AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #1 Del Skrevet 25. desember 2020 Jeg har lagt på meg en del de siste månedene, og jeg har knapt bukser som passer lengre. Hjemmeskole hver dag og mye tid i sofa foran tv.. Jeg er ganske høy og slank, men lagt på meg rundt de klassiske områdene - mage, rumpe, lår. Magen blir mer og mer gele-aktig og jeg føler meg bare dvask.. Jeg kan jo øvelser jeg kan gjøre hjemme, men vet ikke hva jeg får mest utbytte av. Hjelper ikke å ta 50 squats og noe push-up, også legge seg på sofaen igjen. Har tenkt å kjøpe ett apparat jeg kan bruke hjemme, men hva er best å ha? (Og billig..) Kan dere gi meg noen tips? Til øvelser/apparat😁 Anonymkode: de155...dc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #2 Del Skrevet 25. desember 2020 Jeg skal også trene hjemme nå:) Balansebrett, kettle bells, vekter, strikk og YouTube:) På YouTube er masse treningsvideoer man kan trene til Anonymkode: c303c...1a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #3 Del Skrevet 25. desember 2020 Det beste utbyttet får du av å spise litt mindre, og det biligste er også å spise litt mindre. Det tar dessuten ikke opp noe plass. Anonymkode: 94699...2bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #4 Del Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skal også trene hjemme nå:) Balansebrett, kettle bells, vekter, strikk og YouTube:) På YouTube er masse treningsvideoer man kan trene til Anonymkode: c303c...1a7 Føler du at du får ordentlig trening av balansebrett? Anonymkode: 2b4fb...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #5 Del Skrevet 25. desember 2020 Anbefaler HIIT-økter. Da får du pulsen godt opp (=brenner flere kalorier) i tillegg til du får brukt musklene litt. De er også ganske fort gjort. Men ikke overdriv verken i hyppighet (ikke flere enn 2-3 i uka) eller lengde (20-30min er lenge nok). Flere gode på f.eks YouTube. Bare søk opp. Legg gjerne også inn styrkeøkter. Igjen, YouTube er et fint sted å starte. Men dette hjelper ikke med mindre du ligger i kaloriunderskudd. Anonymkode: 7e236...5dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #6 Del Skrevet 25. desember 2020 På NRK ligger det ute noen enkle snutter med hjemmetrening med Yngvar Andersen. Funkygine legger også ut en del snutter med stuettening på insta. Lykke til 🙂 Anonymkode: 932b0...6db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #7 Del Skrevet 25. desember 2020 Er ergometersykkel noe vits i å ha? Skulle aller helst hatt en tredemølle, men er så dyrt.. Anonymkode: de155...dc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #8 Del Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 25.12.2020 den 16.47): Er ergometersykkel noe vits i å ha? Skulle aller helst hatt en tredemølle, men er så dyrt.. Anonymkode: de155...dc4 Hvis du har lyst på er kondisjonsapparat så vil jeg anbefale roer. Med mindre du er veldig interessert i sykkel, selvsagt. Anonymkode: 3ac1d...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #9 Del Skrevet 31. desember 2020 Vil virkelig anbefale deg å komme deg ut døra i disse tider. Enten er jeg på telefonen med venner/jobb, eller hører jeg på en podcast, minst en time hver dag. I tillegg til styrkeøvelser. Anonymkode: 86166...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #10 Del Skrevet 3. januar 2021 Jeg har tenkt å kjøpe boka til funkygine, «råsterk hjemme». Hun har lagt ut en 10 minutters økt på bloggen sin som jeg liker veldig godt. Jeg ender også opp med å ikke trene om det blir for lange økter, i tillegg til at de ofte er litt for lange for en nybegynner. https://www.funkygine.com/2020/06/25/10-minutters-trening-for-nybegynnere/ Anonymkode: 79db5...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #11 Del Skrevet 7. januar 2021 Jeg har manualer, matte, strikker og step. Men for deg meste trener jeg ulike intervall/sirkeløkter uten utstyr. Tabata osv er effektivt, du finner masse bra hos treningsprofilene og på YouTube. Anonymkode: 27986...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå