AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #1 Del Skrevet 27. desember 2020 Jeg forventer mens i dag eller i morgen. I følge appen jeg bruker er jeg 13 dpo i dag. Tok test i går morges, den var negativ. Litt senere på dagen så jeg mørkt, litt brunaktig blod i trusa, og tenkte at mensen var kommet. Men det kom ikke mer blod enn den lille flekken i trusa i går. Kan dette ha vært en festeblødning? Trodde den evt kom litt tidligere i syklus? Når kan jeg i såfall forvente positiv test etter festeblødning? Anonymkode: dabdb...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #2 Del Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg forventer mens i dag eller i morgen. I følge appen jeg bruker er jeg 13 dpo i dag. Tok test i går morges, den var negativ. Litt senere på dagen så jeg mørkt, litt brunaktig blod i trusa, og tenkte at mensen var kommet. Men det kom ikke mer blod enn den lille flekken i trusa i går. Kan dette ha vært en festeblødning? Trodde den evt kom litt tidligere i syklus? Når kan jeg i såfall forvente positiv test etter festeblødning? Anonymkode: dabdb...342 Det er veldig sent å få festeblødning 13dpo. Så tipper dessverre mensen er på vei. Og om det er festeblødning er det altfor sent. Ofte så ender slike sene implantasjoner i abort. Jeg har hatt en slik blødning en gang å det var 12dpo. Fikk positiv test 14dpo om jeg ikke husker feil. Mistet i uke 5. Å undersøkte en del på nett, og da var det dessverre mindre sjanser for at egget overlever når implantasjon skjer så sent. Anonymkode: 418ab...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #3 Del Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er veldig sent å få festeblødning 13dpo. Så tipper dessverre mensen er på vei. Og om det er festeblødning er det altfor sent. Ofte så ender slike sene implantasjoner i abort. Jeg har hatt en slik blødning en gang å det var 12dpo. Fikk positiv test 14dpo om jeg ikke husker feil. Mistet i uke 5. Å undersøkte en del på nett, og da var det dessverre mindre sjanser for at egget overlever når implantasjon skjer så sent. Anonymkode: 418ab...ac2 Ja, jeg tenker også at det er sent med festeblødning på 13dpo. Men jeg har fortsatt et håp, fordi jeg har hatt uregelmessig syklus, alt fra 26 til 32 dager. Appen jeg bruker er nå innstilt på en syklus på 28 dager, men dersom denne syklusen er lengre, kan det være at jeg ikke er 13dpo, men feks 9 - 10dpo🤷🏼♀️ TS Anonymkode: dabdb...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #4 Del Skrevet 27. desember 2020 Jeg tok en test nå, har ikke vært på do på flere timer. Ser det ikke så godt på bildet, men det er to streker der!😱 jeg kan ikke tro det! Ts Anonymkode: dabdb...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pycmar Skrevet 27. desember 2020 #5 Del Skrevet 27. desember 2020 Wow! Så glad på dine vegne 💕 gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #6 Del Skrevet 27. desember 2020 Festeblødning er det neppe, men det er veldig vanlig med småblødninger tidlig i svangerskapet, inkludert rundt tidspunktet en skulle hatt mens. Gratulerer, og håper spiren klamrer seg fast der inne! Anonymkode: f61e9...3b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #7 Del Skrevet 27. desember 2020 Tusen takk!😍 krysser fingre og tær for at den sitter 🤞🏼 TS Anonymkode: dabdb...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå