AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #1 Del Skrevet 25. desember 2020 Ønsker å kjøpe en tredemølle etterhvert, men aner ikke hva som finnes der ute. Hvilke tredemølle er å anbefale? Eneste kriteriet er at den ikke lager sinnsykt med lyd Anonymkode: 4028a...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #2 Del Skrevet 25. desember 2020 https://www.xxl.no/titan-life-titan-life-s-line-850-tredemolle-tredemolle-svart/p/1177836_1_style?utm_source=eClub&utm_medium=email&utm_campaign=NO20-DM53+25.12.2020+DM+Start ser XXL har tilbud på denne. Ser denne grei ut? TS Anonymkode: 4028a...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #3 Del Skrevet 28. desember 2020 Ingen? Anonymkode: 4028a...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 28. desember 2020 #4 Del Skrevet 28. desember 2020 Det blir jo lyd uansett når du løper på den, så det tror jeg er litt vanskelig å unngå. Mølla vi har lager ikke så mye lyd i seg selv, men høres ut som en bøffelflokk når den brukes. Vil bare tipse om å kjøpe brukt. Ofte er møllene på face og finn brukt en liten periode, og så bare stått å samlet støv. Vi er en aktiv familie, der 4 av 5 løper, men likevel blir den omtrent ikke brukt lenger. Det er så kjedelig -og mye lettere å løpe ute. 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #5 Del Skrevet 28. desember 2020 3D-mølle Anonymkode: 89bc3...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #6 Del Skrevet 28. desember 2020 Snabeltann skrev (3 timer siden): Det blir jo lyd uansett når du løper på den, så det tror jeg er litt vanskelig å unngå. Mølla vi har lager ikke så mye lyd i seg selv, men høres ut som en bøffelflokk når den brukes. Vil bare tipse om å kjøpe brukt. Ofte er møllene på face og finn brukt en liten periode, og så bare stått å samlet støv. Vi er en aktiv familie, der 4 av 5 løper, men likevel blir den omtrent ikke brukt lenger. Det er så kjedelig -og mye lettere å løpe ute. 🙈 Takk for svar! Hadde tenkt å kjøpe brukt, men har sett jevnlig på Finn og er lite som legges ut her i området jeg bor. Anonymkode: 4028a...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 28. desember 2020 #7 Del Skrevet 28. desember 2020 Prøv å legge ut annonse på kjøp og salg på facebook. Sikkert mange (som oss) som har en stående, men ikke har giddet orget med å legge ut på finn. Be om å få prøveløpe på den først, så hører du støynivået. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #8 Del Skrevet 28. desember 2020 Du kan kjøpe en gummimatte til å ha under møllen, for at den ikke skal lage like mye lyd 😊 jeg kjøpte en mølle på Sportsmaster.no til 7000. Betalte litt ekstra for vifte og nettbrett-holder, men akkurat det kunne jeg spart meg. Viften er dårlig, og nettbrett-holderen brukes aldri. Jeg er ellers fornøyd med møllen. Hvis du skal bruke et større beløp så vet jeg at sole 86(?) er en god mølle. Anonymkode: b2004...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #9 Del Skrevet 28. desember 2020 Har Sole F85, kan ikke skryte nok av den. Fantastisk mølle. Anonymkode: ee3b3...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #10 Del Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 28.12.2020 den 23.55): Har Sole F85, kan ikke skryte nok av den. Fantastisk mølle. Anonymkode: ee3b3...339 Har den skjerm for strømming på nett? Anonymkode: 50f31...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå