Gå til innhold

Din verste onlinedating historie?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Det hadde vært litt morsomt å høre om din verste onlinedating historie. Tenker mer på hvor det bare ble en skuffelse, dårlig match, creepy date osv....

En av mine verste.

Jeg møtte ei dame på app, vi snakket litt.
Hun var veldig opptatt av dette å leve sunt, ren livsstil osv. Altså da mener jeg, fri for alle kjemikalier. Han var veldig tydelig på dette at vi fikk altfor mye plastikk i oss gjennom varer, mat, shampoo osv. Alt måtte spises sunt og organisk. Joda jeg tenkte du har et poeng i startfasen. 

Så begynte jeg å ane ugler i mosen hvor hun snakket om alternativ ting. Altså bruke produkter som var rene, som skulle rense oss. Frigjøre energi og spirituell kraft. Det var alt fra tannpasta, shampoo, kosttilskudd og sånn krystaller. Energi og healing var viktig for at vi skulle fungere som mennesker. 

Hun begynte å skrive mer og mer om dette, og viktigheten av dette. Hun trekker også frem, spiritualisme, åndelige opplevelser healing styrker som hun har osv. 

Allerede da så burde det ha blinket varsellamper, men hun vill treffes siden vi bodde nærme hverandre.
Vi bestemte oss for å ta en kaffe, på et shoppingsenter i nærheten av der hun bodde, var litt unna meg men ikke så galt 15 min kjøring unna.

Vel fremme så dukker hun opp. Hun kjører på dette her maset sitt. ikke interessert i meg det merker jeg. Så drar hun opp heftet med sine produkter og vil selge dette her til meg. Viser seg at hun er med i sånn her pyramidespill eller hva dette her. Hun vil at folk skal abonnere på dette her. Hun vil at jeg skal abonnere på dette og forteller at jeg også tjene penger på dette.

Det er jo vinn vinn, du får god helse, du blir spirituelt healet samtidig kan du tjene penger på dette.

For å si det sånn jeg var glad den daten var ferdig.

Lurer på om hun var på den datingappen kun for å skaffe kunder? Eller jeg er ganske sikker.

Makan! 

Anonymkode: ee79a...e3e

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Værste online dating... tjass det har vært mye altså... men tror værste må være han som ville vi skulle drikke kaffe ved ett vann opp i skogen og jeg var ikke kjent.... så sa nå ja... han hentet meg i en svær varebil... og kjørte ut i skogen og det ble mørkt og det regnet som faan... kom dit så var det ikke noe sitte plasser så ble sittende i bilen jeg hadde nå tatt med meg både kaffe og grillpølser fordi han mente han ville lage bål... herregud det var så creepy og jeg tenkte at her blir jeg vil partert og kastet borti skogen når han er ferdig med meg... nei huff...men det gikk nå bra og jeg lever fortsatt så sier ikke nei til noe sånt igjen da... men er som regel ikke så redd for å være litt impulsiv jeg da... så min feil det da... 

• Liker 12
Skrevet

Verste online dating historien jeg har opplevd opplever jeg nå, i kveld. Jeg kan ikke fatte og begripe hvor respektløst noen kan behandle andre... 

Anonymkode: bd186...ef4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Verste online dating historien jeg har opplevd opplever jeg nå, i kveld. Jeg kan ikke fatte og begripe hvor respektløst noen kan behandle andre... 

Fortell, hver så snill❤

Anonymkode: 2be86...371

• Liker 5
Skrevet

Pyramideprodukter har jeg hørt fra flere, så du er nok ikke alene om det ab. Men har inntrykk av at det er mest menn og ikke kvinner som blir utsatt for dette.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle møte en fyr på dagtid (for en grunn) men han skulle på død og liv henge så lenge, at vi endte opp med å spise middag ute på kvelden, også "mista" han toget hjem selv om jeg maste om at han måtte dra for å rekke det. Prøvde å løpe fra han da han var ved toget, men han løpte etter meg og insisterte på at han måtte sove hos meg. Jeg nekta for det, og sa at i såfall måtte jeg kjøpe hotell for han, fordi å sove hos meg var uaktuelt. Heldigvis fant jeg en buss som jeg fikk kasta han på, og har ikke svart på meldingene hans siden. 🖕

Anonymkode: dc429...060

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Fortell, hver så snill❤

Anonymkode: 2be86...371

Skulle gjerne ha gjort det, men det er en hendelse som er lett gjenkjennelig. Derfor litt usikker. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skulle gjerne ha gjort det, men det er en hendelse som er lett gjenkjennelig. Derfor litt usikker. 

Skal innrømme jeg ble litt nysgjerrig. Mange er ikke snille mot andre nei.. gutter som jenter.

Anonymkode: ccdd8...2b0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Var på første date. Spiste og skulle ta hver vår Tbane hjem. Merket vel at han ikke var så interessert. Da vi satt og ventet satt jeg og fiklet med den ene hånden på benken, og plutselig satt hele hånden fast. Han prøvde å hjelpe meg, men det hjalp ikke. Rett etter kom T-banen hans. Han bare eh ok men du jeg tror jeg bare tar denne jeg. Du klarer deg eller?

Jeg, sprutrød med hånden i benken; jaaa klart det,  dette går så bra så, høhø takk for koselig kveld da..

så dro han og jeg satt der fast før en dame til slutt hjalp meg ved å sprute håndkrem ned i benken. 

Anonymkode: 1fd2c...0dc

• Liker 40
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skal innrømme jeg ble litt nysgjerrig. Mange er ikke snille mot andre nei.. gutter som jenter.

Anonymkode: ccdd8...2b0

Skulle gjerne ha fortalt historien, men den er som sagt veldig gjenkjennelig. Må innrømme at jeg aldri har opplevd noe så lavmål. Men, tror ikke jeg skal gå i videre detaljer. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er kansje ikke så ille, men dette er værste daten min i 2020.

Dro på date med en ganske spennende fyr, og jeg har vært ganske isolert og alene ila korona ( utsultet sosialt), og han er type seriedater tror jeg.

Jeg oppdager at vi er veldig like og har like interesser, men han kommer frem som overraskende nevrotisk. Gnir seg veldig på nesa hele tiden mens han snakker, og har lite øyekontakt med meg. Men det han forteller er interessant da, han deler dype ting om fortiden sin, om familie og sorg og glede og jobben. Jeg deler også, og har også opplevd mye, og jeg tenker det er like greit å være ærlig og synes det var veldig alright egentlig. Men får stadig en følelse av at jeg er på intervju, og at han spør om ting for å teste meg.

Så går det mot slutten og han følger meg til stasjonen, og jeg sier at vi kan godt treffes igjen. Det er desverre 5 min igjen til vi er fremme så han begynner en lang forklaring på alt han synes er feil ved meg. Det jeg husker mest er at han mente jeg er altfor åpen om meg selv og for lite morsom, og så sier at han og kompisene hans har en mer gøyal tone.

Alt det etter at han delte så mye med meg som var så ekte og emosjonelt.

Jeg var så lei meg at jeg gikk rett til butikken og kjøpte en stor sjokolade, men var så nedfor pga tilbakemeldingen at jeg tok feil tog hjem..For en sms senere om med den typiske om at det var "han, ikke meg." Og det etter at han er så ærlig om at jeg ikke er morsom og tøysete nok..  😳

Anonymkode: 4582c...f77

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er kansje ikke så ille, men dette er værste daten min i 2020.

Dro på date med en ganske spennende fyr, og jeg har vært ganske isolert og alene ila korona ( utsultet sosialt), og han er type seriedater tror jeg.

Jeg oppdager at vi er veldig like og har like interesser, men han kommer frem som overraskende nevrotisk. Gnir seg veldig på nesa hele tiden mens han snakker, og har lite øyekontakt med meg. Men det han forteller er interessant da, han deler dype ting om fortiden sin, om familie og sorg og glede og jobben. Jeg deler også, og har også opplevd mye, og jeg tenker det er like greit å være ærlig og synes det var veldig alright egentlig. Men får stadig en følelse av at jeg er på intervju, og at han spør om ting for å teste meg.

Så går det mot slutten og han følger meg til stasjonen, og jeg sier at vi kan godt treffes igjen. Det er desverre 5 min igjen til vi er fremme så han begynner en lang forklaring på alt han synes er feil ved meg. Det jeg husker mest er at han mente jeg er altfor åpen om meg selv og for lite morsom, og så sier at han og kompisene hans har en mer gøyal tone.

Alt det etter at han delte så mye med meg som var så ekte og emosjonelt.

Jeg var så lei meg at jeg gikk rett til butikken og kjøpte en stor sjokolade, men var så nedfor pga tilbakemeldingen at jeg tok feil tog hjem..For en sms senere om med den typiske om at det var "han, ikke meg." Og det etter at han er så ærlig om at jeg ikke er morsom og tøysete nok..  😳

Anonymkode: 4582c...f77

Vær glad du er kvitt idioten uten selvinnsikt. 

Anonymkode: 3f079...7b4

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Opplevd flere uhyggelige online dater. Også verre enn den jeg beskriver nå, men denne var den verste sånn emosjonelt sett.

Hadde snakket med en mann hver dag i et halvt år, og skulle bo hos en helg pga lang reisevei. Vet det er risky når vi ikke hadde møttes før, men jeg var blitt forelsket. Han vipset meg for bensin på eget initiativ for å vise hvor lykkelig han var for at jeg kom. Hele dagen og alt er perfekt frem til natta, hvor han skjærer en grimase og sier jeg virker litt vel keen, så følger han meg fysisk ut døra. Jeg vet enda ikke hva som skjedde, han virket superinteressert, strøk meg i håret og holdt hender. Så bare frøs han, kastet meg ut og unngikk meg en uke, før han sendte melding hvor han takket for besøket å gjerne ville møte vakre meg igjen 😳

Anonymkode: 3f079...7b4

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
Bente1234 skrev (På 31.12.2020 den 16.06):

Værste online dating... tjass det har vært mye altså... men tror værste må være han som ville vi skulle drikke kaffe ved ett vann opp i skogen og jeg var ikke kjent.... så sa nå ja... han hentet meg i en svær varebil... og kjørte ut i skogen og det ble mørkt og det regnet som faan... kom dit så var det ikke noe sitte plasser så ble sittende i bilen jeg hadde nå tatt med meg både kaffe og grillpølser fordi han mente han ville lage bål... herregud det var så creepy og jeg tenkte at her blir jeg vil partert og kastet borti skogen når han er ferdig med meg... nei huff...men det gikk nå bra og jeg lever fortsatt så sier ikke nei til noe sånt igjen da... men er som regel ikke så redd for å være litt impulsiv jeg da... så min feil det da... 

Skog og varebil😱😱!!! Hvorfor takket du ja til dette daten og er du ikke redd for å bli drepte? Møt ukjent folk på offentlig plass neste gang.  Ser du ikke på filmer eller krime serier?

Anonymkode: 70bc6...3e9

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Møtte en på sukker. Dro gjem til han. Han skrøt av at han hadde så fin jobb og tjente så mye. Vi bestemte oss for å lage middag og handle inn sammen til middagen. På kiwi fylte han handlevogna med varer vi ikke trengte til middagen. Jeg sa da i en spøkefugl tone: vi trenger vel ikke dopapir til middagen. Han syns ikke det var morsomt men svarte at han måtte handle inn for resten av uka når vi først var der. Tenkte at ja ok det er vel greit det. Vel fremme i kassa så hadde han ikke dekning på kortet og løp hjem for å hente et nytt kort. Jeg ventet ved kassa, han brukte veldig lang tid på å komme tilbake. Han bodde bare 3min unna. Etter 20min orket jeg ikke vente lenger og dro hjem. Mandagen etter ringte banken og noen hadde prøvd å bruke et av mine Visa kort, på en kafé i nabobygningen der denne mannen bodde. De sa det var en mann. Viste seg at han hadde stjålet visa kortet mitt uten at jeg hadde lagt merke til det og prøvd å bruke det selv på en kafé. Jeg har ingen bevis for at det var han jeg var på date med, men regner med det var han. 

Anonymkode: a62fd...210

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Dette var ikke en fyr jeg faktisk møtte, men jeg chattet litt med en kar på Tinder. Her en kveld sendte han meg melding og spurte om jeg ville ha besøk. Det var nærmere midnatt og han bor 45 min kjøring fra meg. Jeg har aldri møtt han en gang jo! Takket nei og fikk svar "synd for jeg hadde tenkt å ri f...a di i natt. Your loss". Dette er en mann på 38. Æsj, jeg blokkerte han bare. Forøvrig er dette et bevis på at eldre menn IKKE nødvendigvis er mer voksne. 

Syns det er så kvalm oppførsel, og i disse corona-tider vil man ikke ha masse randoms på hjemmebesøk heller. 

Anonymkode: 23d7b...2f3

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Møtte en fyr som virket normalt oppegående og grei, litt kjedelig og  ikke min type utseendemessig men jeg var villig til å gi han en sjans likevel. Vi møttes og gikk tur i et parkområde i byen vi bor. Jeg merket umiddelbart da jeg så han at dette definitivt ikke kunne bli noe, men gikk tur med han av ren høflighet. Da han mot slutten av spaserturen spurte om vi skulle ses igjen, sa jeg rett ut at jeg kjente ikke kjemien og takket for tur og ønsket han lykke til. Samme kveld var jeg ute på byen med venninnen min og der dukket han opp. Han var innpåsliten, pågående og ufyselig. Han sa til alle at vi var sammen, eglet seg innpå meg og prøvde å klå. Jeg og venninnen min gikk inn på do for å komme oss unna. Han stilte seg utenfor og ventet på oss. Endte med at vi hoppet ut av vinduet og løp til et annet utested i byen, for å slippe unna han. Senere på natta fikk jeg melding "når kommer dere? Har ventet på dere ved doen i snart 2 timer og jeg skal jo sove hos deg?" 🙄

Neste dag fikk jeg ny melding "Det var egentlig ikke deg jeg var interessert i, men venninna di. Hva er nummeret hennes?" 

Dette er 4 år siden, og ca hver 3.måned siden den gang har han sendt meg melding på fb, selv om vi ikke er venner der. Meldingene går sånn: "Hei, her går det bra, på jobben så*bla bla ditt og datt* Ta en kaffedate en dag?" og når han da ikke får svar på dette skriver han noe ala "Du må ikke tro jeg er interessert i deg selv om det hadde vært hyggelig å ta en kaffe, har nok av damer som ville gjort mye for den kaffedaten bare så du vet det" 

Dette gjentar seg som sagt 3-4 ganger hvert eneste år. Og jeg har aldri svart. 

🙄🙄🙄

Anonymkode: c7a50...d99

• Liker 23
Gjest Chroma
Skrevet
Bente1234 skrev (På 31.12.2020 den 16.06):

Du er ikke så glad i livet ditt, du?
Dette er vel sånn ca det dummeste du kan gjøre med fremmede mennesker. 

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en fra Tinder i Oslo, men han begynte å sloss med en random polakk 🙄 de rullet rundt på gata og politiet kom. Jeg måtte vitne i retten 🙄

Anonymkode: d94c8...1ec

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

Og en annen fra Tinder. Jeg ba han på en fest jeg hadde hjemme hos meg. Han lignet ikke i det hele tatt som på bildene, og jeg fikk helt avsmak. Han ble hos meg på festen hele kvelden og sov på sofaen til morgenen etter. Jeg måtte late som at jeg skulle reise vekk for å få han til å dra. 

Endelig dro han. Men så kom han tilbake etter 1 time, og begynte banke på døra og gå rundt huset og titte inn alle vinduene. Han hang noe på døra og gikk. 

Etter en stund tittet jeg oppi posen som hang på døra. Der lå det tøy vaskemidler , med en lapp hvor han hadde skrevet at han hadde overhørt meg si dagen før på festen at jeg var tom for vaske midler 🙄🤷🏼‍♀️

Altså.... what? 😂

Anonymkode: d94c8...1ec

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...