Dr. Ops Skrevet 13. april 2021 #61 Del Skrevet 13. april 2021 SVK skrev (54 minutter siden): Tusen takk! Skal gi rapport i slutten av måneden. Prøver å måle hver måned. Fremgangen min er ikke så rask så måler jeg oftere så blir det bare enda flere ganger jeg må måle "ingen fremgang". Takk for svar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. april 2021 #62 Del Skrevet 15. april 2021 Fikk tøyd ut i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. april 2021 #63 Del Skrevet 16. april 2021 Fikk tøyd ut i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. april 2021 #64 Del Skrevet 16. april 2021 Well done! Man får en litt god følelse når sånne ting er utført. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. april 2021 #65 Del Skrevet 16. april 2021 2 hours ago, Hoppetaujenta said: Well done! Man får en litt god følelse når sånne ting er utført. Takk og jeg kjenner absolutt en godfølelse! Har også unnet meg to iskrem i belønning og alt det kostet meg var 20 kroner. Så takk for tipset om tilbud på iskrem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. april 2021 #66 Del Skrevet 16. april 2021 Mhm...det er livskvalitet i å unne seg noe veldig godt. Jeg skal se om jeg finner den lakrispinneisen i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. april 2021 #67 Del Skrevet 17. april 2021 Fikk tøyd ut i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2021 #68 Del Skrevet 17. april 2021 Grattis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. april 2021 #69 Del Skrevet 18. april 2021 Tusen takk! Fikk tøyd ut i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 19. april 2021 #70 Del Skrevet 19. april 2021 Dette går jo så det suser 👏👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. april 2021 #71 Del Skrevet 19. april 2021 ...men det går vel an å sette seg i en stol og vekselvis legge den ene og den andre foten på det andre og det ene kneet og dermed klare å ta seg på alle tærne...eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. april 2021 #72 Del Skrevet 19. april 2021 (endret) Tusen takk! Må skryte litt mer av meg selv. Jeg har begynt å tøye skuldrene også. Er kun 1 minutt ekstra, men håper at over tid skal hjelpe. Endret 19. april 2021 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. april 2021 #73 Del Skrevet 20. april 2021 Ben og skuldre tøyd ut i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ro Skrevet 20. april 2021 #74 Del Skrevet 20. april 2021 Heia deg. Hode, skulder, kne og tå For hver dag er du nærmere målet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. april 2021 #75 Del Skrevet 20. april 2021 (endret) 1 hour ago, 2ro said: Heia deg. Hode, skulder, kne og tå For hver dag er du nærmere målet. Hei og velkommen! Å kunne utføre: Hode, skuldre, kne og tå er nettopp det jeg drømmer om! Enig med det, jeg kommer nærmere litt hver dag. Eller i hvert fall de dagene jeg husker og har motivasjonen til å tøye ut. Endret 20. april 2021 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 20. april 2021 #76 Del Skrevet 20. april 2021 Du burde kanskje synge "Hode, skulder, kne og tå" sånn ca 10 ganger hver dag mens du tøyer 😁 Altså prøve hele tiden. Da får du ekstra trim ut av det også, særlig hvis du øker tempo på sangen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. april 2021 #77 Del Skrevet 20. april 2021 (endret) 1 hour ago, Wit said: Du burde kanskje synge "Hode, skulder, kne og tå" sånn ca 10 ganger hver dag mens du tøyer 😁 Altså prøve hele tiden. Da får du ekstra trim ut av det også, særlig hvis du øker tempo på sangen 😂 Det var et morsomt og godt forslag! Jeg sitter/ligger alt for mye så har godt av å få litt aktivitet. Endret 20. april 2021 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. april 2021 #78 Del Skrevet 20. april 2021 (endret) Har googlet litt rundt og lest meg opp på tøying. Synes det er gøy å lære nye ting. Synes også det er gøy å se andres erfaringer. Noen blir mye svært raskt, mens andre må bruke lang tid. Nå har jeg sett på forumposter fra en 75-åring som begynte å tøye med samme utgangspunkt som meg. Etter halvannet år så klarte han å ta på tærne sine etter samme tøying som jeg gjør. Håper at når en 75 åring klarer å lære å ta seg på tærne så skal jeg klare det jeg også. Endret 20. april 2021 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. april 2021 #79 Del Skrevet 27. april 2021 Ble dårlig med tøying forrige uke, men har tøyd ut i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april 2021 #80 Del Skrevet 27. april 2021 Jeg må beklage veldig for lokale feilkoblinger i min hjerne, men jeg leser alltid: "Svk`s drøm om å ta av seg klærne..." Det er ikke meningen altså. Beklager. #skammesegikroken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå