Gå til innhold

Spotting i tre dager

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg anser dere her inne som de eneste å ta opp dumme spørsmål, bekymringer og snev av håp med, og ønsker derfor å lufte hodet litt. 

Jeg tok den siste graviditetstesten jeg hadde 11 DPO og den var negativ, men 13 DPO begynte jeg å spotte - noen dråper brunt blod ved tørk og tenkte mensen kom. Men menstruasjonen har ikke økt i mengde og nå har jeg spottet i tre dager - fargen er utvannet mørkegul til brun, og uten behov for bind egentlig. Har ingen mensensmerter bare ubehag, trykk i eggstokkene og kvalme - noe jeg også kan ha ved menstruasjon. Jeg har opplevd å spotte en dag før mensen men aldri tre med så liten mengde. Kan dette være en festeblødning? Eller er dette normal menstruasjonssyklus for enkelte? Kan jeg være i en tidlig overgangsalder i en alder av 31?  Eller har noen erfart andre problemer jeg burde sjekke opp? Har dere erfart at mensen har endret karakter etter dere begynte å prøve? Vi har prøvd i et halvt år nå. Jeg har som regel veldig regelmessig menstruasjon på 28 dager. 

Vet dere ikke har svar, men andres erfaringer er kjærkomne her jeg hos svigerfamilien driver å løper på do tre ganger i timen for å se 🙈 håper selvsagt på festeblødning men føles too good to be true. 

Anonymkode: 961ad...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Festeblødning er det ikke så sent. Men det utelukker ikke at du er gravid heller, det er relativt vanlig med en hormonell blødning rundt tiden man venter mens tidlig i svangerskapet. Jeg ville absolutt ta en test til når du får sjansen! 😮🤞

Anonymkode: 2926d...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...