AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #1 Del Skrevet 26. desember 2020 Jeg har ingen planer. 23 år gammel jente. Og livredd for å ikke ha noe den dagen! Skulle egentlig til noen, men så ble de invitert et annet sted. Og det er jo maks antall i år med korona, så er vel heller ikke innafor å spørre om å bli med? Jeg vet ting kan ende vondt hvis jeg blir alene. Har det ikke så greit for tiden... for å si det sånn Anonymkode: 1b15e...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. desember 2020 #2 Del Skrevet 26. desember 2020 Skal være hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #3 Del Skrevet 26. desember 2020 Det blir 2 voksne og et barn feiring. Gleder meg til å ta det mer ro og nyte feriedagene. Anonymkode: 12227...516 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #4 Del Skrevet 26. desember 2020 Skal være hjemme min samboer skal på fest, og jeg må være hjemme for å passe på pusene våre 😊 Anonymkode: 24e4b...9b6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #5 Del Skrevet 26. desember 2020 52 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har ingen planer. 23 år gammel jente. Og livredd for å ikke ha noe den dagen! Skulle egentlig til noen, men så ble de invitert et annet sted. Og det er jo maks antall i år med korona, så er vel heller ikke innafor å spørre om å bli med? Jeg vet ting kan ende vondt hvis jeg blir alene. Har det ikke så greit for tiden... for å si det sånn Anonymkode: 1b15e...c53 Kan bare spørre på Finn en venn-forumet her eller på andre vennenettsider? Anonymkode: 61cf4...056 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #6 Del Skrevet 26. desember 2020 Gråte fordi jeg er ensom Anonymkode: 504a3...4d0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #7 Del Skrevet 26. desember 2020 Hjemme med samboer og god mat. Er ikke glad i nyttårsaften uansett. Anonymkode: 13299...89a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #8 Del Skrevet 26. desember 2020 Gråte. Anonymkode: 3326d...fc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #9 Del Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg har ingen planer. 23 år gammel jente. Og livredd for å ikke ha noe den dagen! Skulle egentlig til noen, men så ble de invitert et annet sted. Og det er jo maks antall i år med korona, så er vel heller ikke innafor å spørre om å bli med? Jeg vet ting kan ende vondt hvis jeg blir alene. Har det ikke så greit for tiden... for å si det sånn Anonymkode: 1b15e...c53 Jeg skal faktisk bare feire med foreldrene mine i år for første gang siden jeg var liten, er nå 26. Knytter seg mest til at jeg rett og slett ikke er gira på å treffe venner osv som i likhet med meg har truffet familiene sine i julen. Det blir mange mennesker på kort tid. Kunne det vært et alternativ for deg å feire med foreldre eller noen andre i familien også? ❤️ Anonymkode: 2dded...ea5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zouk Skrevet 26. desember 2020 #10 Del Skrevet 26. desember 2020 skal til en venn, etter å ha vært alene alle nyttårsaften siden 2013. Så det blir hyggelig. Har gått greit å være alene de andre årene for så vidt, men livet har vært så trøblete. Heldigvis går det bedre nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EndaEnGang Skrevet 26. desember 2020 #11 Del Skrevet 26. desember 2020 Det blir meg, Molly, Mary og samboeren det. Kanskje vi deler en flaske vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #12 Del Skrevet 26. desember 2020 Skal spise kalkun og se på rakettene med kjæresten min ❤️ Første nyttårsaften sammen. I fjor var jeg singel og alene på nyttårsaften. Lagde meg god mat, tente lys, så noe koslig på tv, gikk ut på verandaen og så på rakettene og la meg hadde en fin nyttårsaften da også. Man kan ha det fint alene om man legger til rette for det og ikke fokuserer på ensomhetsfølelsen. Anonymkode: 0bade...898 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Witchita Skrevet 26. desember 2020 #13 Del Skrevet 26. desember 2020 Vi blir hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #14 Del Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skal faktisk bare feire med foreldrene mine i år for første gang siden jeg var liten, er nå 26. Knytter seg mest til at jeg rett og slett ikke er gira på å treffe venner osv som i likhet med meg har truffet familiene sine i julen. Det blir mange mennesker på kort tid. Kunne det vært et alternativ for deg å feire med foreldre eller noen andre i familien også? ❤️ Anonymkode: 2dded...ea5 Samme her. Jeg er 40 og har ikke feiret med dem siden jeg var tenåring, men tror det blir hyggelig. Er bedt i et par selskaper, men er rett og slett ikke gira på å treffe venner og bekjente som har vært sammen med familie/venner i jula. Anonymkode: 1a20a...94c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie Skrevet 26. desember 2020 #15 Del Skrevet 26. desember 2020 Jobber nattevakt på nyttårsaften, og er egentlig veldig fornøyd med det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #16 Del Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Gråte fordi jeg er ensom Anonymkode: 504a3...4d0 Har ikke noen venner jeg heller så føler med deg. Anonymkode: 3bb9a...567 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #17 Del Skrevet 26. desember 2020 Svigers. Vi blir 5. Anonymkode: 689e2...4df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #18 Del Skrevet 26. desember 2020 Nyttårsfest. Vi blir 4 stykker, kanskje 6. Anonymkode: f53cc...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #19 Del Skrevet 26. desember 2020 Være hjemme alene. Spise dessert til middag. Anonymkode: 640cb...2de 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #20 Del Skrevet 26. desember 2020 Jobbe. Jobbet jul, alle romjulsdagene og skal Jobbe hver dag frem til 3. Januar. Har familie, men akkurat i år må de feire uten meg. Jeg er på andre enden av landet. . . Anonymkode: f9ab3...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå