AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #1 Skrevet 25. desember 2020 Fordi jeg er så ensom! Savner felleskapet de har i fengsel. Savner å få maten servert. Savner å snakke med betjentene. Savner å ha folk rundt meg. Savner å bli tatt vare på. Har lyst til å bli venn med innsatte. Har lyst på betjent som kjæreste. Savner å kunne ha en jobb å gå til. Savner å ha et treningssenter like utenfor døren. Savner å ha noen å se på tv med. Er drit lei av å lage kaffen selv. Savner å bli vekket på morgenene. Savner at noen ber meg gå å legge meg. Savner at noen sier god natt. Savner at noen andre passer på at jeg tar medisinene mine. Savner å gå til psykolog. Savner at lyset er på. Savner å høre stemmer hver dag. Savner å bli tatt på. Anonymkode: d6dfc...354 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #2 Skrevet 25. desember 2020 Håper du klarer å få alt det der, uten å komme i fengsel Lykke til Anonymkode: 7b8d1...a91 11
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. desember 2020 #3 Skrevet 25. desember 2020 Og du tror fengsel er løsningen 🙄
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #4 Skrevet 25. desember 2020 Jeg har veldig vondt av deg, ts, og du skjønner nok at fengsel ikke er en løsning for deg. Kanskje kan bli med i en menighet eller noe lignende hvor du kan få et miljø med tett samhold. Lykke til Anonymkode: a569a...cc0 8
Lisaaaaa Skrevet 25. desember 2020 #5 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har lyst på betjent som kjæreste Det er nok bare i amerikanske serier at det skjer. Er absolutt ikke lov i Norge. Håper du får det bedre snart ❤ 5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #6 Skrevet 25. desember 2020 Fengsel i Norge hadde sikkert vært helt greit, om det ikke var for de andre innsatte. Der er det mye folk du ikke ønsker å omgås med. Anonymkode: 9c8bf...8d2 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #7 Skrevet 25. desember 2020 Catalina Culès skrev (11 minutter siden): Og du tror fengsel er løsningen 🙄 Det er ikke pent å himle med øynene til en som så åpenbart sliter. Anonymkode: a569a...cc0 7
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #8 Skrevet 25. desember 2020 Kan du ikke flytte i et bofellesskap? Anonymkode: f36be...6ec 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #9 Skrevet 25. desember 2020 Har du noen gang vært i fengsel? flytt inn i et bokollektiv da vel.. ta tak i livet sitt å slutt å synes så synd på deg selv, for det er ikke synd på deg!! ta initiativ og kom deg ut å møt folk, meld deg på noe frivillig.. du savner å gå til psykolog for at noen skal sitte å snakke med deg? Ta tak i livet ditt og gjør noe med det! Dette blir bare flaut Anonymkode: 78ed5...408 4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #10 Skrevet 25. desember 2020 Jeg tror du har sett litt for mye på såpeserier fra fengselsmiljøet... Anonymkode: 55413...9d8 4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #11 Skrevet 25. desember 2020 Vil du har dårlige venner som ikke er virkelige venner, men som henger sammen fordi de mangler ekte venner og finner fellesskap i kriminalitet? Meld deg heller inn på et treningssenter eller en annen hobby og finn deg venner. Ikke ødelegg livet ditt. Anonymkode: 0bb60...8f5 1
Silva Pluvialis Skrevet 25. desember 2020 #12 Skrevet 25. desember 2020 Det må være vondt å være så ensom. Sender deg en klem. ❤️ 2
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 25. desember 2020 #13 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Fordi jeg er så ensom! Savner felleskapet de har i fengsel. Savner å få maten servert. Savner å snakke med betjentene. Savner å ha folk rundt meg. Savner å bli tatt vare på. Har lyst til å bli venn med innsatte. Har lyst på betjent som kjæreste. Savner å kunne ha en jobb å gå til. Savner å ha et treningssenter like utenfor døren. Savner å ha noen å se på tv med. Er drit lei av å lage kaffen selv. Savner å bli vekket på morgenene. Savner at noen ber meg gå å legge meg. Savner at noen sier god natt. Savner at noen andre passer på at jeg tar medisinene mine. Savner å gå til psykolog. Savner at lyset er på. Savner å høre stemmer hver dag. Savner å bli tatt på. Anonymkode: d6dfc...354 Det du egentlig lengter etter er kjærlighet. Det er det mange andre mennesker som også gjør. Ensomhet er verdens største fellesskap.
Matas Skrevet 25. desember 2020 #15 Skrevet 25. desember 2020 Tråden er ryddet for avsporing og oppfordring til brudd på norsk lov. - Matas, mod.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #16 Skrevet 26. desember 2020 Er vel noe lignende opplegg på DPS Døgnenhet ? Kanskje du får komme dit noen måneder? Anonymkode: e3091...ff0
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #17 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er vel noe lignende opplegg på DPS Døgnenhet ? Kanskje du får komme dit noen måneder? Anonymkode: e3091...ff0 Når Ts får avslag på poliklinisk får hen i hvert fall ikke plass på døgnenheten. Og uansett så er det ikke alle steder hvor dps døgn har langtidspost. Her f.eks er det kun kortidsavdeling Anonymkode: bf948...9d5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #18 Skrevet 26. desember 2020 Folkehøgskole? Anonymkode: e0dee...949
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #19 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Folkehøgskole? Anonymkode: e0dee...949 Det er ikke så lett. Jeg klarer ikke å snakke. Anonymkode: d6dfc...354
solmåneogstjerner Skrevet 26. desember 2020 #20 Skrevet 26. desember 2020 Folkehøyskole var en god idé, om du er forholdsvis ung. Eller å flytte inn i kollektiv. Begynn på skole enten full tid eller deltid. Få/bytt jobb. Start med fritidsaktiviteter (litt redusert tilbud akkurat nå men det tar seg nok opp til våren). Idrett, kor, kunst, musikk etc. Vær åpen og inkluderende selv, så blir du stort sett møtt på samme måte. Meld deg inn i Røde kors, bli besøksvenn for andre som er ensomme. Bli lesevenn for barn på skoler og bibliotek. Ikke finn på kriminalitet og slutt å drømme om livet i fengsel. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå