Gå til innhold

Har du en "The one that got away"?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fortell gjerne😊Hvor vanlig er det og hvordan kommer man seg videre og slår seg til ro med en annen?

Anonymkode: 2b19e...8aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Traff han for 10 år siden. Men jeg var ung og dum, og i stedet for å satse på han, brukte jeg tid på en «bad boy». 
10 år senere....

Han er gift nå. To barn. 
Jeg angrer fortsatt. 

Anonymkode: 45475...bdc

• Liker 7
Skrevet

Flere. Alle bare gå fra meg..

Anonymkode: 3ecf1...432

Skrevet

Er på en måte glad det ikke ble oss, for han er mye lykkeligere nå enn han ville blitt med meg. Vi var sammen fra vi var 14 til vi var 18, men jeg fikk kalde føtter da han kom inn på skole i England og vi måtte velge mellom å flytte begge to, gjøre det slutt eller være i et long distance forhold I 8+ år. 

Er fortsatt gnister hver gang vi møtes, men det er for sent nå. 

Skrevet

Ja, det er 20 år siden jeg av frykt ikke turde å satse på han fordi jeg var ung og ekstremt usiker på meg selv. Jeg var rett og slett redd for at jeg ikke var god nok for han.  Vi har begge hatt forhold siden, men i perioder hatt kontakt og vært elskere.  Nå har han samboer og familie, og vi har sex når det passer for han... Det er ikke riktig overfor kjæresten og familien hans, det vet jeg. For meg hander det ikke om sex, kåtskap, eller spenning. Det er andre single menn jeg kan kan ligge med for å få tilfredstilt de behovene. Selv om jeg så absolutt vet at utroskap er galt, så handler det for meg om å få tilbringe litt tid med han jeg fortsatt vil ha. Vi holder fortsatt kontakten på denne måten, han har ikke glemt meg, og kanskje en dag...Usansynlig, men jeg klamrer meg fast i håpet..

Anonymkode: 24832...59e

• Liker 2
Skrevet

Ja, men det tok slutt på grunn av langdistanseforhold. Tror jeg er «the one that got away» for han også. 

Anonymkode: c6c9c...f43

• Liker 1
Skrevet

Ja, men tror han har glemt meg, jeg var en billig løsning for ham mens han lette etter drømmedama.

Anonymkode: fa6ac...608

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg var ung umoden møtte the love of my life. Alt var fantastisk, hun var eldre enn meg, men det gjorde ikke noe. Det skar seg, hun gifta seg fikk 2 barn. Jeg giftet meg. 

Hun kontaktet meg her forleden, hun er skilt. Jeg er gift. Jeg kjente en enorm glede av at hun skrev til meg.. 

Anonymkode: d9ffe...c2a

• Liker 4
Skrevet

Ja. Tror aldri jeg kommer til å komme helt over ham, men han er lykkelig med en annen nå.

• Liker 1
Skrevet

Ja, men selv om det er det jeg føler, så er jeg fornuftig nok til å innse at vi sannsynligvis ikke hadde trivdes sammen i det lange løp, så jeg tenker ikke så mye på det. 

Anonymkode: 972e0...a17

• Liker 5
Skrevet

Jaa..

kjekk, handy, ville bo på landet, god jobb.. likte meg. 
var ung og alt for sjenert og usikker så han tok til vettet og gikk videre. 
Han har ny dame og barn, stort sett mer vet jeg ikke siden han slettet meg på sosiale medier og han har privat setting på alt 😛 

Er egentlig veldig glad det ble slik, for hvis ikke hadde jeg aldri blitt sammen med min nåværende kjæreste og da hadde jeg aldri fått sønnen min, som er det beste som noen sinne har skjedd meg.. men tenker av og til på denne mannen, siden han var så «bra»

Anonymkode: ed298...901

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ja, jeg var ung umoden møtte the love of my life. Alt var fantastisk, hun var eldre enn meg, men det gjorde ikke noe. Det skar seg, hun gifta seg fikk 2 barn. Jeg giftet meg. 

Hun kontaktet meg her forleden, hun er skilt. Jeg er gift. Jeg kjente en enorm glede av at hun skrev til meg.. 

Anonymkode: d9ffe...c2a

Svarte du henne? 

Anonymkode: c65a6...755

Skrevet

På en måte, han jeg dater nå kommer nok til å bli det. Han er fornøyd med å bare date, vi har holdt på i over to år. Han er «the love of my life» og jeg er konstant redd for at han skal gå lei. Er patetisk nok til å ta det jeg får, smuler er også mat.

Jeg hadde en tidligere som jeg lenge regnet som the one that got away, nå, etter 30 år, er han plutselig interessert 🙄 

Anonymkode: 5b383...a8a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Flere. Alle bare gå fra meg..

Anonymkode: 3ecf1...432

Da er vi to, vet hvor vondt det gjør💔

Anonymkode: 2b19e...8aa

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en, som kommer til å bli med meg i lang tid fremover. 

Anonymkode: 23695...b0c

Skrevet

Nja. Har egentlig gitt alt i mine forhold, og har alltid blitt dumpet hver gang. Så ingen har glippet for meg sånn sett.

Men jeg tror jeg er noens andres "the one that got away" ettersom jeg kun har opplevd gode forhold, og dem som har vært involvert i meg har det ikke så bra i dag. 

Anonymkode: 71659...c03

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde en. Men så, etter over 20 år, ble det oss igjen. 💞

Anonymkode: b64e6...ee3

• Liker 8
Skrevet

Jeg tror jeg mistet henne nå nettopp. Kjipt når det føles som sjelefrenden. 

Anonymkode: 06da3...aa3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg hadde en. Men så, etter over 20 år, ble det oss igjen. 💞

Anonymkode: b64e6...ee3

Åh❤️

Skrevet

Jeg har én, men ting er så komplekse mellom oss at det hadde vært et under om det noen gang ble oss igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...