Gå til innhold

Livet videre...


chakra

Anbefalte innlegg

Da er jeg igang med ny dagbok. :)

Følte for å slette den gamle, og dere som har fulgt meg tidligere, kjenner meg nok fort igjen.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er dagens malejobb unnagjort.

En tur i dusjen, og så avlegge søs et besøk.

Tenåringene er avgårde denne uka, så jeg prøver å finne på litt for meg selv. :)

En god kveld til dere.

:vinke: Chakra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det en ny dag. Solen glimrer med sitt fravær som vanlig. Hadde håpet på litt mer strandvær, og liker ikke tanken på at sommeren er på hell.

Reiser til Rhodos med yngste datteren min (14) på søndag. Der er det jo sommer, men det liksom her hjemme vi virkelig trenger den. Det er så lenge til neste gang... Skal bli flott med en mor datter ferie. Etter en tøff tid for både henne og meg, skal det bli godt med litt kvalitetstid sammen.

Nå er det å forberede ferieturen vår med klesvask, strigle hus og klippe plenen. Liker ikke å komme hjem til for mye rot og nedgrodd hage.

3 dager etter vi kommer fra Rhodos reiser jeg til min P. i U.K for å være med han og familien på cruise! Vi får lugar med dobbeltseng, badekar og balkong!! Det skal bli både flott, romantisk og spennende! Søren, hva skal jeg pakke av klær??! Et cruise krever jo litt mer enn bare jeans og topper. Pentøyet må pakkes også og Ryanair tar ikke den tyngste bagasjen akkurat... Får stappe håndbagasjen full. Kan jo ta med 10 kilo inn i cabinen.

Skal også se Arsenal spille på hjemmebane 24. august. Aldri vært på en sånn fotballkamp før, men det blir sikkert liv!! P. har visst VIP plass der....Håper bare at alle terrorister har tatt til vettet!! ( noe de ikke har) men nå er det nok! Liker ikke helt å være på plasser med mange mennesker i U.K i disse dager. Skjønner meg ikke på denne verden jeg.

Vel, da kaller pliktene.

God dag til alle!

Chakra.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Og koselig med hilsen Escada! :)

Sitter her og surrer som vanlig. Får liksom ikke kommet meg i seng. Denne uka har vært ille!! Sovnet på morgenkvisten flere dager på rad. Blir vel andre boller når tenåringen må purres om morningen igjen. Ingen flere late dager da, nei.

Middagen hos mor og far var koselig. Far kjøpt ny tuner som han ikke fikk til å funke. Ikke vil han ha hjelp heller, stabukken! :forvirret: Men han er jo bare god da!

Vel, får vel surre videre litt til.

Skriver mer i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er avreisedagen kommet...nesten i allefall. :)

Jeg sov lite i natt, og håper på en god nap før vi må kjøre til Gardermoen i ett tiden i natt.

Skal en til søs. og se på den nyanskaffede hvalpen hennes. Fikk et bilde av den på mms i går, og den var jo bare såååååå skjønn. En liten rund svart og hvit dott!

Ellers har faren til min yngste kommet med lommepenger som hun skal ha med til syden, pluss kjøpt printer med skanner og fax til oss. Han er snill da...tross alt!

Vel da må jeg overlate pcen til tenåringen.

En god helg til alle!!

:vinke: Chakra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er avreisetimen kommet. Tenåringen i hundre! :)

Kunne tenke meg å slippe kjøre selv, men det er nok stille på E-18 nå. Har gammel bil som ikke liker å råkjøres med, så det er godt å ha god tid. Hater å rushe!!

Vel, en god uke alle sammen.

:vinke: Chakra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var tenåringen og jeg tilbake fra Rhodos. Hatt en flott tur.

Kosa oss med sol, bad og god mat. Litt farting ble det til også. Rhodos by er kjempekoselig, for ikke å nevne gamlebyen. Der tussa det av shoppingmuligheter og sjarmerende restauranter i en gammel atmosfære. På hjemveien sa min håpefulle at hun var litt lei av mamman....noe jeg skjønner veldig godt! Men vi har hatt det supert sammen!

Vi reiste uspesifisert, men hadde betalt for dusj og toalett på rommet. kom først på en plass som var helt forferdelig! Ikke var det muligheter for bad, shopping eller restaurant på lang avstand. Rommet var miserabelt og fullt med maur!!

Jeg ringte til Sagakontoret og fikk bytta umiddelbart. Måtte betale et mellomlegg, men det var det verdt. Tror ikke jeg satser uspes. med Saga en annen gang. Har reist uspes. med Star Tour flere ganger tidligere, og da har vi vært heldige. Mulig det er bare tilfeldig. Men stedet vi kom til nå var ikke verdt fem øre!!!!

Tilbake til hverdagen og skole for den yngste. Jeg pakker om kofferten for reise til England og min kjære onsdag morgen. Det skal bli godt med litt "voksenliv" nå. :)

Reiser på cruise sammen på fredag. Blir sikkert kjempeflott, men akkurat nå er jeg forsynt med masse folk rundt meg, og vil heller ha ham for meg selv!! Helst reist på ei hytte langt inn i fjellheimen!!

Vel, tid for mer klesvask! Det vil jo ingen ende ta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får liksom ikke ut fingeren....... :forvirret:

Vet ikke hvorfor, men sitter her og sløver enda jeg har masse å gjøre!! Klærne er ikke ferdig fixet til i morgen heller! Har masse som skal finnes frem av dill og dall. Pene kjoler, sko, smykker, hårpynt, selskapsvesker osv. Dongeribukse, t-skjorte og en enkel hårstrikk passer meg nå. Høres superutakknemlig ut, men gleder meg masse, men har nok ikke landa helt etter Rhodos. Noe med at mor, far, søs, og svoger til P. skal være med på cruiset også. Jeg kjenner dem jo ikke! Håper jeg ikke blir helt lost. Å snakke kun engelsk i 12 dager blir bra trening iallefall.

Tenåringen superhappy for at skolen er i gang igjen. Det var tydelig ok å treffe både lærere og elever igjen. Masse planer fremover men kjæreste og venner. Litt stille blir det for henne med at hun skal være hos besteforeldre i 12 dager. Hun har godt av det tror jeg. Og hun er ikke lei seg for at jeg blir borte noen dager.

Vel, da er å tvinge seg ned i vaskekjelleren og få gjort noe nyttig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Heisann... :sjenert:

Hørtes jo ut som om dokke hadde hatt en fin tur då.. tross dårlig rom først... :roll: Skal du på cruise nå eller? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Heia.. :smilyblomst: Og takk for hilsen...;)

Høres kjekt ut å reise dit då... Mannen min hadde nok ikkje hatt noe imot å sett litt sånn fotball han heller...;) Må væra en manns-sjukdom det derre der.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...