Ciara Skrevet 4. november 2005 #301 Del Skrevet 4. november 2005 God tur, Tommeline Bergen er en nydelig by! Var det mannen din som dro deg til Østlandet? Eller hadde du allerede forvillet deg hit før du møtte ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. november 2005 #302 Del Skrevet 4. november 2005 Kjenner meg forøvrig veldig godt igjen i det med å ha en treg mann. Sånn er det her i huset også. Så det med at damer alltid bruker lengst tid er bare tull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 4. november 2005 #303 Del Skrevet 4. november 2005 Nå er jeg klar til å dra, men det er ikke mannen min, "alltid skal han bare"... ← Slik er det her også. Jeg er nesten alltid ferdig før mannen min. Hvis jeg spør en stund før vi drar om han er klar så får jeg beskjed om at, joda, han er klar, men i det øyeblikket vi andre står klar i gangen så skal han bare gjøre et eller annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. november 2005 #304 Del Skrevet 4. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 4. november 2005 #305 Del Skrevet 4. november 2005 Slik er det her også. Jeg er nesten alltid ferdig før mannen min. Hvis jeg spør en stund før vi drar om han er klar så får jeg beskjed om at, joda, han er klar, men i det øyeblikket vi andre står klar i gangen så skal han bare gjøre et eller annet. ← Jepp, kjenner meg igjen her jeg også... Han kan godt ha maset på meg først også, om at jeg må bli ferdig..men likevel er han aldri klar når vi først skal dra... Og når jeg lager middag sier jeg alltid at maten er klar 10min før den faktisk er ferdig, så KANSKJE han rekker å komme når maten blir satt på bordet... Ha en fin helg Tommeline! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 4. november 2005 #306 Del Skrevet 4. november 2005 God helg! Kosa deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 6. november 2005 #307 Del Skrevet 6. november 2005 Kost deg i helga el? Må ha en fin søndag då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 6. november 2005 #308 Del Skrevet 6. november 2005 Håper du har hatt en finfin tur til Bergen! Må bare si at mannen min også er sånn! Alltid et lite "jeg skal bare..." Mannfolk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 7. november 2005 Forfatter #309 Del Skrevet 7. november 2005 Hannen, Ciara, Isola og cons: Bra det ikke bare er jeg som har det sånn med mannen min! Lurte nemlig på om han var et sært eksemplar av arten mannfolk på det området der... Escada: Har hatt den veldig bra helg :rosasmil: Har truffet både familie og venner, og det var jo det som var målet Vi er forresten fra Bergen begge to. Det ble bare sånn at vi havnet her på østlandet i forhold til jobb. Men folk her stusser jo; TO Bergensere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 7. november 2005 #310 Del Skrevet 7. november 2005 God morgen, Tommeline. Jeg må innom for en oppdatering før jeg skal ut og gå en lang tur. Ha en flott dag . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 7. november 2005 Forfatter #311 Del Skrevet 7. november 2005 Ble det en fin tur, Hannen? Imponert over hvor flinkt du er til å komme deg ut på tur! Tungt med mandager syns jeg. Kunne vi ikke bare hoppet over den? Har kanskje med at vi kom ganske seint hjem i går og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 7. november 2005 #312 Del Skrevet 7. november 2005 Ble det en fin tur, Hannen? Imponert over hvor flinkt du er til å komme deg ut på tur! Tungt med mandager syns jeg. Kunne vi ikke bare hoppet over den? Har kanskje med at vi kom ganske seint hjem i går og... ← Joda, turen ble fin den. I dag var det til og med flott vær til en forandring. Det er ikke alltid det er like lett og komme seg ut på tur. Jeg sliter med vondt i viljen noen ganger. Spesielt hvis været er dårlig, men som regel klarer jeg og ta meg i nakken og komme meg ut. Jeg er ikke glad i å stå opp om morgenen og nå i den mørke årstiden er det enda verre. Turene gjør at jeg våkner skikkelig og jeg føler meg opplagt og full av engergi etterpå. Jeg vet ikke helt om vi skal hoppe over mandagene. Hva skal vi da klage over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 7. november 2005 Forfatter #313 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg vet ikke helt om vi skal hoppe over mandagene. Hva skal vi da klage over? ← Nei, det var det... da hadde vi vel klaget over tirsdagene i stedenfor, og så var vi likelangt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 7. november 2005 #314 Del Skrevet 7. november 2005 Bra det ikke bare er jeg som misliker mandager...Men du får ha en fin mandagskveld ihvertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 7. november 2005 #315 Del Skrevet 7. november 2005 HELT enig her... madager kunne vi bare ha hoppa over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 8. november 2005 Forfatter #316 Del Skrevet 8. november 2005 Bra det ikke bare er jeg som misliker mandager...Men du får ha en fin mandagskveld ihvertfall!! ← HELT enig her... madager kunne vi bare ha hoppa over! ← Men nå er det tirsdag Var forresten en helt ok mandag. Var på korpsøvelse i går. Vi skal ha konsert på lørdag, så det var hardøving . Kommer like brått på hver gang det bare er en uke igjen. Men det blir nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 8. november 2005 Forfatter #317 Del Skrevet 8. november 2005 Da har jeg kjøpt advendtskalender Kom en på døren og solgte adventskalender for skiforeningen her (med et lodd for hver dag). Har STOR medlidenhet med folk som går og selger lodd og kalendere for idrettslag/kor/korps etc, så jeg pleier å støtte sånt. Kanskje fordi jeg husker litt for godt hvordan det var å få utdelt ørten loddbøker fra alt jeg var med på da jeg var mindre... verste jeg visste! Nå har jeg en plan om å vaske badet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 8. november 2005 #318 Del Skrevet 8. november 2005 Nå har jeg en plan om å vaske badet... ← Når du først er i gang så kan du ta mitt også . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 8. november 2005 Forfatter #319 Del Skrevet 8. november 2005 Når du først er i gang så kan du ta mitt også . ← Nei, det kan jeg nok ikke. Er ikke spesielt glad i å vaske bad... Det var det med å komme i gang da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 8. november 2005 #320 Del Skrevet 8. november 2005 Nei, det kan jeg nok ikke. Er ikke spesielt glad i å vaske bad... Det var det med å komme i gang da... ← Da blir jeg pent nødt til å gjøre det selv da, men det blir ikke i kveld. I steden kan jeg sende deg noen medfølende tanker . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå