Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min erfaring er at polske menn har ett ganske konservativ kvinnesyn. De er veldig tydelig på at det er mannen som bestemmer i huset og forlanger vi skal høre etter dem.

Anonymkode: 17c89...046

Dette er korrekt, det finnes sikkert unntak Det er derfor norske menn er veldig ettertraktet i tidligere øst Europa som også Polen er en del av.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min erfaring er at polske menn har ett ganske konservativ kvinnesyn. De er veldig tydelig på at det er mannen som bestemmer i huset og forlanger vi skal høre etter dem.

Det stemmer. De mener også at kvinne på 34 år er «gammel».....

Anonymkode: 6e190...011

• Liker 3
Skrevet
Antiviruset skrev (Akkurat nå):

Dette er korrekt, det finnes sikkert unntak Det er derfor norske menn er veldig ettertraktet i tidligere øst Europa som også Polen er en del av.

Det finnes sikkert unntak. Hvor mange saker er det ikke Norge hvor etnisk norske menn har drept konene sine. På julaften så måtte politiet i Bergen rykke ut 9 ganger pga vold i hjemmet og i noen av disse tilfellene så var det barn som hadde ringt inn. Kan man da si  at norske menn er farlige fordi de dreper konene sine? 

Anonymkode: fc6cf...0a7

Skrevet

Det finnes sikkert unntak. Hvor mange saker er det ikke Norge hvor etnisk norske menn har drept konene sine. På julaften så måtte politiet i Bergen rykke ut 9 ganger pga vold i hjemmet og i noen av disse tilfellene så var det barn som hadde ringt inn. Kan man da si  at norske menn er farlige fordi de dreper konene sine? 

Det kan være at det er 9 polske menn står bak. Det står ingenting om at det er etnisk norske.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

"norske" menn sies det, det sies aldri noe om hvilken etnisk bakgrunn de har. Så har de pass så for du aldri vite hvor de er fra. De aller fleste som sitter inne for alvorlig kriminalitet i Norge har ikke norsk bakgrunn. Dette er fakta.

• Liker 1
Skrevet

Det kan være at det er 9 polske menn står bak. Det står ingenting om at det er etnisk norske.

9 polske menn.....😂😂 Kanskje 27 polske menn, 3 stk per tilfelle? 😂 

Skrevet

Hva er det du prøver på egentlig?  Du må også være veldig spesiell. Tror det er mer sannsynlig at det var etnisk norske familier. Dere nordmenn holder jo ikke kjeft om akevitt, så da må jo dere også være alkoholikere alle mann. Hva med de som har drept konene sine? 

• Liker 1
Skrevet

Det er også typisk å være utro mot kona, men å skille seg? Nei, det er det siste de gjør. 

Skrevet

Hva er det du prøver på egentlig?  Du må også være veldig spesiell. Tror det er mer sannsynlig at det var etnisk norske familier. Dere nordmenn holder jo ikke kjeft om akevitt, så da må jo dere også være alkoholikere alle mann. Hva med de som har drept konene sine? 

Du forstår ikke humor eller? Hørt om ironi? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Haha. Har du sett køen utenfor Vinmonopolet? 

Er det polakker som står der, mener du? 

De har med seg hjemmefra

Anonymkode: 0cdf3...2ad

• Liker 1
Skrevet

Du forstår ikke humor eller? Hørt om ironi? 

Det er jo såååå lett lese når noe skriver noe ironisk 🤣 På KG er det mange raringer så man vet jo aldri 😅

Skrevet

Jeg kjenner flere polske menn, og ingen av de er alkoholiserte. Men mange bærer nok med seg et verdisyn fra hjemlandet som kan føles avleggs her - machokultur og ekstrem katolsk abortmotstand. 

Anonymkode: 21528...86a

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjenner flere polske menn, og ingen av de er alkoholiserte. Men mange bærer nok med seg et verdisyn fra hjemlandet som kan føles avleggs her - machokultur og ekstrem katolsk abortmotstand. 

Anonymkode: 21528...86a

Akkurat. De har radikalt dårlig kvinnesyn.

Anonymkode: c2724...dda

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg er halvt polsk og i min familie har aldri noen blitt slått eller mishandlet av et annet familiemedlem. Er du fra et eller annet dziura i Polen? 

Hehe, możesz marzyć. Jeg sa at det gjelder ikke alle, men nok, og jeg er ikke den eneste som mener dette om Polen.

Anonymkode: 1fb88...28a

• Liker 1
Skrevet

Hva er greia med å generalisere en hel nasjon? Jeg har aldri sett at en mann i familien slå kona si eller at de har et dårlig kvinnesyn. Selvfølgelig så er det menn som slår kona si men det er jo overalt. Til og med i Norge. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hahaha, bare fordi hun kommer fra en voldelig familie så er alle polsk menn voldelige mot kvinnene sine 😂😂😂 😂 😂 😂  Dere nordmenn er merkelig mennekser 🤣

Nei, det var ikke det jeg sa, du får lese innlegget mitt en gang til.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da spør jeg igjen. Har du sett køene utenfor Vinmonopolet? 

Tror du virkelig en polakk betaler polpriser for alkohol? 😂😂😂

De smugler, eller kjøper smuglergods av andre. Har selv observert flere ganger når varene blir distribuert. 

Alle polakkene jeg har jobbet med, har leid ut til eller vært på fest med drikker mye eller bruker andre rusmidler. 

Anonymkode: bb7ec...cf9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er greia med å generalisere en hel nasjon? Jeg har aldri sett at en mann i familien slå kona si eller at de har et dårlig kvinnesyn. Selvfølgelig så er det menn som slår kona si men det er jo overalt. Til og med i Norge. 

Du får lese litt. Google Poland og ptsd 

Skrevet

Tror du virkelig en polakk betaler polpriser for alkohol? 😂😂😂

De smugler, eller kjøper smuglergods av andre. Har selv observert flere ganger når varene blir distribuert. 

Alle polakkene jeg har jobbet med, har leid ut til eller vært på fest med drikker mye eller bruker andre rusmidler. 

Anonymkode: bb7ec...cf9

Poenget er at nordmenn drikker like mye, hvis ikke mer. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hehe, możesz marzyć. Jeg sa at det gjelder ikke alle, men nok, og jeg er ikke den eneste som mener dette om Polen.

Jeg tror jeg kjenner familien min bedre enn en pizda som deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...