AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #21 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke så lett. Jeg klarer ikke å snakke. Anonymkode: d6dfc...354 Du klarer ikke å snakke med folk på folkehøgskole men du klarer å snakke med betjenter og andre innsatte ? Hvorfor tror du at de innsatte i det hele tatt vil ha noe med deg å gjøre? Anonymkode: fef08...c95 5
solmåneogstjerner Skrevet 26. desember 2020 #22 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke så lett. Jeg klarer ikke å snakke. Anonymkode: d6dfc...354 Fysisk eller psykisk?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #23 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Fordi jeg er så ensom! Savner felleskapet de har i fengsel. Savner å få maten servert. Savner å snakke med betjentene. Savner å ha folk rundt meg. Savner å bli tatt vare på. Har lyst til å bli venn med innsatte. Har lyst på betjent som kjæreste. Savner å kunne ha en jobb å gå til. Savner å ha et treningssenter like utenfor døren. Savner å ha noen å se på tv med. Er drit lei av å lage kaffen selv. Savner å bli vekket på morgenene. Savner at noen ber meg gå å legge meg. Savner at noen sier god natt. Savner at noen andre passer på at jeg tar medisinene mine. Savner å gå til psykolog. Savner at lyset er på. Savner å høre stemmer hver dag. Savner å bli tatt på. Anonymkode: d6dfc...354 Hva med militæret? Mye bedre for rullebladet og der kan du bli hele ditt voksne liv og få belønning for det også. Men du må gjøre en innsats selv der. Det er også sunt Anonymkode: 4afc2...29d 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #24 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva med militæret? Mye bedre for rullebladet og der kan du bli hele ditt voksne liv og få belønning for det også. Men du må gjøre en innsats selv der. Det er også sunt Anonymkode: 4afc2...29d Det er jo dette som er problemet. TS vil ikke gjøre en innsats eller løfte en finger selv. H*n vil ha alt stelt for seg og servert. Anonymkode: fef08...c95
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #25 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo dette som er problemet. TS vil ikke gjøre en innsats eller løfte en finger selv. H*n vil ha alt stelt for seg og servert. Anonymkode: fef08...c95 Det er heller en person sliter og er fortvilet. Anonymkode: e06a7...a13 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå