Gå til innhold

Livet videre...


chakra

Anbefalte innlegg

Da er jeg tilbake....

Cruiset med P. og hans familie var bare fantastisk! Hadde det så hyggelig alle sammen. Herlig var det. Kom hjem for 2 uker siden. P har bestillt fly til meg til Scotland 4. nov. Vi skal da ha 5 dager sammen, og vet det blir flott! Vet ikke om jeg ser han før det...Og det er tungt kjenner jeg. Savner han bare mer og mer, og kjenner nå at den fysiske avstanden mellom oss blir vanskeligere. og kan jeg leve med det?!

Masse som skjer for tiden. Flytter nå fra et gammelt trekkfullt og kaldt hus til en mindre ny leilighet. Back to my roots as well!! 14- åringen er også klar for det. Masse å gjøre de neste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Oisann!! Lenge siden nå. Og masse har skjedd siden sist.

Ny leilighet, ny kjæreste og ny bil! :sjarmor:

Tror jeg begynner med dagen i dag. De siste månedene har vært kaotiske, så de lar jeg bare være historie.

Har lang dager for tiden. Er lei av å være under rehab. og setter inn støtet for fullt for å gå tilbake i jobb. Hadde forhåpentlig den siste skulderoperasjonen i november, og er blitt ganske bra.

Tenåringen min sliter med å komme inn i sitt nye skolemiljø. Vært på mange møter med skolen for å finne løsninger. Håper snart hun finner noen ok venner som hun kan slå seg litt til ro med. Ikke alltid like lett å være 15... :forvirret:

Nå er det snart ny treningsøkt som jeg gleder meg til. Nytt år med pågangsmot, vilje og fremgang!!

Skriver mer senere.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har du skiftet nick? Lurer på om du er den jeg tror... :sjenert: I så fall skrev jeg mye i dagboken din tidligere. Om du er du kan du jo sende meg en pm..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Ja, da er jeg tilbake igjen etter laaaaang tid. Mye har skjedd!

Jeg er i jobb igjen! Skuldrene mine er helt som nye! :klappe:

Jeg er sammen med P fra England igjen, og det er sååå godt! Hadde et lite opphold. Syntes avstanden mellom oss var vanskelig og tung. Men funnet ut at det eneste jeg ønsker er en fremtid sammen med han. Det ser ut til at jeg kommer til å flytte over. Datteren min begynner på videregående neste høst, og hun er ikke fremmed for å prøve seg på en engelsk skole. Det blir spennende! :)

Jeg er som sagt tilbake på jobb hos de gamle og syke, og stortrives med det. Mye helg og kveldsjobbing, men ennå er det helt ok. Føler jeg har litt å ta igjen også.

Godt å ha litt mer på kontoen hver mnd enn bare rehab. inntekt.

Da får jeg gjøre meg klar til kveldsvakt.

Ha en flott søndag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Egentlig skulle jeg begynt med en ny dagbok, men velger å fortsette her. Har ikke skrevet noe her siden 2006!!

Godt nyttår alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet mitt har gått opp og ned de siste par årene.

Et samboerforhold tok slutt, deretter ble det slutt med engelskmannen. Jeg orket rett og slett ikke avstanden.

Han var nok ikke den rette for meg heller.

Ellers er jeg igang med omskolering og studier. Tøffe tak økonomisk, men det er ingen vei utenom. Gleder meg til å begynne med noe helt annet som kroppen min orker å leve med. Helsesektoren ble altfor tøff.

Jeg har flyttet et par ganger de siste årene også, men nå kjenner jeg at jeg på en måte har kommet "hjem".

Sønnen min flyttet til meg i sommer etter å hatt en vanskelig tid, men ting retter seg, og det er så godt. :)

Nå skal jeg lage litt varm kvelds. Det er skjelden jeg spiser så sent, men magen uler, og da er det ikke annet å gjøre. Litt snopen er jeg også. Det er vel "tida" snart.

En god kveld videre alle sammen.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Jeg er så utrolig treg....

Jeg henger liksom ikke helt med her. Mye som skjer i livet mitt...Håper jeg kan komme sterkere tilbake snart.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Da er atter en sommer på hell....det går så utrolig fort.

Hatt noen flotte uker med sol og bad. Det er godt å ta med seg til vinteren.

Livet mitt er noe mer balansert nå. Ungene begynner å få ting på plass. Litt ujevnheter ang. den yngste som har et forhold til en jeg helst ikke vil snakke særlig om. Hun er 17 og han 28!! Mye grums i kjølvannet sitt har han også, men har en følelse at hun begynner å ta til "vettet". Måtte få hjelp fra det offentlige, og som jeg tror og håper hjelper. Jeg krysser det jeg har.....

Ellers er jeg på aktiv jobbsøken etter lang periode attføring. Orker ikke å gå blakk lenger. Jeg vil ha et ordnet voksenliv med en grei økonomi! Og nå er jeg mer enn klar!

Har møtt min store kjærlighet igjen etter 7 år. Det var mange ting som ikke var på plass i livene våre den gang, men føler nå at vi er på "rett" vei. Vi skal gå i fjellet kommende helg, og det gleder jeg meg stort til. Han er bare min M. BIG! :love: Jeg er helt tussete for tiden. Jeg er storforelska på nytt, og det trodde jeg ikke gikk an etter så lang tid. Vi bor et stykke fra hverandre, men treffes iallefall hver 14. dag. Spennende å se hvordan det utvikler seg.

Nå har jeg 4 småpuser på snart 3 uker i huset. De er bare til å spise opp! 1 svart, hvit, og 3 grå, hvit. Noen som har lyst på??? De er barn av en veldig kosete og smart pusemor!

Nå er det tid for middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det kveld, og det er stille stua.

Pusungene har hatt en liten runde på gulvet, og ble ganske fort slitne og trøtte. De er ennå litt "vaglete" i bevegelsene. Sååå sjarmerende.

Datter og hennes sambo kom innom en liten tur, og det var koselig. De bor ikke langt unna, men de er selvsagt opptatt med sitt så det er ikke så ofte jeg ser de. Vil helst ikke fly ned dørene dems heller.

Ja, hva skal jeg finne på i kveld....? Jeg er lei av tv-titting og pc, så mulig jeg rusler en liten tur ut. Det regner, men gjør ingenting. Jeg er da waterproof! :regn:

So long! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er det helg igjen, og jeg koser meg. :)

Fjellturen med min kjære forrige helg var superflott. Vi hadde t.o.m solskinn meste av lørdagen.

Vi planlegger en langweekend til Madrid i oktober, og det ser jeg fram til. Jeg rett og slett elsker storbyferie!

Ellers er det ikke noe nytt på jobbfronten. Håper det skjer noe nå i nærmeste framtid...blir jo sprø av dette her.

Kattepusene vokser og er til tider ganske så viltre. Hjelp og hjelp! Håper jeg ikke får store problemer med å gi de bort. Bør vel snart begynne å annonsere.

Ingen store planer i dag. Jeg er alene hjemme denne helgen, så mulig jeg innviterer en venninne på litt mat og drikke.

Ha en flott lørdag, folks!

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber denne uka!!!!!!! :jepp:

Helt tilfeldig møtte jeg en sympatisk herre gjennom bekjente sist helg, og han trenger meg i bedriften sin. Iallefall for en tid. Det er så herlig, og jeg stortrives. Krysser fingre og tær for at det kan bli en 100% og fast jobb.

Ellers har jeg ikke hørt fra min kjære på mange dager......blir han bare borte for meg igjen?? Han er jo voksen, og man holder ikke på sånn! :gråte: Kjenner at jeg kan ikke gå igjennom det samme igjen som for ca 8-9 år siden. Det blir for tungt.

Vel, da er det loppekassa igjen for jeg skal være frisk og opplagt til en ny arbeidsdag!

Sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...