AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #1 Del Skrevet 27. desember 2020 Måtte reise på sykehuset tidlig i morges, og regnet med at det måtte bli en del venting. Fikk rasket med meg en nøste Arwetta Classic og to strømpepinner 2,5 før jeg dro. Har en babysokk å strikke ferdig, men etter det trenger jeg hjelp! Det gjør ikke noe om det må monteres/sys sammen i etterkant, det kan jeg gjøre hjemme Er det noen som har forslag på en oppskrift? Helst på nett/Ravelry, det gjør ikke noe om den koster penger. Anonymkode: cb1c2...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #2 Del Skrevet 27. desember 2020 God bedring! Har ikke forslag til oppskrift, desverre men lurt av deg å huske å ta med "bunding"! Anonymkode: b835e...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #3 Del Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): God bedring! Har ikke forslag til oppskrift, desverre men lurt av deg å huske å ta med "bunding"! Anonymkode: b835e...eb4 Takk! Endte med å kjøpe disse oppskriftene. Tror at den hvite skal gå greit med det utstyret jeg har til rådighet. Anonymkode: cb1c2...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #4 Del Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk! Endte med å kjøpe disse oppskriftene. Tror at den hvite skal gå greit med det utstyret jeg har til rådighet. Anonymkode: cb1c2...e1f Ja, og her er oppskriftene. 😅 https://nostebarn.no/oppskrift-babyluer-0-12mnd Anonymkode: cb1c2...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 28. desember 2020 #5 Del Skrevet 28. desember 2020 Petiteknit har noen fine sokkeoppskrifter også, de passer bra til Arwetta😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #6 Del Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 27.12.2020 den 13.14): Ja, og her er oppskriftene. 😅 https://nostebarn.no/oppskrift-babyluer-0-12mnd Anonymkode: cb1c2...e1f Den hvite der er beste babylua! passform som varmer ned i panna, der sånne små ikke er helt ferdig sammenholdt ennå Anonymkode: a6482...1c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå