Tigeren Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 Dette er ikke noe form for diskriminering eller ment for at noen skal føle seg støtet eller truffet av dette innlegget. Har et spørsmål til alle der ute. Er det noen som hater mannfolk? Er selv heterofil og vil gjerne ha en kjæreste en dag. Men akkurat nå blir jeg bare irritert og kvalm når jeg ser et mannebein😅 Så lurte på om det er flere der ute med samme greia?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #2 Skrevet 29. desember 2020 Jeg hadde en lesbisk periode fordi jeg var så fed up, så ja. Jeg er nok bifil så det var ikke helt ut av det blå, men jeg prøvde virkelig hardt å ikke like menn mer! Nå liker jeg menn men jeg er ikke ute etter forhold. Tror jeg ser på dem mer som de ser på oss nå, ser dem på en seksuell måte, og det har nok hjulpet å være unna menn en stund. Men jeg blir fortsatt oppgitt men de er uansett ikke mitt problem dersom ikke er sammen med dem så 🤷♀️ Anonymkode: 72293...5a7
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #3 Skrevet 29. desember 2020 Det er jo diskriminerende å dra alle menn over samme kam Menn er på ingen måte en homogen gruppe. Har du sett nøye nok etter? Etter min erfaring så har kvinner som sier noe slikt sett seg blind på en gitt type menn, menn som kanskje ikke er det beste for dem. Og der har de låst seg enten grunnet rene seksuelle preferanser, men like ofte fordi de er altfor opptatt av hva omverdenen (les venninner) vil synes om mannen. Er dette noe jeg kan vise fram? Hva vil de tenke? Men har nok vært der selv når det gjelder kvinner også. Møkklei - kjedelige pyntedukker som har shopping, interiør, sminke, hår og kontinuerlig oppussing som hobbyer. Ofte pene, men akk så kjedelige. Og ekstremt dyre i drift. Det er mange av dem, men begynner man å lete andre steder enn tinder og byen så er det jaggu mange flotte damer med helt andre verdier også. Har jeg oppdaget etterhvert. Anonymkode: 73c80...930 10
Måneskinn Skrevet 29. desember 2020 #4 Skrevet 29. desember 2020 Hadde en periode der jeg følte meg allergisk mot mannfolk, og kunne bli kvalm bare ved tanken av og skulle treffe noen, være intim med en mann. Fysj jeg hatet det! Ganske lenge. Dette var rett etter jeg var separert da, så tror de fleste er litt allergisk mot det motsatte kjønn akkurat da.. 3
Tigeren Skrevet 30. desember 2020 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2020 Måneskinn skrev (6 timer siden): Hadde en periode der jeg følte meg allergisk mot mannfolk, og kunne bli kvalm bare ved tanken av og skulle treffe noen, være intim med en mann. Fysj jeg hatet det! Ganske lenge. Dette var rett etter jeg var separert da, så tror de fleste er litt allergisk mot det motsatte kjønn akkurat da.. Har vært singel i et år og føler det sterkere nå enn rett etter jeg ble singel😅 men det er vel bare en type fase som tar tid sikkert. 1
Morpheus Skrevet 30. desember 2020 #7 Skrevet 30. desember 2020 Kanskje man skal gå litt inn i seg selv hvis man hater det motsatte kjønn? 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #8 Skrevet 30. desember 2020 Var et helt år jeg følte meg bitter og sint på menn, egentlig var jeg ekstremt såret, men det ga utslag i et sånt sinne som spiste meg opp innenifra. Selvsagt lot jeg det ikke gå utover noen, bare så det er sagt, var bare meg selv det gikk utover. Så, gikk det visst over til ingenting nå i vinter. Føler meg bare avstengt og nummen når jeg tenker på menn, og det føles så mye bedre ut enn alle de intense og negative følelsene. Lysten på kjæreste var der ironisk nok gjennom all bitterheten, men nå er det ikke i tankene mine engang, det er bare blitt avstengt der tanken på kjæreste uansett føles så umulig ut at jeg har mistet behovet, og føler meg helt rar og forunderlig når menn ber meg ut da det føles så fremmed ut i min nye tilstand, føler jo nesten at det synes at jeg ikke lenger er en singel kvinne åpen for kontakt. Et tips er å ikke lese på kg om du føler det sånn. Husker hvordan blodet kokte da jeg igjen og igjen leste at hvis kvinner blir behandlet som søppel er det fordi hun burde forstått at hun ikke var pen nok for vedkommende. Og at menn bare vil ha 20-åringer og aldri vil kunne elske sin kone av hele sitt hjerte. Alt sånt dritt jeg leste i en vond periode med menn og dermed var veldig påvirkelig bidro til at jeg bare ble enda mer bitter. Anonymkode: c2b7c...e83 4
Bamseklemmer Skrevet 30. desember 2020 #9 Skrevet 30. desember 2020 (endret) Tigeren skrev (23 timer siden): Er det noen som hater mannfolk? Jeg synes det er helt greit at noen kvinner er mannehatere, mange har nok også en god grunn... Men likevel synes jeg det er trist at de ikke lykkes, av noe de så gjerne skulle ha hatt... Og når jeg tenker meg litt om så er jeg også en mannehater, jeg hater menn som er slem mot kvinner, menn som utnytter kvinner i tøm og røm uten respekt, og det som værre er. Det er en grunn til at kvinner hater slike menn, og jeg hater at jeg (og sikkert mange andre) blir dratt med i lasset... Det er tross alt de drittsekkene som gjør at vi må jobbe så mye mere med å skape tillit, forhindre skepsis og overbevise at man faktisk ikke er en drittsekk... og det er også de samme drittsekkene som gjør at kvinner blir skepsisk til alle menn... Hvordan skal man overbevise en kvinne som har vært mannehater, og vil prøve på nytt? ... Jeg har prøvd det, hun var også psykisk skadet fra tidligere drittsekker. Det tok over 4 år til hun følte seg litt tryggere, og det tok ytterliger 4 år før hun stolte 100% på meg. Av tålmodighet og omsorg vant jeg min kjærlighet til slutt, men jeg har stor grunn til å hate slike drittsekker... Endret 30. desember 2020 av Bamseklemmer 6
Tigeren Skrevet 30. desember 2020 Forfatter #10 Skrevet 30. desember 2020 Bamseklemmer skrev (4 minutter siden): Jeg synes det er helt greit at noen kvinner er mannehatere, mange har nok også en god grunn... Men likevel synes jeg det er trist at de ikke lykkes, av noe de så gjerne skulle ha hatt... Og når jeg tenker meg litt om så er jeg også en mannehater, jeg hater menn som er slem mot kvinner, menn som utnytter kvinner i tøm og røm uten respekt, og det som værre er. Det er en grunn til at kvinner hater slike menn, og jeg hater at jeg (og sikkert mange andre) blir dratt med i lasset... Det er tross alt de drittsekkene som gjør at vi må jobbe så mye mere med å skape tillit, forhindre skepsis og overbevise at man faktisk ikke er en drittsekk... og det er også de samme drittsekkene som gjør at kvinner blir skepsisk til alle menn... Hvordan skal man overbevise en kvinne som har vært mannehater, og vil prøve på nytt? ... Jeg har prøvd det, hun var også psykisk skadet fra tidligere drittsekker. Det tok over 4 år til hun følte seg litt tryggere, og det tok ytterliger 4 år før hun stolte 100% på meg. Av tålmodighet og omsorg vant jeg min kjærlighet til slutt, men jeg har stor grunn til å hate slike drittsekker... Det var veldig bra skrivd, for det er akkurat sånn det er. Og når mann har blitt skuffet, såret og brukt så mange ganger så blir man en mannehater og gir opp til slutt selvom man egentlig ønsker en å dele livet med.. Og ja, alle blir såret på en eller annen måte i forhold som fører til brudd, men når det er akkurat samme tingen med forskjellige menn da gir man opp å tenker at det ikke er verdt å prøve igjen pga alle de andre gangene. 2
Bamseklemmer Skrevet 30. desember 2020 #11 Skrevet 30. desember 2020 Tigeren skrev (1 minutt siden): Det var veldig bra skrivd, for det er akkurat sånn det er. Og når mann har blitt skuffet, såret og brukt så mange ganger så blir man en mannehater og gir opp til slutt selvom man egentlig ønsker en å dele livet med.. Og ja, alle blir såret på en eller annen måte i forhold som fører til brudd, men når det er akkurat samme tingen med forskjellige menn da gir man opp å tenker at det ikke er verdt å prøve igjen pga alle de andre gangene. Ja jeg skjønner det godt at det blir slik... gjentatte skuffelser er det også lett å tro at det bare finnes drittsekker... 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #12 Skrevet 30. desember 2020 Morpheus skrev (2 timer siden): Kanskje man skal gå litt inn i seg selv hvis man hater det motsatte kjønn? Nei, det er mennene som har gjort noe galt mot vedkommende før som burde gå å dø et sted...ofte bunner hat i at en har blitt skadet/såret en gang for mye. Anonymkode: 47fa5...fb7 2
Katten.2.0 Skrevet 30. desember 2020 #13 Skrevet 30. desember 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det er mennene som har gjort noe galt mot vedkommende før som burde gå å dø et sted...ofte bunner hat i at en har blitt skadet/såret en gang for mye. Anonymkode: 47fa5...fb7 Alle blir jo skadet og såret, uten at det nødvendigvis er noens feil.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #14 Skrevet 30. desember 2020 Tigeren skrev (På 29.12.2020 den 3.20): Dette er ikke noe form for diskriminering eller ment for at noen skal føle seg støtet eller truffet av dette innlegget. Har et spørsmål til alle der ute. Er det noen som hater mannfolk? Er selv heterofil og vil gjerne ha en kjæreste en dag. Men akkurat nå blir jeg bare irritert og kvalm når jeg ser et mannebein😅 Så lurte på om det er flere der ute med samme greia? Les innlegget ditt og se for deg at dette var skrevet av en mann. Hvordan hadde du følt om det som stod da? Hadde du tatt det personlig, eller hatt medfølelse/forståelse for det mannen skrev? Greia er at du sikkert har hatt negative erfaringer knyttet til menn, og mangel på gode og sunne mannlige rollemodeller. Dersom du vil ha et sunt, godt og trygt forhold til en mann, kan du ikke ha slike tanker og følelser. Så enten må du jobbe med deg selv slik at du kan være i et likeverdig og sunt forhold, eller så kan du velge å leve alene. Men lurer egentlig på hvorfor du vil ha et forhold til en mann med tanke på det du skriver her? Anonymkode: 509a6...d18 4 1
Hr. Aktiv Skrevet 30. desember 2020 #15 Skrevet 30. desember 2020 Bamseklemmer skrev (6 timer siden): Jeg synes det er helt greit at noen kvinner er mannehatere, mange har nok også en god grunn... Men likevel synes jeg det er trist at de ikke lykkes, av noe de så gjerne skulle ha hatt... Og når jeg tenker meg litt om så er jeg også en mannehater, jeg hater menn som er slem mot kvinner, menn som utnytter kvinner i tøm og røm uten respekt, og det som værre er. Det er en grunn til at kvinner hater slike menn, og jeg hater at jeg (og sikkert mange andre) blir dratt med i lasset... Det er tross alt de drittsekkene som gjør at vi må jobbe så mye mere med å skape tillit, forhindre skepsis og overbevise at man faktisk ikke er en drittsekk... og det er også de samme drittsekkene som gjør at kvinner blir skepsisk til alle menn... Hvordan skal man overbevise en kvinne som har vært mannehater, og vil prøve på nytt? ... Jeg har prøvd det, hun var også psykisk skadet fra tidligere drittsekker. Det tok over 4 år til hun følte seg litt tryggere, og det tok ytterliger 4 år før hun stolte 100% på meg. Av tålmodighet og omsorg vant jeg min kjærlighet til slutt, men jeg har stor grunn til å hate slike drittsekker... Dette er et arbeid jeg ikke orker og går videre. Jeg blir sikkert kalt kvinnehater og overfladisk, men det får stå sin prøve. Her inne finner du mange av mannehaterne og de får vann på mølla ved at ab definerer hvordan kvinner er og bør være mot oss menn. Hvis ei ny dame da ikke kan se på meg som en ny mann og nye muligheter er jeg definitivt ingen mann for henne. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #16 Skrevet 30. desember 2020 Morpheus skrev (8 timer siden): Kanskje man skal gå litt inn i seg selv hvis man hater det motsatte kjønn? Ja ikke sant. Svare på alt er visst å gå i seg selv Anonymkode: f425f...38b 2
GrønnNellik68 Skrevet 30. desember 2020 #17 Skrevet 30. desember 2020 Ja hadde en periode på 9 år der mannfolk var uaktuelt. Nå leter jeg og innimellom og hver gang en får et slag i tryne blir jeg irritert på player oppførsel. Og tenker at nå orker jeg ikke mer men nei så er jeg ute på søker’n igjen. Tenker og at det er nå eller aldri jeg har sjansen før jeg blir for gammel da er det løpet kjørt uansett. Og ville vel angre på når jeg blir eldre at jeg aldri prøvde når jeg hadde sjansen så der er jeg😊
GrønnNellik68 Skrevet 30. desember 2020 #18 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja ikke sant. Svare på alt er visst å gå i seg selv Anonymkode: f425f...38b Typisk kg svar i hvertfaln 1
GrønnNellik68 Skrevet 30. desember 2020 #19 Skrevet 30. desember 2020 Hr. Aktiv skrev (6 minutter siden): Dette er et arbeid jeg ikke orker og går videre. Jeg blir sikkert kalt kvinnehater og overfladisk, men det får stå sin prøve. Her inne finner du mange av mannehaterne og de får vann på mølla ved at ab definerer hvordan kvinner er og bør være mot oss menn. Hvis ei ny dame da ikke kan se på meg som en ny mann og nye muligheter er jeg definitivt ingen mann for henne. Sånn er menn og de kan ligge med deg de kan si vi har en fantastisk kjemi og liker oss men pga dårlige erfaringer med andre kvinner får jeg samme stemplet om at det kan aldri bli oss to men vil bestandig være der om jeg trenger sex og en kaffekopp... litt dårlig deal for meg d er d ikke? 1
Hr. Aktiv Skrevet 30. desember 2020 #20 Skrevet 30. desember 2020 Bente1234 skrev (3 minutter siden): Sånn er menn og de kan ligge med deg de kan si vi har en fantastisk kjemi og liker oss men pga dårlige erfaringer med andre kvinner får jeg samme stemplet om at det kan aldri bli oss to men vil bestandig være der om jeg trenger sex og en kaffekopp... litt dårlig deal for meg d er d ikke? Det spørs jo hva du er ute etter da. Er du ute etter forhold slipper du de som vil ha forhold inn og holder de ff-gutta ute. Quite enkelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå