AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #1 Del Skrevet 26. desember 2020 Hei. Hadde eggløsning for 4-5 dager siden. I dag kom det litt lyserosa da jeg tørket meg . Jeg har også hovne pupoer, men er usikker på om dette er vanlig for meg så nært eggløsningen. Jeg skjønner at dette ikke er en festeblødning og at jeg ikke er gravid, men hva kan dette handle om ? Noen som har vært borte i noe lignende ? Redd det er noe galt med hormonene mine og lurer på om jeg bør sjekke meg hos legen. Har vært uten hormonell prevensjon de siste 6 årene, så kan ikke være derfor. Håper på hjelp. Anonymkode: df64e...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #2 Del Skrevet 26. desember 2020 Jeg fikk en liten blødning 6dpo og var gravid. Hvorfor tenker du at det ikke er festeblødning? Anonymkode: 2081d...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #3 Del Skrevet 26. desember 2020 Jeg tenker at det er for tidlig etter eggløsning. Mener å ha hørt at festeblødning er nærmere forventet mens? Anonymkode: df64e...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #4 Del Skrevet 27. desember 2020 Er det en ting jeg har skjønt så er det at alle kropper og syklusen er ulike😂 jeg har opplevd samme med blødninger nå fra 4 dpo. Ikke mye, holder med et lite truseinnlegg liksom. Har forstått det slik at det kan være bare en rift etter mer sex enn normalt eller om en feks har ikke vært våt nok før penetrering. Men hørte også noen snakke om celleforandringer. Ikke for å skremme. Men om det skjer etter neste eggløsning kan det være greit å sjekke. Trenger ikke være noen verdens ting heller😄 Anonymkode: 1feac...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #5 Del Skrevet 27. desember 2020 Er det mulig å ha festeblødning ca 4-5 dpo? Anonymkode: df64e...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå