wahaj Skrevet 4. januar 2021 #1021 Skrevet 4. januar 2021 Gasellen skrev (1 time siden): Hvor vippset du? Har de ett organissjonsnr eller noe? (Ja - jeg er 29 år og ny på Vipps 🙈🙈) Hvordan fungerer tvaksjonen? Kan jeg gå inn å nominere dem feks? Jeg ønsker å Nominere Norske Redningshunder til tvaksjonen 2021! De jobber mye i utlandet og redder liv også. https://www.nrh.no/stoett-oss/ 4
Hatsumomo Skrevet 4. januar 2021 #1022 Skrevet 4. januar 2021 (endret) Hatsumomo skrev (5 minutter siden): De driver å skal flytte på en seksmannsbolig for hånd, det er ganske heftig. Hvis de er så oppsatt på å gjøre dette, så betyr det vel at det er markert funn der. Endret 4. januar 2021 av Hatsumomo 4
Gjest loveli Skrevet 4. januar 2021 #1023 Skrevet 4. januar 2021 Korpsnerden skrev (6 timer siden): Dette er så trist og meningsløst! Hjerteskjærende med den lille familien og alle de andre savnede/døde. Tenk på den stakkars mannen som ble reddet, men som savner tenåringsdatteren og kona 💔 Mine tanker går til alle de pårørende! Denne mannen har jeg også tenkt på. Stakkars stakkars mann!! I tillegg var mediene tidlig ute med å intervjue han og det synes jeg er smakløst. Fy faen for en utnyttelse av mennesker i sårbare situasjoner. Han kan ha vært i sjokk men i tillegg hatt mye håp og derfor lot seg intervjue. Kanskje han angrer på den avgjørelsen? Jeg skal ikke spekulere i det, men jeg stiller spørsmålstegn ved om det er etisk forsvarlig å intervjue folk som mest sannsynlig ikke er helt ved sine fulle fem. Han savner kona og datteren sin. Tenk hvor jævelig det må være for han å ha mistet de slik når de vekket han og de var på vei ut av huset sammen. Han trodde de var rett bak han, men de var borte da han kom seg ut. Tenk hvilke tanker og følelser han sitter med nå!!! Jeg klarer ikke slutte å gråte.
Elaine Marley Skrevet 4. januar 2021 #1024 Skrevet 4. januar 2021 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker, krenkende innlegg, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod. 5
Populært innlegg Outlander Skrevet 4. januar 2021 Populært innlegg #1025 Skrevet 4. januar 2021 Bare for å bevise hvor mye respekt jeg har mistet for journalister, trenger jeg ikke mer en å sitere spørsmål de stilte til Anders Østersen (ordføreren) når dette først skjedde - "Kan du beskrive for deg som ordfører å vite at 15 personer fortsatt ikke er gjort redde for?" Da begynte han å gråte. Så kommer spørsmålet rett etter " Har du håp om at alle blir gjort rede for?" ....HVA....FAEN. (nei..det håper vi ikke... for en fjott) Hjernedød...helt hjernedød. 68
Visdomstannaverker Skrevet 4. januar 2021 #1026 Skrevet 4. januar 2021 Til dere som skriver at dere håper de ikke måtte lide en stund osv. Tror dere ikke det må ha gått veldig fort? Eller så hadde de ropt på hjelp eller hylt, og siden ingen har sagt noe om det på tv, så må det ha gått veldig fort. Området ble helt åpent og da hører man lyder langt. Media skal nok komme ut med litt om det etterhvert når det har gått en stund og de får tilgang på obduksjonsrapportene (hvis de får det).. Det er noe jeg håper de ikke får tak i,vi bør ikke spekulere å heller tro at det gikk fort. Familiene og venner kan lese her inne. Vi bor i et lite land. Hvil i fred alle omkommede ❤️ dere er 7 for mye 💔 Jeg håper fortsatt på at de finner de 3 siste i livet. 1
ME97 Skrevet 4. januar 2021 #1027 Skrevet 4. januar 2021 Visdomstannaverker skrev (1 minutt siden): Til dere som skriver at dere håper de ikke måtte lide en stund osv. Tror dere ikke det må ha gått veldig fort? Eller så hadde de ropt på hjelp eller hylt, og siden ingen har sagt noe om det på tv, så må det ha gått veldig fort. Området ble helt åpent og da hører man lyder langt. Media skal nok komme ut med litt om det etterhvert når det har gått en stund og de får tilgang på obduksjonsrapportene (hvis de får det).. Det er noe jeg håper de ikke får tak i,vi bør ikke spekulere å heller tro at det gikk fort. Familiene og venner kan lese her inne. Vi bor i et lite land. Hvil i fred alle omkommede ❤️ dere er 7 for mye 💔 Jeg håper fortsatt på at de finner de 3 siste i livet. Media informerer ikke om alt da, og politiet har også vært tilbakeholden ang om / hvilke livsstegn som evt har vært tilstede. Som du sier, la oss ikke spekulere - håper de ikke led❤️❤️ 4
Gjest Geirfuglen Skrevet 4. januar 2021 #1028 Skrevet 4. januar 2021 Hatsumomo skrev (54 minutter siden): De driver å skal flytte på en seksmannsbolig for hånd, det er ganske heftig. Det virker som at de faktisk har håp, at det ikke bare er noe de sier. Jeg tenkte på at en av de første meldingene var at noen ringte nødtelefonen og sa at h*n lå under masse isolasjon. Er denne personen gjort rede for? Da kan det jo være snakk om både luft og varme. 🤞
ME97 Skrevet 4. januar 2021 #1029 Skrevet 4. januar 2021 Giselle skrev (1 time siden): Har dere sett intervjuet på Dagbladet med han som kom seg ut av huset med samboeren og begge barna? Jeg knakk helt i sammen når jeg så det 😢 Han beskriver at det var veldig mye lyd og bråk. Han tok med seg barna og et par jakker og løp ut. Han så hagen falle sammen utenfor ol. Det tyder vel kanskje på at ting ikke var over på 1-2-3. Mange har tross alt rukket å våkne, summe seg litt, hente barna, løpe ned og ut osv. Tenker på hun som gikk tur med hunden sin om natten som fortsatt er savnet. Hun hadde pratet i telefonen og så hadde plutselig kontakten brutt. Har ikke fått høre noe av mannen hennes som hun snakket med om hun nevnte noe om bråk og lyder? Merket hun at det skjedde noe mens hun gikk tur? Prøvde hun å løpe fra det? 😥 Har noen link til intervjuet ? 1
Hatsumomo Skrevet 4. januar 2021 #1030 Skrevet 4. januar 2021 (endret) Alle av den lille familien på 3 funnet.. Endret 4. januar 2021 av Hatsumomo feil 9
ME97 Skrevet 4. januar 2021 #1031 Skrevet 4. januar 2021 (endret) Nå har siste foresatte til hun lille jenta blitt identifisert. Måtte de alle 4 hvile i fred, og håper de er på et godt sted ❤️ Endret 4. januar 2021 av ME97 22
ME97 Skrevet 4. januar 2021 #1032 Skrevet 4. januar 2021 Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Ny omkommet funnet.. huff. Mener du identifisert ?
Hatsumomo Skrevet 4. januar 2021 #1033 Skrevet 4. januar 2021 ME97 skrev (Akkurat nå): Nå har siste foresatte til hun lille jenta blitt identifisert. Måtte de alle 3 hvile i fred, og håper de er på et godt sted ❤️ De var vel egentlig 4 stk 10
Hatsumomo Skrevet 4. januar 2021 #1034 Skrevet 4. januar 2021 ME97 skrev (Akkurat nå): Mener du identifisert ? Ja,, jeg leste feil.
ME97 Skrevet 4. januar 2021 #1035 Skrevet 4. januar 2021 Hatsumomo skrev (Akkurat nå): De var vel egentlig 4 stk Beklager, 4 mener jeg 1
Gjest loveli Skrevet 4. januar 2021 #1036 Skrevet 4. januar 2021 (endret) Familien på 3 + 1... Det var hele tiden 11 savnede i hjertet mitt. Den lille i magen.... Hvil i fred, store, små og lille deg som aldri fikk en sjanse. Nei jeg klarer ikke skrive mer. 😭 Endret 4. januar 2021 av loveli
Hatsumomo Skrevet 4. januar 2021 #1037 Skrevet 4. januar 2021 Så uendelig trist. Jeg hadde aldri flyttet tilbake dit om jeg ble evakuert, selv om en bodde lengre unna raststedet. Bare å bo der vil jo for alltid minne folk på om hva som skjedde julen 2020 og hvor horribelt det var. 3
Flovef Skrevet 4. januar 2021 #1038 Skrevet 4. januar 2021 3 minutter siden, Hatsumomo said: De var vel egentlig 4 stk Ja, de var 4. Selv om det babyen ikke var med i tellingen av de savnede var den jo indirekte det likevel, klar og ferdig i magen 💔 Gråter og er kvalm. Håper ingen led 14
Drizzt Skrevet 4. januar 2021 #1039 Skrevet 4. januar 2021 Outlander skrev (51 minutter siden): Bare for å bevise hvor mye respekt jeg har mistet for journalister, trenger jeg ikke mer en å sitere spørsmål de stilte til Anders Østersen (ordføreren) når dette først skjedde - "Kan du beskrive for deg som ordfører å vite at 15 personer fortsatt ikke er gjort redde for?" Da begynte han å gråte. Så kommer spørsmålet rett etter " Har du håp om at alle blir gjort rede for?" ....HVA....FAEN. (nei..det håper vi ikke... for en fjott) Hjernedød...helt hjernedød. Problemet med journalister, ikke bare norske, men også generelt, er at de kortslutter når de må stille spørsmål i en krisesituasjon. Da kan man høre de utroligste og rareste spørsmålene. Egentlig burde man bare tiet helt stille hvis man ikke har noe fornuftig å komme med. Men visste man at man måtte heller tie enn å stille dumme spørsmål, så ville man ikke jobbet som journalist. Jeg har for lengst mistet respekt for journalister med noen veldig få unntak som ser ut til å være misplassert i yrket og skiller seg positivt ut. 13
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. januar 2021 #1040 Skrevet 4. januar 2021 Føler meg helt tom, håper ingen led ❤️ Så håper jeg på et mirakel at de 3 siste savnede er i livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå