Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De køene er pga koronatiltak. Det er normalt ikke kø utenfor vinmonopolet. 

Anonymkode: 31bca...4ce

De har vel alkohol fra Polen. Er altfor dyrt i Norge. 

Anonymkode: 0bea3...e06

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du får lese litt. Google Poland og ptsd 

Anonymkode: 1fb88...28a

Hvorfor skal jeg lese når jeg er halvt polsk 🤷‍♀️😅

Anonymkode: fc6cf...0a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du får lese litt. Google Poland og ptsd 

Mye ptsd der? 
Min tidligere kollega (polsk) sier at de fleste polske kvinner ikke skiller seg fra sine dårlige menn, tåler mye 

Anonymkode: 6e190...011

Skrevet

Mye ptsd der? 
Min tidligere kollega (polsk) sier at de fleste polske kvinner ikke skiller seg fra sine dårlige menn, tåler mye 

Det er vel også imot kulturen deres. Polsk kultur ligner mye på familiekulturen i Midtøsten. Der mannen bestemmer alt. Det er hvert fall hva jeg har fått inntrykk av.

Anonymkode: 17c89...046

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror jeg kjenner familien min bedre enn en pizda som deg. 

Jeg snakker ikke om deg og familien din, men det at du sitter her og forteller at du er halvt polsk, og kaller meg pizda som betyr fitte, beviser vel egentlig bare folk her sine skråblikk. Er det din eneste måte å diskutere på, skjære andre ned med skjellsord?

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mye ptsd der? 

Det er der traumer kommer inn i bildet for folk, traumatiserte finner traumatiserte osv. Dessuten er det utrolig vanskelig å få skilsmisse i polen ved et kirkebryllup.

• Liker 1
Skrevet

Det er vel også imot kulturen deres. Polsk kultur ligner mye på familiekulturen i Midtøsten. Der mannen bestemmer alt. Det er hvert fall hva jeg har fått inntrykk av.

Anonymkode: 17c89...046

De har en sterk katolsk tro og er mot skilsmisse.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor skal jeg lese når jeg er halvt polsk 🤷‍♀️😅

Og likevel tror jeg ikke deg, du klipper og limer de polske ordene.

• Liker 2
Skrevet

De har en sterk katolsk tro og er mot skilsmisse.

Jada, men å ha kone i Polen og et par kjærester her er liksom «greit».....

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har et veldig dårlig inntrykk av polakker. Menn og damer. Damene er frekke drama-queens, ligner horer og mangler empati. Mennen er kjeltringer, voldelige og drikker mye. 
Tror ikke alle polakker er slik, men av de som kommer til Norge beskriver dette min oppfatning. Disse er ofte lavt utdannet og kommer fra røffere kår. 

Anonymkode: 934e3...88b

Mangler empati faktisk. Eksempler? 

Skrevet

Så....ikke liten pølse? 

• Liker 1
Skrevet

En utrolig stygg, generaliserende og rasistisk tråd i god KG-ånd 🥰

Skrevet
Alexz skrev (Akkurat nå):

Stygg? Her snakker vi store pølser! 

• Liker 2
Skrevet
Nidarosen skrev (4 timer siden):

Typen min er polsk. Kjempe fin fyr, men tror ikke det har noe med nasjonaliteten hans å gjøre. Han er handy på en del ting, men det kan jo nordmenn også være- Er bare en del av hans interesser (Syns det er gøy å holde på med småting osv). Hjelpsom, omtenksom, morsom. Vi har mange felles interesser i det at vi er begge nerdete. Så det har nok litt å si :)

Hvordan ble dere kjent? ☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan ble dere kjent? ☺️

Vi spiller begge spill og ble venner igjennom det. Kjente hverandre ganske lenge før det ble noe romantikk ut av det.

Skrevet

Har inntrykk fra flere polske familier og alle virker vidt forskjellige. Enkelte ting er annerledes kulturelt. Det jeg ikke forstår er mangel på sorg etter dødsfall, hvordan er katolske etter dødsfall, sørger de ikke?

Anonymkode: 47e9a...885

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har inntrykk fra flere polske familier og alle virker vidt forskjellige. Enkelte ting er annerledes kulturelt. Det jeg ikke forstår er mangel på sorg etter dødsfall, hvordan er katolske etter dødsfall, sørger de ikke?

Altså, jeg har null erfaring med polske menn. En eks hadde en bestekompis som var polsk eller halvt polsk og han var helt skada og gjorde alt for å ødelegge forholdet. 

Ellers hatt bekjente fra tre polske familier. Og en polsk nabo hvor det var fyllefester mens datteren på ti år var på rommet sitt. 

Skrevet

Der er mye torpedo virksomhet l Polen. Naboen til kollegaen min fikk to fingre kappet av for sønnen hennes var innblandet i noe. De to andre venninnene mine fra Polen har blitt slått som en del av oppdragelsen hele barndommen.  Det er vanlig at spedbarn ligger mest for seg selv utenom måltider.  Er vel kanskje det som er grunnen til at de er så flate i bakhode? 

Anonymkode: 2d25e...0f4

• Liker 1
Skrevet
Alexz skrev (39 minutter siden):

Denne tråden er IKKE rasistisk, bare fordi vi omtaler polske menn negativt. Vi forteller bare sannheten.

Anonymkode: c2724...dda

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Eh jo? 

Anonymkode: bddab...a2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...