Gå til innhold

SVKs drøm om å ta seg selv på tærne.

Gjest SVK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bra du er i gang med tøying denne uka 👏

Og jeg har også lest det samme som @Hoppetaujenta 😜🤪 Tror slanking gjør at hjernecellene glemmer å lese skikkelig 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (13 timer siden):

Står du og tøyer eller sitter?

...eller ligger i en god stressless?  :lur: 

Wit skrev (5 timer siden):

Bra du er i gang med tøying denne uka 👏

Og jeg har også lest det samme som @Hoppetaujenta 😜🤪
Tror slanking gjør at hjernecellene glemmer å lese skikkelig 😂

:tommelopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

..eller ligger i en god stressless?  :lur: 

Nå DET er noe å bli vant til :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

Tips: Bruker tøye ut og gjøre oppmykningsøvninger framfor tv/datan. Skuldre og nakke når jeg venter på kaffen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp og ned fra stående til tåballstående når man står og gjør husarbeid. Bra for balansen og styrken i fot og legg. :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husarbeid ja! SVK kan prøve å vaske helt nederst på gulvnivå, stående, uten å bøye knærne :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/27/2021 at 5:11 PM, Hoppetaujenta said:

Jeg må beklage veldig for lokale feilkoblinger i min hjerne, men jeg leser alltid:
"Svk`s drøm om å ta av seg klærne..."
Det er ikke meningen altså. Beklager.  :ninja: #skammesegikroken 

On 4/28/2021 at 7:16 AM, Wit said:

Og jeg har også lest det samme som @Hoppetaujenta 😜🤪 Tror slanking gjør at hjernecellene glemmer å lese skikkelig 😂

Jeg leser trådtitler feil hele tiden og jeg har ingen slanking å skylde på. :P

On 4/27/2021 at 11:27 PM, Dr. Ops said:

Står du og tøyer eller sitter?

Stående. 

18 hours ago, tranedatter said:

Tips: Bruker tøye ut og gjøre oppmykningsøvninger framfor tv/datan. Skuldre og nakke når jeg venter på kaffen!

Takk! Tror jeg bør prøve å tøye ut oftere enn det jeg gjør. 

4 hours ago, Hoppetaujenta said:

Opp og ned fra stående til tåballstående når man står og gjør husarbeid. Bra for balansen og styrken i fot og legg. :jepp: 

Balansen burde jeg absolutt trene på. 

55 minutter siden, Dr. Ops said:

Husarbeid ja! SVK kan prøve å vaske helt nederst på gulvnivå, stående, uten å bøye knærne :jepp:

Det får være målet for slutten av 2021 :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

:fnise: Det hadde jeg glemt at du holdt på med også. Jeg heier på deg. :klappe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (På 26.5.2022 den 12.15):

Dette prosjektet hadde jeg helt glemt. Så skal starte igjen nå. :trene:

Har egentlig savnet oppdateringer fra deg 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@SVK <<< Tror vi må påkalle hans oppmerksomhet ved en slik en.... :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beste måten å nå dette målet på er jo å gjøre yoga :)

Jeg var utrooolig myk før, men har vært inaktiv i et par år - så jeg klarte ikke ta ned i bakken i fjor høst (og flere ting). Men nå har jeg gjort yoga (ashtanga yoga) relativt regelmessig, og gjør yoga øvelser i stua flere ganger i uka. Klarer fint å ta ned i bakken nå og begynner å bli like myk som før ;). Anbefales. Vanlig tøying er ikke det samme, da musklene får mer oksygen og blod under yoga (pga hvordan msn puster). 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/29/2022 at 6:25 PM, Hoppetaujenta said:

Hvordan går det? :lur: 

10 hours ago, Wit said:

Har egentlig savnet oppdateringer fra deg 👍

6 hours ago, Hoppetaujenta said:

@SVK <<< Tror vi må påkalle hans oppmerksomhet ved en slik en.... :lur: 

6 hours ago, Rosatoast said:

Beste måten å nå dette målet på er jo å gjøre yoga :)

Jeg var utrooolig myk før, men har vært inaktiv i et par år - så jeg klarte ikke ta ned i bakken i fjor høst (og flere ting). Men nå har jeg gjort yoga (ashtanga yoga) relativt regelmessig, og gjør yoga øvelser i stua flere ganger i uka. Klarer fint å ta ned i bakken nå og begynner å bli like myk som før ;). Anbefales. Vanlig tøying er ikke det samme, da musklene får mer oksygen og blod under yoga (pga hvordan msn puster). 

Tusen takk til alle 3. Jeg lagde nettopp tråden for å prøve å motivere meg og svarene deres hjelper!

Har tøyd ut i dag. :trene: Yoga høres ikke dumt ut! Men jeg ønsker først å få inn rutinene hvor jeg klarer å tøye ut 5 minutter før jeg begynner på et program som krever at man bruker mye mer tid. 

Pusteøvelser høres også absolutt lurt ut! Jeg skal sette det på listen over ting jeg bør øve på, men jeg føler jeg først må klare å få inn rutinene på å tøye ut fem minutter før jeg prøver å trene enda mer og enda flere ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh...nå har jeg ikke memorert hele tråden, men hva med litt langsomme, vennlige gåturer i starten da...som blir litt hurtigere, før du ender opp hjemme igjen? Alt hjelper når det gjelder å få hjertet til å slå fortere og pusten til å jobbe litt. Gluteus Maximus bygges i motbakker. That I know!  :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg aner ikke hvor han trakk seg tilbake og trimmet i stillhet...men jeg er forståelsesfull og vet litt om livet...og i vennlighetens navn tilbyr jeg mine egne tær som rekvisitter i denne tråden, siden egne tær har en tendens til å holde seg langt borte fra toppen av kroppen. :)  Jeg er snill sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...