Gå til innhold

Hva skal du på nyttårsaften i år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg pleier å være trist over at enda et år er gått over i historien. Men akkurat dette her skal bli greit å bli kvitt.

Anonymkode: 82d2b...c68

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Være alene hjemme, regner med at jeg benker meg foran symaskinene og syr mens jeg hører på lydbok og spiser litt snop om kvelden. Når midnatt nærmer seg står jeg nok på terrassen om det er opplett og ser på fyrverkeriet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal feire hjemme med broren min og kona. Blir nok god middag, brettspill og en tur ut for å se på fyrverkeriet. Nyttårsaften er ikke noen spesiell dag for meg egentlig og jeg kunne fint vært helt alene. Hadde tent masse lys, laget og spist noe godt og så satt meg under pleddet med snop og kald drikke og sett en fin film. :)  Jeg tenker forresten at det er helt innafor å spørre om man kan bli med på andres feiring. Det er sikkert flere som har plass til en ekstra, selv med begrensninger. :) 

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok å sitte i leiligheta alene med tomt og knust hjerte. Samboeren har akkurat flytta ut, tør ikke drikke tilfelle det kommer overveldende reaksjoner.

Anonymkode: 19f95...044

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jobbe kveldsvakt, men gleder meg, vi har det alltid så koslig på nyttårsaften, lager deilig mat og spiser sammen, synger litt sammen og har det bare gøy (jobber i bolig for funksjonshemmede). :) Så blir det tidlig i seng, skal på tidligvakt dagen etter! 

Til alle dere som har det vanskelig, så håper jeg inderlig at det blir en bedre kveld enn dere tror - og at neste år blir mye bedre enn dette har vært! :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Gråte fordi jeg er ensom :(

Anonymkode: 504a3...4d0

Føler med deg😭

ts

Anonymkode: 1b15e...c53

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Være hjemme og dikke Champagne med julekjæresten min. Kanskje får vi et par venner på besøk. Hadde ikke vært redd for å være alene heller. Nyttårsaften betyr niks og nada for meg. Når det er sagt er jeg likevel glad for å ha ordnet meg en kjæreste for høytiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ingenting. Er alene med 2 små barn som legger seg kl 19. 

Anonymkode: 19a73...ed1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle egentlig være hjemme med mannen, barna og katten. Men nå kommer svigermor og vil ha oss dit. Vi vil helst ikke, for nyttårsaften der er endeløst lang. Middag kl. 17, for deretter å bare skulle sitte i sofaen i time etter time mens de ser nyhetssending etter nyhetssending på full lydstyrke. 

Anonymkode: 8c6a5...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 26 og skal feire med foreldrene mine og deres gjester. Alle mine venninner skal feire med familie eller kjæreste, så det gjør meg ingenting

Anonymkode: a9c53...e3d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme med to barn. Ingen vits å grine om man alene nyttårsaften. Veldig mange (flere enn du tror) er det. Og særlig i år. 

Anonymkode: 41efd...b90

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg gjør noe så sært som å Tindre med kvinner som bor i Oslo-området, så tar jeg heller av neste nyttårsaften:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vanlige. Blir hjemme. Jeg har alltid fordratt denne dagen der alle er falske 😄

Blir god middag, tur med barna. Og film på kvelden. 

Anonymkode: 5c8cd...6ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...