! Anonymkode: 80c39...5ef 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En ting jeg har merket med dere kvinner, er at dere krever en haug av oss under både bli kjent fasen og når man er sammen, men så kjapt vi menn begynner å kreve litt av dere, da backer dere kjapt ut. Det er i hvert fall min erfaring. Er dette typisk kvinne natur og mangle på forståelse, eller har jeg hatt maks uflaks? Når jeg mener krav som vi kan stille til dere kvinner, så tenker jeg på små ting som når på dagen man har sex, hvor mørkt det skal være, frekvens på sms når man ikke har har mye tid sammen osv. osv. Altså ikke særlig store krav, men ting man personlig hadde tilpasset seg for å gjøre sin partner fornøyd! Anonymkode: 80c39...5ef Nope. Ikke alle kvinner. Jeg krever mye både fra han og meg selv. Gi og få, alt er gjensidig. Anonymkode: 4996b...752 7
Million Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 Jeg kan virkelig ikke fordra disse innleggene på Kvinneguiden som begynner med, eller inneholder, frasen "dere kvinner...." Som om vi var en eneste, stor homogen gruppe, uten individuelle forskjeller, smak, intelligens, behov, synspunkter overhodet. Dere menn er bra dumme som tror det 15
Sinsiew Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En ting jeg har merket med dere kvinner, er at dere krever en haug av oss under både bli kjent fasen og når man er sammen, men så kjapt vi menn begynner å kreve litt av dere, da backer dere kjapt ut. Det er i hvert fall min erfaring. Er dette typisk kvinne natur og mangle på forståelse, eller har jeg hatt maks uflaks? Når jeg mener krav som vi kan stille til dere kvinner, så tenker jeg på små ting som når på dagen man har sex, hvor mørkt det skal være, frekvens på sms når man ikke har har mye tid sammen osv. osv. Altså ikke særlig store krav, men ting man personlig hadde tilpasset seg for å gjøre sin partner fornøyd! Anonymkode: 80c39...5ef Sånne krav om hvor ofte, og når man skal ha sex, det gidder jeg ikke. Sex skal være lystbetont, ikke en plikt. 19
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #5 Skrevet 1. januar 2021 Jeg tenkte det var en god ide at typen dusjet før vi dro i bryllup. Typen tenkte det var en god ide å kreve anal sex først. Garantert at han syns hans krav var mer ok enn mitt. Anonymkode: d8877...ca0 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #6 Skrevet 1. januar 2021 Million skrev (6 minutter siden): Jeg kan virkelig ikke fordra disse innleggene på Kvinneguiden som begynner med, eller inneholder, frasen "dere kvinner...." Som om vi var en eneste, stor homogen gruppe, uten individuelle forskjeller, smak, intelligens, behov, synspunkter overhodet. Dere menn er bra dumme som tror det Du og mange kvinner her inne er overraskende uvitende som ikke forstår at mennesker er forbausende like og at menn og kvinner er veldig forskjellig i hvordan man tenker. Det handler om biologi, vi er dyr vi også. Ønsker du mer detaljer om temaet, så får du gjøre litt research på nettet. Og dette bekreftes også via mine egne erfaringer. DERE KVINNER er utrolig like generelt sett i hvordan dere oppfatter ting og tenker. Handler nok om hormoner og om at kvinner generelt sett er mer følelsesstyrt. Men det er ett annet tema. Samme gjelder oss menn.... Anonymkode: 80c39...5ef 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #7 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): En ting jeg har merket med dere kvinner, er at dere krever en haug av oss under både bli kjent fasen og når man er sammen, men så kjapt vi menn begynner å kreve litt av dere, da backer dere kjapt ut. Det er i hvert fall min erfaring. Er dette typisk kvinne natur og mangle på forståelse, eller har jeg hatt maks uflaks? Når jeg mener krav som vi kan stille til dere kvinner, så tenker jeg på små ting som når på dagen man har sex, hvor mørkt det skal være, frekvens på sms når man ikke har har mye tid sammen osv. osv. Altså ikke særlig store krav, men ting man personlig hadde tilpasset seg for å gjøre sin partner fornøyd! Anonymkode: 80c39...5ef Jeg tåler å få krav. Kan gå med på ganske mye. Men til gjengjeld jeg krever også noe stort i retur, derav er jeg veldig tilpasningsdyktig på alt annet. Gir han meg den ene tingen jeg trenger, da får han alt han vil ha. Anonymkode: 299dd...669 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #8 Skrevet 1. januar 2021 Million skrev (5 timer siden): Jeg kan virkelig ikke fordra disse innleggene på Kvinneguiden som begynner med, eller inneholder, frasen "dere kvinner...." Som om vi var en eneste, stor homogen gruppe, uten individuelle forskjeller, smak, intelligens, behov, synspunkter overhodet. Dere menn er bra dumme som tror det 100% enig! Anonymkode: 8058f...4fb 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #9 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): En ting jeg har merket med dere kvinner, er at dere krever en haug av oss under både bli kjent fasen og når man er sammen, men så kjapt vi menn begynner å kreve litt av dere, da backer dere kjapt ut. Det er i hvert fall min erfaring. Er dette typisk kvinne natur og mangle på forståelse, eller har jeg hatt maks uflaks? Når jeg mener krav som vi kan stille til dere kvinner, så tenker jeg på små ting som når på dagen man har sex, hvor mørkt det skal være, frekvens på sms når man ikke har har mye tid sammen osv. osv. Altså ikke særlig store krav, men ting man personlig hadde tilpasset seg for å gjøre sin partner fornøyd! Anonymkode: 80c39...5ef Dette er STORE krav. Anonymkode: 8058f...4fb 5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #10 Skrevet 1. januar 2021 Jeg hverken stiller eller tar imot høylytte krav i datingfasen. Jeg vil heller vurdere ting i stillhet og om han er håpløs så lar jeg han gå ✌️ Anonymkode: f1f1c...0fc 4
marleneK92 Skrevet 1. januar 2021 #11 Skrevet 1. januar 2021 (endret) Å svare generelt på dette er vanskelig. Som nevnt over kommer det ann på hva man utsonderer, og om kravene er rettferdig stilt blandt annet. Da tenker jeg på at det har vært gi & ta. Man skaper visse forventninger gjennom erfaringene man opparbeider seg. Krav er greit, men det skal være greit begge veier. Man kan derimot ikke kreve mer enn man gir, men man kan gi mer enn det som er krevd. Jeg vil nå si at kravene veies opp mot hverandre så hvordan er dine krav opp mot de kravene du har fått? Har du krevd mer enn hva kvinnene har gjort? Hvordan ble det sagt? Fordi dette har ofte også noe å si. Selvom man har mye likt innenfor kjønnene så er det også forskjeller og hvordan vi kommuniserer, og oppfatter det som blir sagt er faktisk begge deler på forskjellige ting. Det er det nok for dere menn også. Ble du noe klokere? Vet ikke om dette gir noen mening for deg. For jeg skriver dette på veldig lite søvn så at det gir mening nå betyr ikke at jeg evt forstår hva jeg skrev når jeg er uthvilt 😛 Endret 1. januar 2021 av marleneK92
MortenMinstelønn Skrevet 1. januar 2021 #12 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): frekvens på sms når man ikke har har mye tid sammen osv. osv Kanskje du er litt klengete? Noen kvinner kan føle det som litt umandig. En mulighet. 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #13 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): En ting jeg har merket med dere kvinner, er at dere krever en haug av oss under både bli kjent fasen og når man er sammen, men så kjapt vi menn begynner å kreve litt av dere, da backer dere kjapt ut. Det er i hvert fall min erfaring. Er dette typisk kvinne natur og mangle på forståelse, eller har jeg hatt maks uflaks? Når jeg mener krav som vi kan stille til dere kvinner, så tenker jeg på små ting som når på dagen man har sex, hvor mørkt det skal være, frekvens på sms når man ikke har har mye tid sammen osv. osv. Altså ikke særlig store krav, men ting man personlig hadde tilpasset seg for å gjøre sin partner fornøyd! Anonymkode: 80c39...5ef Det hadde vært artig å høre hvilke krav du mener "vi kvinner" stiller? Du nevner ingen. Når det gjelder dine nevnte krav, så kan jeg være enig i at frekvens på sms kan være et "lite" (men merkelig) krav, men alt som gjelder sex er derimot et stort (og urimelig). Sex er noe man har når man har lyst, ellers er det et slags overgrep. Min erfaring er også at menn og kvinner har ulike krav. Mine var hvertfall at han skulle engasjere seg hjemme og med barna på lik linje som meg (f.eks husarbeid, stell og oppfølging av barna osv). Hans var mer at jeg skulle gjøre nevnte oppgaver med hus og barn, samt stille opp til sex når han ville osv.. Han skjønner enda ikke hva som skjedde da jeg dro..🙄 Anonymkode: 01686...486 7
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #14 Skrevet 1. januar 2021 MortenMinstelønn skrev (11 minutter siden): Kanskje du er litt klengete? Noen kvinner kan føle det som litt umandig. En mulighet. Det blir oppfatta som kontrollerende om han til en hver tid må vite hvor du er og hva du gjør. Lingen bra egenskap. Anonymkode: f1f1c...0fc 6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #15 Skrevet 1. januar 2021 16 hours ago, Million said: Jeg kan virkelig ikke fordra disse innleggene på Kvinneguiden som begynner med, eller inneholder, frasen "dere kvinner...." Som om vi var en eneste, stor homogen gruppe, uten individuelle forskjeller, smak, intelligens, behov, synspunkter overhodet. Dere menn er bra dumme som tror det Nok av kvinner her inne som gjør akkurat det samme. "Dere menn trådene". Kvinner er slettes ikke bedre. Det er nok flere slik tråder ettersom det er flere kvinner enn menn her inne. Anonymkode: 4d6f4...206 2
Million Skrevet 1. januar 2021 #16 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nok av kvinner her inne som gjør akkurat det samme. "Dere menn trådene". Kvinner er slettes ikke bedre. Det er nok flere slik tråder ettersom det er flere kvinner enn menn her inne. Anonymkode: 4d6f4...206 Nei, det er flest "dere kvinner" tråder, fordi menn vet at det provoserer når de skjærer alle over en kam på det viset. Så da morer folk seg med å poste irriterende tråder her inne. 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #17 Skrevet 1. januar 2021 2 minutter siden, Million said: Nei, det er flest "dere kvinner" tråder, fordi menn vet at det provoserer når de skjærer alle over en kam på det viset. Så da morer folk seg med å poste irriterende tråder her inne. Anonymkode: 4d6f4...206 1
Million Skrevet 1. januar 2021 #18 Skrevet 1. januar 2021 Det er jo bare spørre-tråder! Ikke sånne påstands-tråder som jeg snakket om. "Dere kvinner" er sånn og sånn. De du linker til er alle fra kvinner som lurer på hva menn synes om ting, de påstår ikke ting om menn. 7
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #19 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Du og mange kvinner her inne er overraskende uvitende som ikke forstår at mennesker er forbausende like og at menn og kvinner er veldig forskjellig i hvordan man tenker. Det handler om biologi, vi er dyr vi også. Ønsker du mer detaljer om temaet, så får du gjøre litt research på nettet. Og dette bekreftes også via mine egne erfaringer. DERE KVINNER er utrolig like generelt sett i hvordan dere oppfatter ting og tenker. Handler nok om hormoner og om at kvinner generelt sett er mer følelsesstyrt. Men det er ett annet tema. Samme gjelder oss menn.... Anonymkode: 80c39...5ef Dette. Kvinner bør virkelig lære seg om hvordan menn og kvinner ser verden i vidt forskjellig lys. Enten så må man godta at man er forskjellige eller så får man holde seg singel. Ingen menn orker drama rundt ørene, masing, klaging, suttring døgnet rundt. Sier ikke at alle kvinner er sånn, men overraskende mange. De tror det at de tenker og føler er det samme som menn bør tenke og føle. Vi er så biologisk forskjellig at det er umulig å sette ord på. Anonymkode: 65b15...bb2
youcancallmejune Skrevet 1. januar 2021 #20 Skrevet 1. januar 2021 Hvis mannen hadde stilt krav om når på dagen vi skulle ha sex hadde jeg først ledd og deretter revurdert hele forholdet. Da hadde det blitt fint lite sex på oss. Sexlysten min våkner nemlig i ulike situasjoner og til svært ulike tider på døgnet, og den steindør av krav og rutiner. 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå