Gå til innhold

Hva skal du på nyttårsaften i år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen planer. 23 år gammel jente. Og livredd for å ikke ha noe den dagen! Skulle egentlig til noen, men så ble de invitert et annet sted. Og det er jo maks antall i år med korona, så er vel heller ikke innafor å spørre om å bli med? Jeg vet ting kan ende vondt hvis jeg blir alene. Har det ikke så greit for tiden... for å si det sånn

Anonymkode: 1b15e...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir 2 voksne og et barn feiring. Gleder meg til å ta det mer ro og nyte feriedagene. 

Anonymkode: 12227...516

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være hjemme :) min samboer skal på fest, og jeg må være hjemme for å passe på pusene våre 😊

Anonymkode: 24e4b...9b6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ingen planer. 23 år gammel jente. Og livredd for å ikke ha noe den dagen! Skulle egentlig til noen, men så ble de invitert et annet sted. Og det er jo maks antall i år med korona, så er vel heller ikke innafor å spørre om å bli med? Jeg vet ting kan ende vondt hvis jeg blir alene. Har det ikke så greit for tiden... for å si det sånn

Kan bare spørre på Finn en venn-forumet her eller på andre vennenettsider?

Anonymkode: 61cf4...056

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme med samboer og god mat. Er ikke glad i nyttårsaften uansett. 

Anonymkode: 13299...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg skal faktisk bare feire med foreldrene mine i år for første gang siden jeg var liten, er nå 26. Knytter seg mest til at jeg rett og slett ikke er gira på å treffe venner osv som i likhet med meg har truffet familiene sine i julen. Det blir mange mennesker på kort tid. Kunne det vært et alternativ for deg å feire med foreldre eller noen andre i familien også? ❤️ 

Anonymkode: 2dded...ea5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal til en venn, etter å ha vært alene alle nyttårsaften siden 2013.  Så det blir hyggelig.  Har gått greit å være alene de andre årene for så vidt, men livet har vært så trøblete. Heldigvis går det bedre nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal spise kalkun og se på rakettene med kjæresten min ❤️ Første nyttårsaften sammen.

I fjor var jeg singel og alene på nyttårsaften. Lagde meg god mat, tente lys, så noe koslig på tv, gikk ut på verandaen og så på rakettene og la meg :) hadde en fin nyttårsaften da også. Man kan ha det fint alene om man legger til rette for det og ikke fokuserer på ensomhetsfølelsen. 

Anonymkode: 0bade...898

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skal faktisk bare feire med foreldrene mine i år for første gang siden jeg var liten, er nå 26. Knytter seg mest til at jeg rett og slett ikke er gira på å treffe venner osv som i likhet med meg har truffet familiene sine i julen. Det blir mange mennesker på kort tid. Kunne det vært et alternativ for deg å feire med foreldre eller noen andre i familien også? ❤️ 

Anonymkode: 2dded...ea5

Samme her. Jeg er 40 og har ikke feiret med dem siden jeg var tenåring, men tror det blir hyggelig. 

Er bedt i et par selskaper, men er rett og slett ikke gira på å treffe venner og bekjente som har vært sammen med familie/venner i jula.

Anonymkode: 1a20a...94c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Gråte fordi jeg er ensom :(

Anonymkode: 504a3...4d0

Har ikke noen venner jeg heller så føler med deg. 

Anonymkode: 3bb9a...567

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobbe. Jobbet jul, alle romjulsdagene og skal Jobbe hver dag frem til 3. Januar.

Har familie, men akkurat i år må de feire uten meg. Jeg er på andre enden av landet. . .

Anonymkode: f9ab3...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...