miss summers Skrevet 1. januar 2021 #401 Del Skrevet 1. januar 2021 Lin11 skrev (1 minutt siden): Den zoomingen er bare usmakelig! Jepp. Vi risikerer å se ting vi ikke bør se. Politiet ba media om å vise aktsomhet nå da. Husker ikke ordlyden helt. Men jeg tok det som at de må slutte snakke med pårørende. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 1. januar 2021 #402 Del Skrevet 1. januar 2021 Prelunia skrev (1 minutt siden): De pårørende hadde ikke fått beskjed sa politiet. Hørte det nå. Regner uansett med at NRK ikke avslører hvem det er før pårørende har fått beskjed. Forøvrig dypt tragisk sak 😭 Hjertet mitt blør for de som har mistet sine kjære. Det stakk spesielt i hjertet når jeg leste om familien på 3 stk som er savnet, den nydelige lille toåringen deres.. Helt grusomt. Og typisk at noe sånt skjer nå i romjula når alle er hjemme. Håper i det aller lengste på et mirakel. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 1. januar 2021 #403 Del Skrevet 1. januar 2021 Milio skrev (4 minutter siden): Nei, jeg tror ikke mannskapet selv vet hvem det er med sikkerhet, siden de nevnte at de ikke ville gå ut med noe identifiserbart og at pårørende IKKE er varslet. De ba jo også mediehusene fjerne kamera fra åstedet nå. De filmet akkurat at de bar en båre med et menneske som var dekket til.. Så de hørte ikke på det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 1. januar 2021 #404 Del Skrevet 1. januar 2021 Milio skrev (1 minutt siden): Nei, jeg tror ikke mannskapet selv vet hvem det er med sikkerhet, siden de nevnte at de ikke ville gå ut med noe identifiserbart og at pårørende IKKE er varslet. De ba jo også mediehusene fjerne kamera fra åstedet nå. Det er ingen - absolutt ingen - som bør ha noen interesse av å se "live" etterhvert som det nok fremover dessverre kommer til å bli funnet flere omkomne. Noen bør gripe inn, og forvise pressen fra stedet. Pressen bør forholde seg til pressebriefingene. Og ikke zoome inn "direkte-sendinger" når det er snakk om å hente opp de som mest sannsynlig er døde. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 1. januar 2021 #405 Del Skrevet 1. januar 2021 (endret) miss summers skrev (56 minutter siden): Jepp. Vi risikerer å se ting vi ikke bør se. Politiet ba media om å vise aktsomhet nå da. Husker ikke ordlyden helt. Men jeg tok det som at de må slutte snakke med pårørende. Det er helt utrolig at politet må be media vise varsomhet. Mulig at dette ikke er et tema på dagens journalist høyskole? Jeg er sjokkert. Endret 1. januar 2021 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 1. januar 2021 #406 Del Skrevet 1. januar 2021 Dolce skrev (Akkurat nå): Det er ingen - absolutt ingen - som bør ha noen interesse av å se "live" etterhvert som det nok fremover dessverre kommer til å bli funnet flere omkomne. Noen bør gripe inn, og forvise pressen fra stedet. Pressen bør forholde seg til pressebriefingene. Og ikke zoome inn "direkte-sendinger" når det er snakk om å hente opp de som mest sannsynlig er døde. Enig. Noen må hive media vekk fra selve området. Så får de ha pressetreff fra kommunehuset etc. Lin11 skrev (Akkurat nå): Det er helt utrolig at politet må be media vise varsomhet. Mulig at dette ikke er et tema på dagens journalist høyskole? Jeg er sjokkert. Sjokkert, skuffa og forbanna. Faan altså. Jeg ville ha siste nytt, ikke se detaljer! 😭😔 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 1. januar 2021 #407 Del Skrevet 1. januar 2021 Dessverre funnet en person omkommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 1. januar 2021 #408 Del Skrevet 1. januar 2021 Prelunia skrev (3 minutter siden): De filmet akkurat at de bar en båre med et menneske som var dekket til.. Så de hørte ikke på det. Det fikk jeg ikke med meg. Har fulgt tv2 sin sending. Burde meldes inn til PFU. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. januar 2021 #409 Del Skrevet 1. januar 2021 Tragisk det som har skjedd og jeg tror dessverre at de vil finne flere omkomne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 1. januar 2021 #410 Del Skrevet 1. januar 2021 Flamme skrev (6 minutter siden): Hørte det nå. Regner uansett med at NRK ikke avslører hvem det er før pårørende har fått beskjed. Forøvrig dypt tragisk sak 😭 Hjertet mitt blør for de som har mistet sine kjære. Det stakk spesielt i hjertet når jeg leste om familien på 3 stk som er savnet, den nydelige lille toåringen deres.. Helt grusomt. Og typisk at noe sånt skjer nå i romjula når alle er hjemme. Håper i det aller lengste på et mirakel. Er jo mange som har vært bortreist og på hytta nettopp fordi det er romjul og fri. Så det skal man tross alt være glad for. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIwy Skrevet 1. januar 2021 #411 Del Skrevet 1. januar 2021 anonym 4545 skrev (1 minutt siden): Dessverre funnet en person omkommet. Jeg lurer på leser du her eller bare kommenterer du? Det er skrevet lengre opp. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 1. januar 2021 #412 Del Skrevet 1. januar 2021 Flamme skrev (Akkurat nå): Det fikk jeg ikke med meg. Har fulgt tv2 sin sending. Burde meldes inn til PFU. Det var NRK. Varte bare et par sekunder før de tok vekk kamera , fint at ikke tv2 viste det i hvert fall . Da skrur jeg over på tv2. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 1. januar 2021 #413 Del Skrevet 1. januar 2021 Sikkert dumt spørsmål, men hvorfor kjører de en omkommet i ambulanse med sirener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 1. januar 2021 #414 Del Skrevet 1. januar 2021 PoisonIwy skrev (2 minutter siden): Jeg lurer på leser du her eller bare kommenterer du? Det er skrevet lengre opp. Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 1. januar 2021 #415 Del Skrevet 1. januar 2021 Sirisiri10 skrev (1 minutt siden): Sikkert dumt spørsmål, men hvorfor kjører de en omkommet i ambulanse med sirener? Aner ikke, men kanskje for å få identifisert fortest mulig? Synes ikke det var dumt spørsmål. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 1. januar 2021 #416 Del Skrevet 1. januar 2021 Jeg synes det holder med disse direkte sendinger. Nå må journalistene finne seg noe annet å snakke og skrive om og komme med viktige oppdateringer når det faktisk ER noe å si. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 1. januar 2021 #417 Del Skrevet 1. januar 2021 Flamme skrev (6 minutter siden): Aner ikke, men kanskje for å få identifisert fortest mulig? Synes ikke det var dumt spørsmål. Personen er ikke hentet ut enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 1. januar 2021 #418 Del Skrevet 1. januar 2021 Drizzt skrev (5 minutter siden): Jeg synes det holder med disse direkte sendinger. Nå må journalistene finne seg noe annet å snakke og skrive om og komme med viktige oppdateringer når det faktisk ER noe å si. Ja.. Hvor lenge skal de holde på med direktesending? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edna Mode Skrevet 1. januar 2021 #419 Del Skrevet 1. januar 2021 Dolce skrev (20 minutter siden): Dette. Jeg får dessverre litt "Godmorgen, Norge"-vibber av endel av innslagene. Enig, spesielt de første innslagene var en blanding av det og sportskommentator (oppglødd stemningsrapport) "Hva FØLER du nå, som du står her uten sko, og vet at alle eiendelene dine er tatt av dette raset?" 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
javafx Skrevet 1. januar 2021 #420 Del Skrevet 1. januar 2021 Drizzt skrev (6 minutter siden): Jeg synes det holder med disse direkte sendinger. Nå må journalistene finne seg noe annet å snakke og skrive om og komme med viktige oppdateringer når det faktisk ER noe å si. Det kommer til nye seere hele tiden. Fordi det går en direktesending så betyr ikke det at du er pålagt å nistirre. At saken kontinuerlig dekkes hjelper nok mange pårørende i å føle at man er sammen om dette og at folk bryr seg. Det får være måte på hvor mye dumt man skal reagere på. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå