Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #1 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg kan svært lite om husarbeid, blant annet dette... Hvordan vasker jeg overmadrass og dyne? Madrassen tilhører en 120X200-seng... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Skrevet 10. august 2005 #2 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har levert mine madrasser inn på vaskeri... Dynene dersom det ikke er dun, og det er plass vasker jeg de i maskinen og putter de i tørketrommelen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #3 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg vet ikke hva det er... Er en termodyne ihvertfall... Hva er sånne laget av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 11. august 2005 #4 Del Skrevet 11. august 2005 Hva hvis det er dundyne a? Det har jeg nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Skrevet 11. august 2005 #5 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg vet ikke hva det er... Er en termodyne ihvertfall... Hva er sånne laget av? ← Den er nok syntetisk vil jeg tro.. men garanterer ikke.. Ta på den og se om du kjenner fjær.. Hva hvis det er dundyne a? Det har jeg nemlig... ← Ville nok levert den inn til rens/vask... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #6 Del Skrevet 11. august 2005 Bare hiver den i maskinen jeg... Dyner er vel ikke så dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 11. august 2005 #7 Del Skrevet 11. august 2005 Dundyne er dyre. Vår kostet hvertfall 1500 kroner tror jeg. Jeg synes det er dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 11. august 2005 #8 Del Skrevet 11. august 2005 Er du nødt å vaske da, Frysepulver. En sånn stakkars liten edderkopp kan jo ikke ha sølt såå mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #9 Del Skrevet 11. august 2005 Er mer fordi jeg skal flytte og da synes jeg det er hyggelig å ha med ren dyne. Tror bestemt at det ikke er fjær i den altså (men jeg gjør det når jeg er alene hjemme så jeg kan kaste den usett om jeg driter meg ut) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå