Gå til innhold

Din verste onlinedating historie?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Chroma skrev (17 minutter siden):

Du er ikke så glad i livet ditt, du?
Dette er vel sånn ca det dummeste du kan gjøre med fremmede mennesker. 

Helt enig i den😂🙈

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Og en annen fra Tinder. Jeg ba han på en fest jeg hadde hjemme hos meg. Han lignet ikke i det hele tatt som på bildene, og jeg fikk helt avsmak. Han ble hos meg på festen hele kvelden og sov på sofaen til morgenen etter. Jeg måtte late som at jeg skulle reise vekk for å få han til å dra. 

Endelig dro han. Men så kom han tilbake etter 1 time, og begynte banke på døra og gå rundt huset og titte inn alle vinduene. Han hang noe på døra og gikk. 

Etter en stund tittet jeg oppi posen som hang på døra. Der lå det tøy vaskemidler , med en lapp hvor han hadde skrevet at han hadde overhørt meg si dagen før på festen at jeg var tom for vaske midler 🙄🤷🏼‍♀️

Altså.... what? 😂

Anonymkode: d94c8...1ec

Så snill han var.

Anonymkode: 983b0...d53

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Så snill han var.

Anonymkode: 983b0...d53

Jeg syntes han var Creapy 🙈

• Liker 6
Skrevet

Tja, her er det bare å velge....

Neida, så mye merkverdig var det nå egentlig ikke. De verste psycobertene fra tinder og sukker fikk man luket ut før man datet de.

Men det var ei. Etter litt innledende prat, så fikk jeg en litt sånn... uhyggesfølelse. Så spør hun om jeg var nervøs, det var hun, sa hun, og at hun kjente at ADHDen hennes begynte å bli oppfyrt av det. Alt mens hun begynte å gni hendene mot hverandre og rugge overkroppen fram og tilbake. Ei svigning pr. sekund sånn ca.. 

- og så fortsatte samtalen om unger, hun hadde tre og forholdet til eksen var "litt" trøblete. 

Heldigvis hadde jeg klær i vaskemaskinen, måtte henge opp før de ble sure.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble utsatt for (antagelig) samme gjengen som svindlet den kvinnelige legen for millioner. Høflig kontakt på et datingsted, Flott fyr, spennende jobb, fbprofil som viste en sporty og sympatisk livsstil, morsom og veldig oppmerksom. og han sendte meg DE flotte mailene. Utenlandsk, men fra et "akseptabelt vestlig land" Han bodde selvsagt i en by på andre siden av landet, så det var ikke bare å treffes. men vi ringtes, -desverre var det alltid noe i veien med kameraet hans.... Det hele var litt for godt til å være sant, merkverdig få likes og kommentarer på FB og ingen venner, vag på hva bedriften han jobbet for het og jeg ventet etterhvert bare på framstøtet. Og det kom.

Han ble selvsagt utsatt for ran på en forretningsreise på andre siden av kloden, og lurte på om jeg kunne sjekke at kontoen hans ikke var tømt, og  noe vrøvl om at han ikke kom seg der i fra før han hadde betalt et eller annet. Så han lurte på  - han hatet selvsagt å spørre om det - men var i krise... om jeg bare kunne gjøre en gjennomføring via min konto. Så jeg brukte en pc som jeg ikke har noe av min informasjon på, i tilfelle hacking, joda, kontoen inneholdt millioner, men det var nok med et blikk på lenken å se at den var falsk. Så jeg tok skjermdump av alt jeg fant. alle ipadresser og mailadresser, og all korrespodanse, latet som jeg ikke forstod hva han mente med å få tilgang til min konto, og sendte ham mye forståelse, trøst, og linker til ambasaden, tilbød meg å snakke med arbeidsgiveren hans, og forsikringsselskapet, ja var rett og slett utrolig hjelpsom, og fyren ble mer og mer frustrert. 

Så til slutt skiftet jeg alt av passord, slettet kontoen fra det stedet jeg møtte ham, og rapporterte ham der, rapporterte ham til FB og  sendte en siste melding til den fortvilte kjekkas som allerede elsket meg så høyt - hans sjelevenn -og fortalte at han/de forlengst var avslørt, og at all dokumentasjon var oversendt politiet.

Det tok ikke mange minuttene før hele fyren var forsvunnet fra hele jordens digitale overflate. Leverte det hele til politiet, men de brydde seg faktisk ikke!!! Slike svindelforsøk etterforsket de ikke, og hun som jeg snakket med lo hånlig av meg da hun hørte at han ikke var norsk  Så at de som faktisk ender opp med å gi disse slimålene penger ikke tør å melde det, forstår jeg godt. 

Det er litt flaut at jeg nesten gikk på, MEN uansett hvem eller hva det greiene var, så kom de kjærlighetserklæringene på et tidspunkt der jeg var knust av kjærlighetssorg, og det fikk meg opp av hengemyra. Så aldri så galt at det ikke er godt for noe! 

Anonymkode: aeddd...05c

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

5-6 år siden dette skjedde. Skulle møte en mann på cafe. Hadde utvekslet bilde, hyggelige meldinger. Han var høyt utdannet, jobbet som professor på Universitetet i Oslo, skrev han var 185 cm, slank, blondt hår, interessante hobbyer.

Så, jeg kom først til denne cafeen. Ventet, så ikke noe til fyren, eller noen som lignet. Etter ca. 5-10 minutter kom det en smilende liten skalla fyr mot meg. Viste seg at det var han! LOL. Ikke 185 cm altså, men 165. Ikke blondt hår, men skalla med litt "krans" rundt. Ikke slank, men lubben.

Jeg var høflig, og tenkte jeg vill avslutte så fort som det gikk an uten å være brutalt ærlig om hvordan han hadde løyet om seg selv. Jeg har en sånn uvilje mot å såre folk.

Han virket superfornøyd, gav meg masse komplimenter. Etter ca. 15 min ut i samtalen, sa han at han ønsket at vi skulle få barn sammen. Jeg var visstnok helt perfekt, og han hadde lett lenge etter en sånn som meg.

Jeg sa at jeg ikke følte det samme, at kjemien mellom oss ikke var slik som jeg hadde forestilt meg. På vei til t-banen, prøvde han å kysse meg på munnen, jeg dukket unna. Kleint.

Senere på kvelden skrev han en mail hvor han skrøt av meg og at jeg var perfekt. Han håpet jeg ville svare, og at vi kunne møtes igjen. Ingenting nevnt om at jeg ikke ville kysse han, ikke syntes kjemien var bra nok etc.

Jeg svarte ikke, hørte aldri noe mer. Ekkelt å tenke på hele greia.

Anonymkode: 989a1...09c

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har avtalt en date med en fyr til uken, fra Tinder. Vi har hatt en god tone, han har virket veldig lovende. Og nå klikka han (!) for jeg ikke kan ta meg fri fra jobb for å møte han midt i arbeidstiden.. Jeg forklarte han at jeg har mye å gjøre og hvertfall etter at jeg har hatt ferie i flere uker.  Det har han 0 forståelse for og han sa jeg var egoistisk og bare tenker på meg selv. Tror ikke sjefen blir veldig blid om jeg bare stikker fra jobb et par timer for å ta en kaffedate altså 🙄

Blir helt  matt, hva er det med folk! Prøvde å foreslå å møtes etter jobb, men nei det passet ikke han, og heller ikke den andre dagen jeg foreslo. Det var uansett ikke i nærheten av mitt kontor, og hadde tatt meg godt over 1 time å komme meg dit. Hva er greia med menn som forventer at vi damer skal føye oss etter de? Jeg er vant med at man tilpasser seg hverandre. 

Anonymkode: 23d7b...2f3

• Liker 10
Gjest Chroma
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har avtalt en date med en fyr til uken, fra Tinder. Vi har hatt en god tone, han har virket veldig lovende. Og nå klikka han (!) for jeg ikke kan ta meg fri fra jobb for å møte han midt i arbeidstiden.. Jeg forklarte han at jeg har mye å gjøre og hvertfall etter at jeg har hatt ferie i flere uker.  Det har han 0 forståelse for og han sa jeg var egoistisk og bare tenker på meg selv. Tror ikke sjefen blir veldig blid om jeg bare stikker fra jobb et par timer for å ta en kaffedate altså 🙄

Blir helt  matt, hva er det med folk! Prøvde å foreslå å møtes etter jobb, men nei det passet ikke han, og heller ikke den andre dagen jeg foreslo. Det var uansett ikke i nærheten av mitt kontor, og hadde tatt meg godt over 1 time å komme meg dit. Hva er greia med menn som forventer at vi damer skal føye oss etter de? Jeg er vant med at man tilpasser seg hverandre. 

Herlighet. Dropp han med en gang, folk som ikke har forståelse for noe sånt og i tillegg blir sure er ikke noe å samle på!

AnonymBruker
Skrevet
Chroma skrev (1 minutt siden):

Herlighet. Dropp han med en gang, folk som ikke har forståelse for noe sånt og i tillegg blir sure er ikke noe å samle på!

Ja, jeg sa at når han ikke viser forståelse for dette, så er det ikke noe vits å møtes. Han kalte meg respektløs med sur smiley før han slettet matchen. Gir ikke akkurat et veldig godt inntrykk når man er så lite smidig. 

Huff, er så lei online dating, dæven så mye rart det er der ute :( Bedre å finne det ut før man møtes heldigvis, når jeg leser noen av historiene i denne tråden blir jeg jo helt sjokkert over hvor mange snåle folk det fins. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Møtte en fra Tinder i Oslo, men han begynte å sloss med en random polakk 🙄 de rullet rundt på gata og politiet kom. Jeg måtte vitne i retten 🙄

😂😂

Anonymkode: 11f19...fec

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.1.2021 den 21.32):

Det er kansje ikke så ille, men dette er værste daten min i 2020.

Dro på date med en ganske spennende fyr, og jeg har vært ganske isolert og alene ila korona ( utsultet sosialt), og han er type seriedater tror jeg.

Jeg oppdager at vi er veldig like og har like interesser, men han kommer frem som overraskende nevrotisk. Gnir seg veldig på nesa hele tiden mens han snakker, og har lite øyekontakt med meg. Men det han forteller er interessant da, han deler dype ting om fortiden sin, om familie og sorg og glede og jobben. Jeg deler også, og har også opplevd mye, og jeg tenker det er like greit å være ærlig og synes det var veldig alright egentlig. Men får stadig en følelse av at jeg er på intervju, og at han spør om ting for å teste meg.

Så går det mot slutten og han følger meg til stasjonen, og jeg sier at vi kan godt treffes igjen. Det er desverre 5 min igjen til vi er fremme så han begynner en lang forklaring på alt han synes er feil ved meg. Det jeg husker mest er at han mente jeg er altfor åpen om meg selv og for lite morsom, og så sier at han og kompisene hans har en mer gøyal tone.

Alt det etter at han delte så mye med meg som var så ekte og emosjonelt.

Jeg var så lei meg at jeg gikk rett til butikken og kjøpte en stor sjokolade, men var så nedfor pga tilbakemeldingen at jeg tok feil tog hjem..For en sms senere om med den typiske om at det var "han, ikke meg." Og det etter at han er så ærlig om at jeg ikke er morsom og tøysete nok..  😳

Anonymkode: 4582c...f77

Uff, var selv på en date der jeg opplevde at fyren delte hele livshistorien sin og mye var dessverre tragisk så jeg fikk oppriktig vondt av han. Lurte litt på om det kan ha vært samme fyren som du har møtt, men ser at du fikk en følelse av å være på intervju mens jeg opplevde at vi snakket om han absolutt hele tiden. Han stilte ikke et eneste spørsmål om meg og jeg sa i grunn ingenting selv heller. 

Møttes dere på Østlandet, TS? 

Anonymkode: 9b07c...ee6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så heldig du er som fant ut av dette før daten og ikke etter :-)

Anonymkode: 9b07c...ee6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når jeg leste dette så tenkte jeg at han der har kone/kjæreste/familie/barn, og later som om han er singel. Det er derfor dere ikke kan møtes etter jobb eller i helgen. Han vil ha i pose og sekk, ha en elskerinne, eller en ny dame klar om han skal forlate henne han er sammen med. Jeg kan selvsagt ta feil, men hvorfor skulle det ellers være så viktig for han at det var i arbeidstiden?

Anonymkode: 6c008...e4b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg ble utsatt for (antagelig) samme gjengen som svindlet den kvinnelige legen for millioner. Høflig kontakt på et datingsted, Flott fyr, spennende jobb, fbprofil som viste en sporty og sympatisk livsstil, morsom og veldig oppmerksom. og han sendte meg DE flotte mailene. Utenlandsk, men fra et "akseptabelt vestlig land" Han bodde selvsagt i en by på andre siden av landet, så det var ikke bare å treffes. men vi ringtes, -desverre var det alltid noe i veien med kameraet hans.... Det hele var litt for godt til å være sant, merkverdig få likes og kommentarer på FB og ingen venner, vag på hva bedriften han jobbet for het og jeg ventet etterhvert bare på framstøtet. Og det kom.

Han ble selvsagt utsatt for ran på en forretningsreise på andre siden av kloden, og lurte på om jeg kunne sjekke at kontoen hans ikke var tømt, og  noe vrøvl om at han ikke kom seg der i fra før han hadde betalt et eller annet. Så han lurte på  - han hatet selvsagt å spørre om det - men var i krise... om jeg bare kunne gjøre en gjennomføring via min konto. Så jeg brukte en pc som jeg ikke har noe av min informasjon på, i tilfelle hacking, joda, kontoen inneholdt millioner, men det var nok med et blikk på lenken å se at den var falsk. Så jeg tok skjermdump av alt jeg fant. alle ipadresser og mailadresser, og all korrespodanse, latet som jeg ikke forstod hva han mente med å få tilgang til min konto, og sendte ham mye forståelse, trøst, og linker til ambasaden, tilbød meg å snakke med arbeidsgiveren hans, og forsikringsselskapet, ja var rett og slett utrolig hjelpsom, og fyren ble mer og mer frustrert. 

Så til slutt skiftet jeg alt av passord, slettet kontoen fra det stedet jeg møtte ham, og rapporterte ham der, rapporterte ham til FB og  sendte en siste melding til den fortvilte kjekkas som allerede elsket meg så høyt - hans sjelevenn -og fortalte at han/de forlengst var avslørt, og at all dokumentasjon var oversendt politiet.

Det tok ikke mange minuttene før hele fyren var forsvunnet fra hele jordens digitale overflate. Leverte det hele til politiet, men de brydde seg faktisk ikke!!! Slike svindelforsøk etterforsket de ikke, og hun som jeg snakket med lo hånlig av meg da hun hørte at han ikke var norsk  Så at de som faktisk ender opp med å gi disse slimålene penger ikke tør å melde det, forstår jeg godt. 

Det er litt flaut at jeg nesten gikk på, MEN uansett hvem eller hva det greiene var, så kom de kjærlighetserklæringene på et tidspunkt der jeg var knust av kjærlighetssorg, og det fikk meg opp av hengemyra. Så aldri så galt at det ikke er godt for noe! 

Anonymkode: aeddd...05c

All respekt til deg som klarte å ikke bli svindlet, tok screenshots, og kontaktet politiet!  Jeg tror at etter saken med hun legen i media så er kanskje politiet litt mer interessert i slikt? Det er jo ganske mange andre som også er blitt svindlet. Kan du gå til politiet med det på nytt? Kanskje de vil se på det nå?  Venninnen min sin mor ble nesten svindlet. Venninnen min forstod hele tiden at det var svindel og prøvde å advare moren, men de er gode til å snakke for seg, trøste og støtte, han fikk heldigvis ikke noe penger.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom på en date til hvor jeg gikk tur med en fra tinder som for det første så helt annerledes ut enn på bildene.. Bl.a 30 kg større.. 

Han kunne fortelle at han hadde 3 barn, alle med forskjellige kvinner, som alle hadde vært one night stands 😳 2 av barna hadde han ikke fått vite om før de var over 1 år gamle, og den siste hadde han fått vite om 2 uker før daten..  🤷‍♀️

Jeg ble ikke akkurat voldsomt sjarmert av denne karen, så jeg sa fort fra at det ikke ble noe møte nummer 2.

Dagen etter fikk jeg 100 nelliker (!) på døra og et kort hvor han hadde skrevet mange dårlige vitser ala nordmannen, dansken og svensken.. 🙄

Til jul samme år la han en pakke i postkassa mi, det var Lego og en star wars plakat.. Hørte heldigvis ikke mer etter det.

Anonymkode: c7a50...d99

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Han virket superfornøyd, gav meg masse komplimenter. Etter ca. 15 min ut i samtalen, sa han at han ønsket at vi skulle få barn sammen. Jeg var visstnok helt perfekt, og han hadde lett lenge etter en sånn som meg.

Anonymkode: 989a1...09c

Å herregud... Han hadde planlagt hele livet med deg på første date.

For mange år siden var jeg på en kafédate med en som viste seg å være litt mer alternativ i tankegangen enn meg. Litt ut i samtalen begynte vi å snakke om verdensrommet. Jeg jobber som lærer, og på det tidspunktet holdt jeg på med et opplegg for elevene mine om universets opprinnelse. Plutselig begynte han å snakke om pyramidene og at de opprinnelig var bygget av aliens. Jeg trodde først han tullet, men forstod raskt at dette var han overbevist om. Og samtalen ble mer og mer rar om konspirasjonsteorier og hemmelige organisasjoner og mye mer som jeg har glemt. 

Jeg skjønte fort at vi var nok litt for ulike, og jeg fant på et påskudd for å plutselig måtte dra hjem. Han fulgte meg til bilen, og ønsket en date til... Jeg svarte litt avvikende, og neste dag så sendte jeg ham en høflig melding om at det ikke ble flere dater. 

Jeg måtte gjennom en del dater før jeg møtte mannen i mitt liv.  Da jeg datet aktivt lurte jeg på mange ganger hvorfor den ene parten satt igjen med inntrykket om at det hadde vært en fantastisk date og at vi hadde god kjemi, mens jeg nesten synes det stikk motsatte? 

Anonymkode: f1b96...9b4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Når jeg leste dette så tenkte jeg at han der har kone/kjæreste/familie/barn, og later som om han er singel. Det er derfor dere ikke kan møtes etter jobb eller i helgen. Han vil ha i pose og sekk, ha en elskerinne, eller en ny dame klar om han skal forlate henne han er sammen med. Jeg kan selvsagt ta feil, men hvorfor skulle det ellers være så viktig for han at det var i arbeidstiden?

Samme tenkte jeg. Om min samboer som er pappa til mitt barn skulle hatt noen på siden måtte han gjort det i arbeidstiden 🙈 

Anonymkode: 9d7d7...aee

AnonymBruker
Skrevet
On 1/1/2021 at 6:55 AM, AnonymBruker said:

Jeg skulle møte en fyr på dagtid (for en grunn) men han skulle på død og liv henge så lenge, at vi endte opp med å spise middag ute på kvelden, også "mista" han toget hjem selv om jeg maste om at han måtte dra for å rekke det. Prøvde å løpe fra han da han var ved toget, men han løpte etter meg og insisterte på at han måtte sove hos meg. Jeg nekta for det, og sa at i såfall måtte jeg kjøpe hotell for han, fordi å sove hos meg var uaktuelt. Heldigvis fant jeg en buss som jeg fikk kasta han på, og har ikke svart på meldingene hans siden. 🖕

Anonymkode: dc429...060

Herregud, skulle ikke forbause meg om dette er samme fyren jeg ble kjent med. Han var helt lik! Jaggu er det forskjell på folk, jeg stikker med en gang det er antydning til at noen ønsker at jeg skal gå (synes sånt er ekstremt ubehagelig, å hefte bort folk i deres eget hjem) mens andre ikke bryr seg om folk sier fra at "nå må du gå" både en og to og tre ganger 🤦‍♂️lurer på hvordan sånne folk lever livet sitt ellers..

Anonymkode: a14f3...bae

AnonymBruker
Skrevet

Mer mer

Anonymkode: 4582c...f77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har et par ubehagelige mange år tilbake i tid.

Ene møtte jeg på blink for de som husker det. Han har kjempepen, oppmerksom, hadde felles interesser osv. Meldte med han i mange uker før vi skulle møtes. Han bodde et par timers kjøretur fra meg, men skulle hente meg på jobb en dag og dra hjem til meg og lage middag. 
Idet jeg satte meg i bilen hans fikk jeg en følelse av at han ikke var helt den han ga seg ut for å være. Han så ut som en skurk, sånne man ser på film. Jeg kjente han igjen fra bilder, men der så jeg det ikke. 
Hele daten var klein og fyren var merkelig. Da han skulle dra sa jeg noe sånt som at jeg vanligvis ikke inviterte folk hjem på første date, og på spøk at jeg kunne jo ikke vite om han hadde sittet inne for øksemord og voldtekt. Da ler han og sier at neida, jeg har ikke sittet inne for sånne ting. Og så fortalte han at han hadde vært ut og inn av fengsel hele livet, men det var mest pga bank-, post-, og butikkran, båttyverier samt svært mye smugling....  skurkefølelsen jeg fikk stemte altså.

Neste onlinedate var en fra sukker tror jeg. Var også kjekkas på bilder. Hyggelig og virket veldig oppegående. En gang jeg var på byen med et par venninner  sendte han melding om vi kunne møtes. Jeg sendte venninnene mine inn på utestedet vegg i vegg, de trengte ikke være med på date tenkte jeg. 
Fyren dukka opp til avtalt tid, sammen med ei annen jente, men hun satte seg i baren og ikke med oss.
Han hadde vist meg sine beste bilder på chat tidligere. Jeg så fort at det var noe som ikke stemte med han. Han satt og snakket med et menneske til som ikke var der. Etterhvert viste det set at jenta som var med var støttekontakten hans og at det i hovedsak var henne og ikke han jeg hadde meldt med i ukene i forkant, hun hadde hjulpet han med meldingene. Hun trodde derimot at jeg visste hva som feilte han og at han hadde fortalt om støttekontakten. 

Til tross for to merkelige dater, jeg har for det meste bare vært på hyggelige dater med folk jeg har truffet på nettet, altså. 

Anonymkode: 090e9...575

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...