Gjest Gjesta Skrevet 12. august 2005 #21 Skrevet 12. august 2005 Kviser har ofte hormonelle årsaker, og da kan p-piller hjelpe. Solarium er ikke lurt, pga skadene det tilfører huden i det lange løp. Husk å bruke en mild rens på kvisete hud. Uttørkende rens kan gjøre vondt verre, så man får mindre kviser. Ellers bør man bruke en fettfri fuktighetskrem, og kanskje et produkt som inneholder salisylsyre lokalt på kvisene. Produkter med benzoylperoksid kan også hjelpe (fås på apotek, til en billig penge, sannsynligvis billigere enn den BP-geleen det linkes til), men de bør bare brukes lokalt, for de tørker ut huden.
Gjest GJESTEN Skrevet 2. april 2006 #22 Skrevet 2. april 2006 Jeg har kanskje ikke så forferdelig mye kviser , men de plager meg. De kommer fort, men det går LANG tid før de forsvinner. Jeg har prøvd Garnier Anti-spot pen , men den funka ikke på meg Er det noen som har råd? Takler ikke flere kviser nå....
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #23 Skrevet 2. april 2006 Jeg lurte på om noen kunne gi meg navn på noen produkter som hjelper VEEEldig mot kviser, og som helst kan fåes kjøpt på dagligvarebutikk:)
Smoothie Skrevet 2. april 2006 #24 Skrevet 2. april 2006 (endret) Jeg er plaget med kviser i pannen, rundt nesen og på haken.. Dette er svææært irriterende, og jeg ber om at med en gang du leser dette, skriv ET SVAR!! - kan du gi meg et tips om et kjempebra produkt (eller bra) Helst ett som kan kjøpes på dagligvarebutikk, til ikke så altfor dyr pris Endret 2. april 2006 av Smoothie
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #25 Skrevet 2. april 2006 Gå til legen, få isotretionin, doxycyclin og pass på at du går på p-pillen hvis du ikke er lesbisk. Evt bruk et bakteriedrepende middel i ansiktet og vask deg regelmessig. Kan hjelpe.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #26 Skrevet 4. april 2006 Yaoh hampsalve. Tror jeg så det tipset her på forumet et sted, og kjøpte en boks bare for at det ikke skulle være uprøvd, og tror du ikke det virket? Stinker som bare fy, men når alternativene som stod igjen var å spise sterke medisiner med påfølgende bivirkninger så er det verd lukta.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #27 Skrevet 4. april 2006 Jeg er ikke plaget med kviser, men var det helt til jeg begynte å bruke Diane p-piller. Har litt bivirkninger av og til, oppblåst, mye vann i kroppen og fingrene mine sovner lett. Men det er verdt det! Men må jo slutte etterhvert, vil kanskje prøve å få barn snart. Lurer litt på hvordan det blir da.... Men enn så lenge koser jeg meg med mitt glatte, fine ansikt
Smoothie Skrevet 4. april 2006 #28 Skrevet 4. april 2006 i TILLEG til kviser så har jeg litt ru hud på kinnene... noe som hjelper for begge deler?? såg en sånn garnier gel...den var til å rense porene i ansiktet..tror noen her den kan hjelpe meg:)??? Men den garnier anti-spot pennen var bare noe dritt for meg
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #29 Skrevet 5. april 2006 i TILLEG til kviser så har jeg litt ru hud på kinnene... noe som hjelper for begge deler?? såg en sånn garnier gel...den var til å rense porene i ansiktet..tror noen her den kan hjelpe meg:)??? Men den garnier anti-spot pennen var bare noe dritt for meg ← Jeg har ikke hatt noen god erfaring med garnier sine produkter. De virker litt for vann-/fettløselige på meg, huden blir bare blank. Nå har jeg en periode bare brukt rense moussen til loreal happy derm. Og den gjrø ikke vondt verre hvertfall, bruker en krem fra loreal, anti wrinkle de crase. Den har hvertfall rett konsistent for meg. Men nå har jeg en 'bæd' periode igjne, grunnet lite søvn og kja og mas. Har betsillt meg et reisesett fra dermalogica på minhud.no, ble anbefalt normal/dry skin, da de mente huden min rett og slett var dehydrert. Og det kan nok stemme, for den blir fet og ute av kontroll da og.. Er spent på hvordan den serien vil fungere..får den i morgen tipper jeg
Smoothie Skrevet 6. april 2006 #30 Skrevet 6. april 2006 ok...jeg syns garnier bare gjør "skaden" verre... Dårlig produkt, på meg vertfall.... Kan noen si meg noen produkter - med FULT navn+? ikke p.piller og sånt..gidder ikke det... mn kremer, geleer o.l. som kan fåes kjøpt på dagligvarebutikker ??
Latee Skrevet 6. april 2006 #31 Skrevet 6. april 2006 Vel, jeg har hatt veldig dårlig reultat med sånne "billige" kremer. Derimot har huden min blitt nydelig av Decleor serien. Så den er absolutt og anbefale om du kan ta deg råd. Så får du trøste deg med at sommeren er rett rundt hjørnet og det gjør som regel underverker på huden min iallefall!
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #32 Skrevet 7. april 2006 Kan noen si meg noen produkter - med FULT navn+? ikke p.piller og sånt..gidder ikke det... mn kremer, geleer o.l. som kan fåes kjøpt på dagligvarebutikker Tror nok ikke det finnes noe i dagligvarebutikken som kan gjøre noen stor forskjell med huden din..... Hvis jeg skal nevne noe i det hele tatt, så måtte det bli Lactacyd hudvask. Den kan kanskje virke hvis overhuden din ikke er tørr. Kjenner noen som sverger til den. Dessuten er Garnier Nutrition en forholdsvis god krem. Om den hjelper mot kviser vet jeg ikke, men den gir ganske bra med fuktighet. (En flaske Lactacyd brukes opp på en-to måneder vil jeg tro, la oss si at du trenger 4 flasker på 6 mnd= ca 140. Denne er supergod og koster bare 45 kr mer og min har vart i over et halvt år. Det er ikke nødvendigvis så mye dyrere å kjøpe gode produkter.)
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #34 Skrevet 8. april 2006 Hvis du mener den rensemoussen fra Decleor, så kan den bestilles på www.strawberrynet.com. Ikke noe frakt, toll eller mva i tillegg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå