Gå til innhold

Hva skal du på nyttårsaften i år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ts: Jeg synes du kan spørre de du egentlig skulle til. Fortell dem hvordan du føler om det. Kanskje de ikke har tenkt på at du blir alene og trist. 

Anonymkode: fe9b7...6c0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir helt alene og det er ikke første gang. Helt greit. Har hendt at jeg har lagt meg før midnatt og sovet over alle rakettene. Litt stusselig i år. Var så dum at jeg tok meg fri i romjula. Vil ikke se et menneske fra 1. juledag til første mandag i januar. 

Anonymkode: bb566...e25

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvisst enda, enten til en venn hvor det er noen andre, hvis ikke det blir noe av blir jeg nok hjemme. Var hjemme i fjord alene, gikk greit det syns jeg. Har forståelse at folk kan syns det er ensomt å være alene den dagen, men jeg er vandt til det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har ingen planer. 23 år gammel jente. Og livredd for å ikke ha noe den dagen! Skulle egentlig til noen, men så ble de invitert et annet sted. Og det er jo maks antall i år med korona, så er vel heller ikke innafor å spørre om å bli med? Jeg vet ting kan ende vondt hvis jeg blir alene. Har det ikke så greit for tiden... for å si det sånn

Anonymkode: 1b15e...c53

Forstår deg godt. Jeg har det på samme måten. Jeg har alltid prøvd å få kveldsvakt på nyttårsaften, men iår ble det ingen vakter, så skal være alene... Gruer meg, men prøver å tenke på ting jeg kan gjøre så det blir koselig likevel. Gruer meg til de vonde følelsene kommer... De kan komme når jeg spiser, ser på film, tegner... Jeg kan spille ps4, da pleier jeg å glemme det meste når jeg spiller mine favorittspill! 

Har du noen du elsker å gjøre? 

Anonymkode: 260e1...0db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gifte meg og ha en liten feiring hjemme med mannen min og svigermor, svigerfar og mine foreldre❤️

Anonymkode: 3e8b6...c46

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gifte meg og ha en liten feiring hjemme med mannen min og svigermor, svigerfar og mine foreldre❤️

Anonymkode: 3e8b6...c46

Gratulerer! 😃🎉🥳🍾

Anonymkode: 8c6a5...8b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber kveldsvakt og skal på dagvakt dagen etter, så jeg skal være alene hjemme :( Samboer reiser bort siden jeg skal jobbe og unner han det. Men blir første gang jeg ikke er sammen med noen når kl er 24, så det blir rart. 

Anonymkode: 4aab1...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er hos besteforeldre og her blir det en rolig dag. De bor langt oppi skauen så jeg blir ikke vekket av rakettene ved midnatt. Legger meg til vanlig tid kl 22. Har planer om å lage en flott middag som ungene vil kose seg med og masse digg dessert.

Anonymkode: 7f3c9...015

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ts: Jeg synes du kan spørre de du egentlig skulle til. Fortell dem hvordan du føler om det. Kanskje de ikke har tenkt på at du blir alene og trist. 

Anonymkode: fe9b7...6c0

Det må man for all del ikke gjøre. Da føler man som taper. Det er bedre å være ensom enn å være en taper.

Anonymkode: 504a3...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen skal besøke en venninne og kjæresten hennes. Det blir en liten middag og så se på fyrverkeriet. 

Anonymkode: 4377d...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyttårsaften pleier å være litt vond, fordi jeg flere ganger ikke vet hvor jeg skal før rett før. Har aldri opplevd å være alene, men det er heller ikke så godt å bli «tatt med» i siste liten. Så jeg føler med dere som ufrivillig skal være alene. Kanskje det finnes noe på nett? 

Ellers skal jeg i år feire med min første, veldig etterlengtede kjæreste. Så jeg gleder meg! Tror det blir en rolig feiring med bare oss og noen dyr, men det passer meg perfekt. 

Og til dere som skal være alene ufrivillig: Du klarer det i år. Finn på noe fint, og hold deg unna SoMe. Og hvem vet, neste år er du kanskje sammen med en fin flokk? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Være med hundene mine på en hytte. Legger meg nok rundt kl 21 og står tidlig opp neste dag for å gå på ski, gleder meg.

Anonymkode: 201d0...f4f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år drar vi (jeg, mann, barn og hund) på hytta. Det blir stille og rolig. Vanligvis har vi fest, men ikke i år. Satser på å komme sterkere tilbake.

Anonymkode: 89108...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare meg og samboer i år. Hadde sånn halvveis planer med et vennepar men det ble avlyst. Men det går helt fint! Vi har kjøpt inn god julemiddag, riskrem og mandelpremie, god vin og champagne. Og et par nye brettspill som er best egnet for to delragere. Koser oss med det frem til vi skal ut å se fyrverkeri. I tillegg jobber jeg til kl 16. Tenker det er helt greit at det blir rolig i år. De fleste av mine nærmeste skal ha en mye roligere feiring i år enn vanligvis :)

Anonymkode: ebece...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal være heeelt alene. Mann og barn feirer et annet sted.  Skal lage god mat og drikke noe godt.

Anonymkode: 0b7c5...1d7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg, helt alene. Nå har jeg nettopp kommet hjem etter å ha tilbragt julen i en veldig rød kommune og jeg reiste kollektivt for å komme meg hit, så jeg har ilagt meg selv en slags karantene light. Og det passer meg egentlig bra siden jeg liker å være alene på nyttårsaften, da kan jeg ta alt i eget tempo og kose meg akkurat som jeg vil. Det blir bøker, serier og god mat, og litt musserende ved midnatt. 

Men nå er jeg selvvalgt alene da, forstår at det ikke er like stas om det er ufrivillig. 

Anonymkode: 72dcc...d8d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter middagen skal jeg drikke øl og ta en gjensyn med "Supermann" (det har blitt tradisjon for meg av en eller annen grunn :P ), og så tar jeg kvelden når den verste "krigen" har gitt seg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...