Gå til innhold

tommelines tanker

tommeline

Anbefalte innlegg

cons: Vet å pedagogikk regner jeg med å kunne undervise på både ungdomsskole og vgs. Men jeg har litt spesiell fagkombinasjon, så jeg må undersøke litt. Har naturfag i alle fall, og mulig jeg har nok til å kunne undervise i matte også. Det virker som om det går an å ta pedagogikk på deltid flere steder, og at det legges opp til mye egentstudier. Sannsynligvis for å kunne kombinere med jobb samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest synseren

Høres ut som du har spennende studieplaner! Håper du finner en jobb som du vil trives i, det er ganske viktig når en tenker på hvor mange timer en er på jobb. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant så sant, Synseren!

Har akkurat tatt meg et deilig bad :dusje: En liten luksus i hverdagen...

Har planer om å bake boller i dag. Og så må jeg jammen ut og måke snø igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter med snømåking til det har sluttet å snø jeg tror jeg... :sjenert:

Høres ut som det passer med jobb i vgs ja syns jeg.. der er det jo fordypningsfag i kjemi og slikt også.. er det ditt felt? Jeg hadde nok havnet innen samfunnsfag og engelsk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Har planer om å bake boller i dag. Og så må jeg jammen ut og måke snø igjen...

Boller hørtes godt ut :sikle:. Varme, nystekte boller etter du har vært ute og måkt snø må vel være topp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann snuppa! :vinke:

Ikke ofte jeg er innom for tiden, men nå var det virkelig på tide å stikke innom...

Hvordan går det med deg??

Kan jeg få litt nybakte boller...? :sjenert:

Gooood helg!

:klem::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Tommeline, og god lørdag :)

Håper alt står bra til med deg :)

Har akkurat tatt meg et deilig bad  :dusje: En liten luksus i hverdagen...

Å, jeg skulle ønske jeg hadde badekar. Savner det så veldig. Bare å ligge i badekaret en times tid når det er kjølig om kvelden. Og har man badeolje blir det enda bedre! :) Når vi flytter om et par år SKAL jeg ha badekar med løveføtter, det har jeg bestemt for flere år siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciara: Alt bra her! Anbefaler badekar ja! :-D

Spidergirl: Håper det er lurt med ped. Skal ringe litt rundt i morgen og bli klokere ;)

Isola: Kjekt å høre fra deg igjen. Sender over horn med vaniljefyll til deg :sikle:

Hannen: Hadde ikke melk, så det ble ikke boller før i går. Men da smakte det veldig godt! :)

cons: Har litt spesiell fagkombinasjon, så jeg må finne ut av hva jeg kan undervise i. Men håper jeg har nok til å kunne undervise i naturfag, kjemi og biologi ved videregående.

Har gått en liten skitur i dag! Fine oppkjørte løyper nå som det har kommet så mye snø. Veldig herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MMmmmm... Nam, nam... :sikle: Det var gode horn det!

Tuuuusen takk!!!

:bukke: :bukke: :blomst:

Håper du får en fin uke!

:klem:

Endret av Isola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Hørtes kjekt ut å gå på ski!! Det er evigheter siden jeg har hatt ski på beina.

Nystekte boller er godt!!

Ha en fin ukestart!! :klem:

Endret av synseren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere har hatt en fin ukestart dere og, Isola, Spidergirl og Synseren!

I dag har vi brukt mye penger på bil! Svettlapper, beskyttelseslister og nye nøkler... Såååå kjipe penger altså, men forhåpentligvis vil bilen vare litt lengre. Har sittet og sett etter ny bil og, vi trenger to biler! :reise: Syns ikke det er så lett når jeg ikke har spesielt mye peiling på biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest synseren

Når det gjelder bilkjøp får samboeren fritt spillerom. Det er ikke mitt sterkeste område heller. Eneste jeg bryr meg om er at den skal være god å sitte i, god å kjøre, fin farge :ler: og fin og se på :rodme:. Samboeren har fortalt at det er andre ting som er viktigere, og han har vel rett....

Lykke til med bil titting!! :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synseren og Spidergirl: Joda, mannen min skal nok få si sitt i bilkjøpet!!! Det blir tross alt en bil begge skal kjøre. Den vi har nå blir den vi bruker til langkjøring og sånt, og så blir det en ekstrabil. Og jeg skal ikke ha noe av at det blir en "konebil"... :forvirret:

Jeg har litt lyst på colt jeg da, både fordi foreldrene mine har hatt en som både de og jeg var godt fornøyd med og fordi det er et mitsubischiverksted her som vi har ett godt inntrykk av.

Skal snart inn til Oslo en tur. Skal skaffe meg sånn nøkkel fra DNT for å bruke selbetjente/ubetjente tursithytter, og så skal jeg treffe noen venninner etterpå. Jeg og mannen min har planer om en mini-hyttet-til-hytte-tur i helgen. Hvis det blir bra vær :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er så flinke til å kose dere!!! Hytte-til-hytte tur høres jo kjempeartig ut!

Ang. undervisning så tror jeg nok ofte det er slik at hvis du først har et steg innenfor og kan undervise i et fag eller to, så skal det mindre til for å kunne undervise i andre nesten-relaterte fag.

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe bilkjøp helt enda, Litle Lady Har du forresten vært her før under ett annet nick?)

Viktig og kose seg, cons! Du har nok rett i det der med undervisning. Håper på napp et sted nå, krysser fingre!

Endret av tommeline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...